Отново за фейслифта при Е90 ?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Отново за фейслифта при Е90 ?
Та питането ми е на никой ли не му се е искало да си подкара новия фейслифт Е90 ?
А а ко някой знае моля да сподели разликата само в стоповете и багажника ли е ?Става въпрос за отзад.За отпред си е ясно че има доста неща да се сменят...капак, решетка, вероятно броня...


Но за отзад е по-лесно, в смисъл ако поръчам "фейслифт" багажника и новите стопове, ще стане ли работата или някъде няма да съвпаднат отвори и линии и тунинга ще се озъби злобно ? Струва ми се че новият багажник е по-малко скосен под стоповете и е леко издаден навън, ама няма как да разбера ако не хвана някой на улицата.. ама и това не е гаранция.проблема е че фейслифта не е обявен като отделен детяйл по БМВ сайтовете, а показват само стандартните детайли от купето...
Ако някой е наясно с фейслифт по принцип и по-конкретно за тая 3-ка ще му бъда задължен ако може да каже как да стане тая ми ти работа с новия вид?
А а ко някой знае моля да сподели разликата само в стоповете и багажника ли е ?Става въпрос за отзад.За отпред си е ясно че има доста неща да се сменят...капак, решетка, вероятно броня...


Но за отзад е по-лесно, в смисъл ако поръчам "фейслифт" багажника и новите стопове, ще стане ли работата или някъде няма да съвпаднат отвори и линии и тунинга ще се озъби злобно ? Струва ми се че новият багажник е по-малко скосен под стоповете и е леко издаден навън, ама няма как да разбера ако не хвана някой на улицата.. ама и това не е гаранция.проблема е че фейслифта не е обявен като отделен детяйл по БМВ сайтовете, а показват само стандартните детайли от купето...

Ако някой е наясно с фейслифт по принцип и по-конкретно за тая 3-ка ще му бъда задължен ако може да каже как да стане тая ми ти работа с новия вид?
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Мен също ме интересува това ... Преди феиса са я направили отвратително..Напомня ми на нексия.Ако се поръчат фейсови стопове и капак ще стане ли кадърно или по-добрия вариант е фейсови стопове и на майстор спойлерджия ?
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
TUZara` написа:Мен също ме интересува това ... Преди феиса са я направили отвратително..Напомня ми на нексия.Ако се поръчат фейсови стопове и капак ще стане ли кадърно или по-добрия вариант е фейсови стопове и на майстор спойлерджия ?
Не знам брат,чак отвратително, не мисля.. ама си прав че дразни... с оригинален капак май трябва да стане най=баш както си трябва, стига да не се размине нещо със страничните панели...и тогава лоша работа, сън няма да ме хване..не знам дали някой изобщо го е правил тоя номер към момента.

Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Стоповете имат съвсем различна форма, няма как просто да ги сложите и да изглеждате като фейслифт.
- gkgeorgiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520Д
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
И според мен ще е бая зор да се направи фейс-лифта. Най-малкото заради тенекиите и тяхното преправяне.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Лесно се вижда, че поради разликата в стоповете промените няма да са самите стопове и багажника... задните панели също ще трябва да се сменят... демек цялата задница... и ще стане еднаааа...
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Сменяш задния капак и стоповете....може и бронята зависи каква е и си готов!Само незнам отзад където се слагат крушките,начина на захващане за самия стоп дали е същото
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Сменят се стоповете и багажника и всичко е ок. Виждал съм го по форумите с карбонов багажник CSL и OM facelift стопове, така че не се сменят никакви панели. Според мен трябва да стане, но не се наемам да го направя дори на мойта кола.
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Mollov написа:Лесно се вижда, че поради разликата в стоповете промените няма да са самите стопове и багажника... задните панели също ще трябва да се сменят... демек цялата задница... и ще стане еднаааа...
Ами не знам обаче като гледам геометрията и линиите ми се струва че външните стопове са еднакви и няма разлика в задните панели, нито в броните..Различна геометрия имат само вътрешните стопове които лежат в капака на багажника.Ама той нали така или иначе ще се смени с новия, така че те ще си легнат в техните си отвори както трябва.Вярно че гледам на око и от различен ъгъл снимките , но ми се струва че няма разлика по панелите и формата и размера на външния стоп е еднаква по геометрията.Иначе е малко по-изпъкнал отзад и прави да изглежда различен, но то не пречи да влезне ако панела си е същия...не ми се вярва бмв да са променили и отворите на задните панели.Най малко ще се вкарат в разход заради фейслифта а самата идея на фейслифта е да им раздвижи печалбите и продажбите с минимум средства и без ново производство на основни детайли.


Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
mtroliev написа:Сменят се стоповете и багажника и всичко е ок. Виждал съм го по форумите с карбонов багажник CSL и OM facelift стопове, така че не се сменят никакви панели. Според мен трябва да стане, но не се наемам да го направя дори на мойта кола.
И аз така си мисля, пусни моля те някой линк ако не те затруднява.Гледах какви ли не отработени положения , вкл. и и как от седан правят купе, но за тая работа с фейслифта дето ми е влезнала в главата нищо не откривам.
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
quickshare написа:Сменяш задния капак и стоповете....може и бронята зависи каква е и си готов!Само незнам отзад където се слагат крушките,начина на захващане за самия стоп дали е същото
Не знам и аз , новите не са ли диодни ?Със сигурност имат разлика отвътре, обаче това трябва да си е в комплект със стопа май?
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Meno написа:quickshare написа:Сменяш задния капак и стоповете....може и бронята зависи каква е и си готов!Само незнам отзад където се слагат крушките,начина на захващане за самия стоп дали е същото
Не знам и аз , новите не са ли диодни ?Със сигурност имат разлика отвътре, обаче това трябва да си е в комплект със стопа май?
Това , че са с диоди не е проблем. Слагат се наколко съпротивления за да не ти дава грешка за изгоряла крушка.
Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
Пуснете някакъв линк да видим за какво иде реч,защото си мисля,че ако е голяма разправия и се сменя половината задница по-добрия вариант е сякаш по-свестни стопове и да умира,че с тия верно ми мяза на Нексия
Виж да имаше на купето стопа ех. ... мечти




Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
TUZara` написа:Пуснете някакъв линк да видим за какво иде реч,защото си мисля,че ако е голяма разправия и се сменя половината задница по-добрия вариант е сякаш по-свестни стопове и да умира,че с тия верно ми мяза на НексияВиж да имаше на купето стопа ех. ... мечти
![]()
Споко, въпрос на време е Нексия да пуснат и нещо със стоповете на купето.. гледай нещата от тая им страна и ще е по-леко..а те ония че копират най безсрамно и хич не им пука, спор няма.Виж БМВ не могат да си го позволят защото марката в уникална, например първиа вариант на този фейслифт в бил със стопове които много наподобяват тези на А4-ката , и заради това от БМВ са ги зменили в последния момент, защото от Ауди просто са ги изпреварили с дизайна



Re: Отново за фейслифта при Е90 ?
По темата, за всеки който се интересува.Ретрофита със смяната на LCI стоповете е възможна.Размерът на външните стопове е абсолютно същия.За вътрешните на капака -трябва и нов багажник, понеже те са различни.Това е.
А и за да недава грешка компютъра заради диодните светлини, просто се разменят два от кабелите на буксите при включването им.Разменят се местата им.
Фейслифтовите стопове са с цена - 340 лв външния и 220 лв вътрешния.Капака на багажника е около 800 лв в Дару кар.Общо окло 2000 лв идва тунинга без боята и монтажа.
Ето снимка как се свързва стопа:

А и за да недава грешка компютъра заради диодните светлини, просто се разменят два от кабелите на буксите при включването им.Разменят се местата им.
Фейслифтовите стопове са с цена - 340 лв външния и 220 лв вътрешния.Капака на багажника е около 800 лв в Дару кар.Общо окло 2000 лв идва тунинга без боята и монтажа.
Ето снимка как се свързва стопа:

39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани