Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 749
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 15 Мар 2019, 14:53

M0n57eR написа: В няколко чужди форума четох, че има проблем с паметта и ъпдейта забива на 77%, но предполагам, че това се отнася за западна Европа където картите трябва да са по-големи като размер.
https://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=9773

Така пишат поради липса на памет и големината на картата за западна Европа. С източна не се съобщава за проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.01.2017
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 F80

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от M0n57eR » 15 Мар 2019, 15:41

nikola59 написа:
M0n57eR написа: В няколко чужди форума четох, че има проблем с паметта и ъпдейта забива на 77%, но предполагам, че това се отнася за западна Европа където картите трябва да са по-големи като размер.
https://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=9773

Така пишат поради липса на памет и големината на картата за западна Европа. С източна не се съобщава за проблеми.


Благодаря за отговора, ще тествам през уикенда :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 16 Мар 2019, 20:12

Колеги след като преди 1к километра си смених дюзите днес пък ми светна чек.. N43 . Записала е грешка Catalyst conversion - изтрих я това доколкото знам е за вредните емисии и не трябва да ме притеснява освен,че е гадно да ти свети чека,но след като я изтрих изчезна....сигурно пак ще се появи.Няма никакви проблеми с работата на колата - разход,вървеж,вибрации,тресенета и подобни.Основно я карам извънградско и магистрали така,че едва ли ще се оправи този проблем. Мога ли да си карам така? Мерси.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 17 Мар 2019, 14:25

ReSp3c7a написа:Здравейте колеги, имам една питанка. Притежавам е90 320д, мапнато около 200 коня, върви приятно, пъргаво и не харчи, перфектната кола. Обаче взе да ми става слаба и искам да надградя и по-специално с 330д (е92 ... ) . Работата е там, че имам впечатления за този двигател само от е60, където изобщо не ме впечатли в ниските обороти (нещо което аз силно държа, да има един ритник, който да те залепи за седалката. Това при е60то липсваше . ) В по-високите обороти набираше доста по-сериозно от моята 2ка и звука беше приказен на фона на мъчещото се теле, който се чува като дам газ на 2д-то . Та въпроса ми е, в 330ката динамиката ще бъде ли по-добра ? Или евентуално след ремапа да се постигне тоя шарпнес който искам или ''по-голям мотор, по-голяма турбина ала бала'' или '' ако искаш шарпнес 2те турбини и 335'' . Във всичките случаи които обяснявам, говоря за ръчка.
И ако има някой колега от Варна с 330ка (било то е90 или е92) бих се радвал да се видим, да обсъдим темата и да пробвам за какво става дума :)
Благодаря предварително за отговорите .
Да, 330 ще ти върши работа. Ако имаш бюджет, разбира се, 335 е винаги по-добре (стига да ти се кара автомат).

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 17 Мар 2019, 14:29

vld написа:
zaharia написа:
vld написа:
drago9205 написа:При мен този проблем го има основно само зимата.

Ново масло решава проблема в 99.9% от случаите, това е така от е30 насам :mhihi:

Дано да е така колега, че е много неприятно да запънеш на някой светофар, ако си се разсеял и забравил, че може да и не влезе лоста. Ама трябваше досега да ни кажете като е ставало въпрос, и не откриваме сами топлата вода, щото аз от четеното до момента във форума бях убеден, че няма лечение по въпроса :D
Не съм срещал въпрос на тая тема. Важно е да се вземе точното масло, ако е различно пак включва тегаво не само първа, а всички скорости а на студено няма включване ако не включиш първа преди да запалиш колата. С ръчна кутия това е най важното, ако има теч се сменят двата семеринга един на кардана и един на избирача, при смяна на съединител се сменя и семеринга на опашката. Масло се сменя само по табела на кутията, там е обозначено какво точно е то. Общо взето ръчните кутии винаги са били супер здрави, като изключим тая на адаша знам за още 3-4 счупени, ама ви гарантирам че не можете да си карате така колите. А и има и не един и два случая в които при опит за смяна на масло при отвиване на пробката от кутията не изтича почти нищо и въпреки това кутията не е имала никакви проблеми :D

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Много е важно да се смени пънчето, което е опорна точка на вилката за съединителя. Всички с проблема трудно включване съм почти сигурен, че не са го сменили. Не е скъпо, но е пластмасово и се износва от употреба -> вилката не може да докара нужното изместване. Заради 'майстор' който ми сменя съединителя, но не беше сменил доста неща покрай такъв ремонт свалях 2ри път кутия.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Cosworth » 18 Мар 2019, 0:44

Така следното явление. Клипа е сниман на темпомат, нo и при поддържане с педала отново го прави. Явлението е следното колата все едно си подава газ сама една идея в продължение на секунда две, мотора е М57D30N2 :roll:
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, няма И грешки записани ?
https://youtu.be/--E3zXo94rU
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 18 Мар 2019, 1:20

Да не би ДПФ-а да прави регенерция?

ПП Моторът се чува така, все едно всеки момент ще ражда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 18 Мар 2019, 9:42

Принципно така изглеждат нещата, когато регенерира ДПФ, 6 цилиндровият.Само по това и леко забавения тротъл респонс можеш да го хванеш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Cosworth » 18 Мар 2019, 10:06

Беше записала това. Иначе DPF съм го карал на машинно почистване преди 3к-4к км, ще му проверя днес стойностите. AGR/EGR съм го изолирал плюс СОФТУЕРНО.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 18 Мар 2019, 10:54

Какво общо има машинното преди 4к км? Процесът на регенерация не е индикация за повреда, а се случва циклично.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 18 Мар 2019, 19:25

Колеги на N43 какъв е диапазона на работна температура?През обд проверена с 90-100 на 6та с около 2000 оборота стой около 105,а като вдигна по-високи обороти примеро 3к пада на около 98. Понякога преди като беше по-студено и до 90 падаше като настъпя, сега не я изчаках повечко,но за 1-2мин падна на около 98-100 от 105.Това нормални температури ли са?Термостата ми е нов помпата е ок само жалузите ми стоят май постоянно затворени понеже дават грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BMW740IL » 19 Мар 2019, 10:52

Здравейте, имам една грешка 4A27за IBS sensor, а колата не е оборудвана с такъв. Някой може ли да даде съвет къде да търся проблема. Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 19 Мар 2019, 11:00

Минусовият кабел на акумулатора е това.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BMW740IL » 19 Мар 2019, 12:08

Bexim написа:Минусовият кабел на акумулатора е това.

Колата е без ibs сензор
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 749
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 19 Мар 2019, 15:27

BMW740IL написа:
Bexim написа:Минусовият кабел на акумулатора е това.

Колата е без ibs сензор

Да си сменявал скоро акумулатор? Малко е странно да се търси комуникация с IBS ако го нямаш... Предполагам си проверил че нямаш окабеляване за IBS и по realoem e без IBS. Тук има нещо подобно: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1141631 https://www.e90post.com/forums/showthre ... 512&page=2 Може нещо да ти помогне...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook