Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет колеги,
На дизелите кората над двигателя има един дунапрен, който с времето се отлепя и разпада. Имате ли удачно решение на този проблем различно от премахването му - например продава ли се нов някъде?
На дизелите кората над двигателя има един дунапрен, който с времето се отлепя и разпада. Имате ли удачно решение на този проблем различно от премахването му - например продава ли се нов някъде?
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Емии не. Рони се и заминава. Преди 2 г реших да си купя нова кора от БМВ. Намерих я по парт номер и като видях, че за М57 в Дару е 500лв и ми приседна. Купих си я 2ра ръка за 50 
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Ясно, значи отиваме на 2-ра ръка, пък колкото изкара 
Много е тъпо, е не се продава само дунапренът отделно, сега погледнах кората е 350 лева - не мерси

Много е тъпо, е не се продава само дунапренът отделно, сега погледнах кората е 350 лева - не мерси

Re: Бързи въпроси и отговори
Tо на капака изолацията не се предлага (за разлика от други марки коли) , върви с капака, ти искаш на кората.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги.
Колата е 2005 325 н52.Искам да попитам за хидравличната помпа как да разбера,дали е електрическа,или механична,че от 2 месеца се чудя какво да я правя,но сега взе да става по-сериозен проблема,и не искам да се случи нещо,и със рейката.До колкото мисля всички е90 вече са със активните рейки,но със помпите не съм запознат.Проблемът е със все по-тежък волан,свирене и при най-малкото въртене на волана,и игра в оборотите при малко повече завъртане,а на пълен ляв,или десен започва да тресе колата,и да се чува някакво бръчмене.Хидравлчиното масло е сменяно,но проблемът остана.Понеже нова,ако е електрическа струва почти 1000 лв,и ми се иска да я рециклирам,но първо искам да разбера каква е,и дали изобщо някой ще може да я направи.От Варна съм някой,ако има предложения бих бил благодарен.
Колата е 2005 325 н52.Искам да попитам за хидравличната помпа как да разбера,дали е електрическа,или механична,че от 2 месеца се чудя какво да я правя,но сега взе да става по-сериозен проблема,и не искам да се случи нещо,и със рейката.До колкото мисля всички е90 вече са със активните рейки,но със помпите не съм запознат.Проблемът е със все по-тежък волан,свирене и при най-малкото въртене на волана,и игра в оборотите при малко повече завъртане,а на пълен ляв,или десен започва да тресе колата,и да се чува някакво бръчмене.Хидравлчиното масло е сменяно,но проблемът остана.Понеже нова,ако е електрическа струва почти 1000 лв,и ми се иска да я рециклирам,но първо искам да разбера каква е,и дали изобщо някой ще може да я направи.От Варна съм някой,ако има предложения бих бил благодарен.
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодарности за колегите които дадоха насоки за шума в двигателя. Оказа се, че и двамата са познали - заминали бяха компресора на климатика 14г. 197к км и една ролка, полско производство на 3г и 60к км. С тях смених и голямата ДИСА(на 197к км) за да се застраховам от счупване на пластмасовата ос. Тя си беше все още здрава като я извадиха. Доколко можах да видя, на практика самата ос не се вижда, а само горният и край, новата Vaico е метална.
- zlatan0209
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: e90 318i N46
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
От време на време колата ми влиза в авариен режим при запалване, колата вдига трудно обороти, почти никаква мощност. Автомобила е е90 318и N46. При диагностика с INPA ми излизат следните грешки:
2A59 - Valvetronic Eccentric Shaft Sensor 1

2A67 - Valvetronic Internal Fault

2A6F - Valvetronic Minimum Lift Exceeded

2CA2 - Lambda Sensor Heater Pre Cat 1

Ще съм благодарен на някакви насоки и съвети.
Поздрави!
От време на време колата ми влиза в авариен режим при запалване, колата вдига трудно обороти, почти никаква мощност. Автомобила е е90 318и N46. При диагностика с INPA ми излизат следните грешки:
2A59 - Valvetronic Eccentric Shaft Sensor 1

2A67 - Valvetronic Internal Fault

2A6F - Valvetronic Minimum Lift Exceeded

2CA2 - Lambda Sensor Heater Pre Cat 1

Ще съм благодарен на някакви насоки и съвети.
Поздрави!
- Kiril_k
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325D M sport
- Мечтае да кара: M
Re: Бързи въпроси и отговори
Има ли как автоматика да не превключва на по-горна предавка като стигне към критични обороти?
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
220 лв е валветроника, елринг гарнитура за капака, ако ти се е напукала и июа нужда да се смени е 80 лв. Ламбдата ти светка, защото си с газова може би.zlatan0209 написа:Здравейте,
От време на време колата ми влиза в авариен режим при запалване, колата вдига трудно обороти, почти никаква мощност. Автомобила е е90 318и N46. При диагностика с INPA ми излизат следните грешки:
2A59 - Valvetronic Eccentric Shaft Sensor 1
2A67 - Valvetronic Internal Fault
2A6F - Valvetronic Minimum Lift Exceeded
2CA2 - Lambda Sensor Heater Pre Cat 1
Ще съм благодарен на някакви насоки и съвети.
Поздрави!
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги N43b20A може ли да ми кажете освен ламда сондите има ли някакъв температурен датчик за изгорелите газове или нещо подобно понеже ми дава грешка такава.Къде се намира? И другото ми питане е на колко време се сменя ремъка и ролите и какво точно задвижва ремъка?Колата ми е със старт стоп и доколкото знам е с електрическа водна помпа, нямам и казанче за хидравлична течност и там е електрическо та тоя ремък освен алтернатора какво още задвижва? Сменях си веригата и ми казаха, че бил добре да не го сменям. И третото ми питане е за диференциална. Омаслен е и явно изтича масло от него това лесно ли се оправя?
- zlatan0209
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: e90 318i N46
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:220 лв е валветроника, елринг гарнитура за капака, ако ти се е напукала и июа нужда да се смени е 80 лв. Ламбдата ти светка, защото си с газова може би.zlatan0209 написа:Здравейте,
От време на време колата ми влиза в авариен режим при запалване, колата вдига трудно обороти, почти никаква мощност. Автомобила е е90 318и N46. При диагностика с INPA ми излизат следните грешки:
2A59 - Valvetronic Eccentric Shaft Sensor 1
2A67 - Valvetronic Internal Fault
2A6F - Valvetronic Minimum Lift Exceeded
2CA2 - Lambda Sensor Heater Pre Cat 1
Ще съм благодарен на някакви насоки и съвети.
Поздрави!
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Здравей,
Нямам газова уредба. А другият проблем се появява веднъж на две седмици, не съм сигурен че директно е за смяна валвтроника.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dimchev
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Обзор/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530ia
- Мечтае да кара: s50 Compact
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Имам проблем с подгряването на шофьорската седалка. След като натисна бутона, 3-те диода светват за 2-3 секунди и изгасват. Подгрева на пасажерската седалка си работи коректно. Проверил съм бушоните и всички са здрави. Някой може ли да ме насочи къде да търся проблема? Под седалката има две кутии (модула може би?) едната е черна едната е жълта.
Имам проблем с подгряването на шофьорската седалка. След като натисна бутона, 3-те диода светват за 2-3 секунди и изгасват. Подгрева на пасажерската седалка си работи коректно. Проверил съм бушоните и всички са здрави. Някой може ли да ме насочи къде да търся проблема? Под седалката има две кутии (модула може би?) едната е черна едната е жълта.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Колата ми е Е91 преди фейса без навигация, има монтиран блутут модул, който не работи.
Решил съм да си взема ВУ модул и да го монтирам, искам да си монтирам най-обикновния модул mulf с който да ползвам само за телефонни обаждания.
Въпроса е следния всякакъв ли телефон може да се сдвои с блутата или определени могат само /айфон/ за андроид съвместим ли е модула или трябва да потърся по нов модул? Както приемам и всякакви препоръки
Колата ми е Е91 преди фейса без навигация, има монтиран блутут модул, който не работи.
Решил съм да си взема ВУ модул и да го монтирам, искам да си монтирам най-обикновния модул mulf с който да ползвам само за телефонни обаждания.
Въпроса е следния всякакъв ли телефон може да се сдвои с блутата или определени могат само /айфон/ за андроид съвместим ли е модула или трябва да потърся по нов модул? Както приемам и всякакви препоръки

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
По принцип всички телефони с блутут се връзват без проблем. Освен модула ти трябва и окабеляване с микрофони + кодиране.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани