Джанти за е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Джанти за е90
2707E91 написа:Това с реглажа е идея ,при мене 17ка стайл 32 с ет 20 и 15мм фланец на 235 /45 гума опира мн леко само лявата...
Май като сложа летните ще се минава стенд.
А стига де

Колега дай снимки да видя как седи тоя конфигурация?
И какъв е модела на гумата ?

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Джанти за е90

И аз съм със стайл 32 18ки ЕТ47 отпред с фланец 15 ми идват баш с 225/40/18, колега не знам ЕТ20 с 15мм фланец и гума 235 как не излиза от калника направо

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Джанти за е90
Да попитам джанти от Ф30, стайл 395, дали ще паснат безпроблемно в Е90?
Предните са 7.5х17 с гуми 225/50 ЕТ37; задните 8.5х17 с гуми 255/45 ЕТ 47
Предните са 7.5х17 с гуми 225/50 ЕТ37; задните 8.5х17 с гуми 255/45 ЕТ 47

- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Джанти за е90
McClane написа:Да попитам джанти от Ф30, стайл 395, дали ще паснат безпроблемно в Е90?
Предните са 7.5х17 с гуми 225/50 ЕТ37; задните 8.5х17 с гуми 255/45 ЕТ 47
За предните незнам но задните ще са много прибрани в калника и ще изглежда грозно
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Джанти за е90
Ей това е грозно, това ми е зимния сет 205/55/16, но и летния не е кой знае колко по-добре, там съм с 225/45/17, колко мм фланци бихте ми препоръчали?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Последна промяна Dextuar на 09 Мар 2017, 11:26, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Джанти за е90
dextuar написа:Ей това е грозно, това ми е зимния сет 205/55/16, но и летния не е кой знае колко по-добре, там съм с 225/45/17, колко мм фланци бихте ми препоръчали?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Какъв е офсета на тия?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Джанти за е90
Стоят точно като летните ми, тоест горе-долу трябва да е ЕТ35. Самите джанти мисля, че са от Е36, но не съм сигурен. Като купих колата, реших, че ще ми трябват още едни джанти и тогава много, много не разбирах от ЕТ-та и т.н и просто взех някакви, които да стават. Но пък са доста здрави и не ми се купуват нови, затова обмислях варианта с фланци, дори направо да взема такива за главината, понеже и за 2-та ми комплекта джанти ще се ползват, а нови болтове и секрети не ми се купуват, че последните са оригинални и си бяха цифра.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Джанти за е90
Най-добре е да се свали и да се види, щото ако е 35, 10мм с тия гуми, но на мен ми се вижда повечко тоя офсет така на снимка ми изглежда над 40. Виж какъв стайл са джантите http://www.bmwstylewheels.com/bmw и ако знаеш от каква кола са има офсета.
Аз съм с дистанционни фланци 15 и 20мм, но над 20 си трябва захващане към главината, препоръчвам ти H&R, качествени са.
Аз съм с дистанционни фланци 15 и 20мм, но над 20 си трябва захващане към главината, препоръчвам ти H&R, качествени са.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Джанти за е90
Ето тези са, http://www.bmwstylewheels.com/bmw/18, явно наистина са ЕТ46 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Джанти за е90
b00st написа:Най-добре е да се свали и да се види, щото ако е 35, 10мм с тия гуми, но на мен ми се вижда повечко тоя офсет така на снимка ми изглежда над 40. Виж какъв стайл са джантите http://www.bmwstylewheels.com/bmw и ако знаеш от каква кола са има офсета.
Аз съм с дистанционни фланци 15 и 20мм, но над 20 си трябва захващане към главината, препоръчвам ти H&R, качествени са.
Има доста кадърни хора правещи фланци и тук в България, при ползването на фланци един от най големите проблеми е да уцелиш добре балансирани, защото после се почва ходене по мъките.
За това е важно да може след изработка и тест да имаш обратна връзка с продавача за евентуална рекламация.
Особено на по широките конфигурации над 20+ мм.
За мен лично е минус цялата работа и си е занимавка, и шанс за вибрации се увеличава двойно, при един елементарен монтаж демонтаж за смяна на дискове можеш да влезнеш във филма с вибрациите.
От личен опит съм стигнал до извода, че е по лесно и по практично да се намерят правилните джанти с подходящо ЕТ което да не се налага да се ползват фланци и фтулки, не, че и с тях не става, става, ама си е още едно звено по колелата което трябва да е доста добре и прецизно изпълнено.

Имай в предвид че 4бр. фланци 20-25мм. + болтовете са в порядъка на 200-250лв. това изработени тук от качествен материал.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Джанти за е90
vld написа:b00st написа:Най-добре е да се свали и да се види, щото ако е 35, 10мм с тия гуми, но на мен ми се вижда повечко тоя офсет така на снимка ми изглежда над 40. Виж какъв стайл са джантите http://www.bmwstylewheels.com/bmw и ако знаеш от каква кола са има офсета.
Аз съм с дистанционни фланци 15 и 20мм, но над 20 си трябва захващане към главината, препоръчвам ти H&R, качествени са.
Има доста кадърни хора правещи фланци и тук в България, при ползването на фланци един от най големите проблеми е да уцелиш добре балансирани, защото после се почва ходене по мъките.
За това е важно да може след изработка и тест да имаш обратна връзка с продавача за евентуална рекламация.
Особено на по широките конфигурации над 20+ мм.
За мен лично е минус цялата работа и си е занимавка, и шанс за вибрации се увеличава двойно, при един елементарен монтаж демонтаж за смяна на дискове можеш да влезнеш във филма с вибрациите.
От личен опит съм стигнал до извода, че е по лесно и по практично да се намерят правилните джанти с подходящо ЕТ което да не се налага да се ползват фланци и фтулки, не, че и с тях не става, става, ама си е още едно звено по колелата което трябва да е доста добре и прецизно изпълнено.
Имай в предвид че 4бр. фланци 20-25мм. + болтовете са в порядъка на 200-250лв. това изработени тук от качествен материал.
Принципно джантите за модела е най-добре, но няма никакъв проблем с качествени фланци. При мен особено намирането на оригинални 18ки в добро състояние за модела беше мисията невъзможна и опциите бяха да ги търся от чужбина за сумати пари в незнайно състояние + доставка или 18ки от дргуги модели с фланци.
На струговани от бай Пешо фланци не бих заложил лично. Има български производител на фланци и болтове, включително секретни, казват се ЕТЕ БГ, в гугъл. Цените малко не ми харесаха на мен обаче. Мойте с които търкалям стайл 32ките са готови немски, на CNC машина са рязани и ми се вързаха малко над 200лв 4-те с болтове, качествени са и съм доволен, продавача един от Асеновград, той и стругова и предлага готови също.
Последна промяна b00st на 20 Фев 2017, 11:43, променена общо 1 път
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Джанти за е90
И аз съм на мнение, че фланците си струват до 15-20мм, при това, ако са качествени. После става скъпо и не изплаща разликата в цената на джантите. Има смисъл само ако си вманиачен по някакъв конкретен модел или търсиш определен шоурум ефект. Фланците над 20мм си идват с техни болтове към главината, а джантата се хваща с оригиналните за тях и точно тук идва моментът с балансирането. Аз лично бих потърсил оригинални джанти с възможно най-малко ЕТ (дори от друг модел БМВ) + малък фланец, ако се налага. За джанти от Е36 да похарчиш 300-400лв. за фланци е леко... абе ясно е.
Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Джанти за е90
Leon написа:И аз съм на мнение, че фланците си струват до 15-20мм, при това, ако са качествени. После става скъпо и не изплаща разликата в цената на джантите. Има смисъл само ако си вманиачен по някакъв конкретен модел или търсиш определен шоурум ефект. Фланците над 20мм си идват с техни болтове към главината, а джантата се хваща с оригиналните за тях и точно тук идва моментът с балансирането. Аз лично бих потърсил оригинални джанти с възможно най-малко ЕТ (дори от друг модел БМВ) + малък фланец, ако се налага. За джанти от Е36 да похарчиш 300-400лв. за фланци е леко... абе ясно е.
В никакъв случай не бих дал повече 100-150 лева, на мен ми трябват фланци само за задните, предните за мен са ОК. Не ми се занимава да търся нови джанти, да продавам старите, да си играя с размяна на гумите, нов баланс и всичко останало. Отделно няма да купувам и нови летни джанти, които са си за модела, но пак стоят прибрани, за тях съм сигурен, че са ЕТ34. Затова ми се искаше фланци за главината, за да не купувам и нови болтове. Предполагам мога да си платя да ми се направят такива за главината 2 броя дори да са само 15мм и не вярвам да е повече от 150 лева с болтовете... Причината да карам с 16-ки не е, че пестя пари за гуми, а че всичко останало ми идва прекалено ниско като гума за нашите пътища.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Джанти за е90
Значи слагаш едни 20мм с дълги болтове и караш. Моите все още ги ползвам за зимния комплект, но няма да е проблем да намериш втора ръка на прилична цена.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани