Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги на е90 ксенона какъв тип точно е крушката и от къде може да се намери?Ксенон имам само на късите и се зачудих ако изгори как се сменя и от къде се намира.Мерси
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
D1S и не е само на късите. Просто къси и дълги са на една крушка.
Never mistake motion for action...
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа:D1S и не е само на късите. Просто къси и дълги са на една крушка.
Как така са на 1 крушка?Като пусна дългите си свети нормалнa халогенна крушка,а на късите свети ксенона.Или нещо аз се бъкркам,но така ми изглежда.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
От къде (коя секция на фара) свети тази халогенна крушка?
Never mistake motion for action...
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа:От къде (коя секция на фара) свети тази халогенна крушка?
Ами ще те излъжа кое свети от външната и кое от вътрешната секция,но светят 2 светлини и едната е ксенонова,а другата халогенна. Ще погледна пак,но съм почти сигурен,че беше така.Дългите не светят като ксенон,а като халогенна крушка - леко жълто.
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Leon написа:От къде (коя секция на фара) свети тази халогенна крушка?
Ами ще те излъжа кое свети от външната и кое от вътрешната секция,но светят 2 светлини и едната е ксенонова,а другата халогенна. Ще погледна пак,но съм почти сигурен,че беше така.Дългите не светят като ксенон,а като халогенна крушка - леко жълто.
Ето снимка как свети отвътре секцията са ми дългите и си е с халогенна крушка . Да питам и още нещо понеже питах за крушки и взе да ми дава грешка " rear light right failure" което доколкото разбирам е задната дясна светлина някой има ли идея какви са крушките и как се сменят? Мерси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен с димамик лайт при завой ми светва халогенната крушка а за дълги ми е ксенона , сигурно си без би ксенон затова ти светва дълги на жълто 

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
При-фейсът не е ли изцяло така?.Дългите - отваря блендата на ксенона и пали вътрешното, което си е халоген? А светлинният клаксон е само халогенната крушка, вътрешния сектор.
Фейсът само отваря блендата. Вътрешното е за завой и други глупости май..
Купето май е различно, като фейса...
Май повече си гадая в това мнение, ама все тая.. Говоря по спомен от предишното и това.
Фейсът само отваря блендата. Вътрешното е за завой и други глупости май..
Купето май е различно, като фейса...
Май повече си гадая в това мнение, ама все тая.. Говоря по спомен от предишното и това.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:При-фейсът не е ли изцяло така?.Дългите - отваря блендата на ксенона и пали вътрешното, което си е халоген? А светлинният клаксон е само халогенната крушка, вътрешния сектор.
Фейсът само отваря блендата. Вътрешното е за завой и други глупости май..
Купето май е различно, като фейса...
Май повече си гадая в това мнение, ама все тая.. Говоря по спомен от предишното и това.
Аз не знам какво означава това да отваря блендата,но при мен като съм на къси си свети само външното ксенона,а като пусна дългите свети и ксенона и от вътрешната страна халогена като на снимката .
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
Купе преди фейса крушката е една и съща за дълги и къси, на дълги само отваря блендата и вече не сте на къси.
За милиони-няма закони.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:При-фейсът не е ли изцяло така?.Дългите - отваря блендата на ксенона и пали вътрешното, което си е халоген? А светлинният клаксон е само халогенната крушка, вътрешния сектор.
Фейсът само отваря блендата. Вътрешното е за завой и други глупости май..
Купето май е различно, като фейса...
Май повече си гадая в това мнение, ама все тая.. Говоря по спомен от предишното и това.
При фейса няма вътрешни, само външни (къси/дълги) и крушката е D1S. За дневните светлини е H8 12V 35W. Поне на моята е така.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
tonny_b написа:Някой знае ли каква е разликата в моторите N47d20 143кс и 177кс?
Тук има база данни за сравнение: https://www.bmwheaven.com/database/engi ... e=N47#/213 Може да намериш нещо полезно.
Re: Бързи въпроси и отговори
Сутрин като запаля и до колата мирише на бензин и тресе мотора - явно богата смес след 2-3 минути спира да тресе и се оправя до следващия студен старт.Смених 1 куп неща и майсторите само ме карат да сменям части - каквато грешка даде компютъра сменям,а смених и още други,но резултат няма кой знае какъв освен,че колата найстина по-добре върви. Сменени са 4 свещи , 1 бубина , ламбда сонда , верига + обтегач, някакъв датчик ниско налягане или нещо подобно,чистене дебитормер, смених и 1 дюза,която въпреки смяната пак на този 4ти цилиндър давала отклонение на студен мотор - от какво може да е може би кабели?Май е от този 4-ти цилиндър целия проблем с бензина и тресенето ! Колата като я изфорсирам до прекъсвач и изпушва еднократно леко черно във високите обороти,а е бензин,което значи богата смес доколкото знам. Мотора е N43B20A някой има ли идея от какво може да е?Единственото,което ми идва на акъла е да сменя 4-те дюзи,но накрая ако се окаже,че не е от тях 1800лв на вятъра.Нямам проблеми с разход и вървене,но нещо като е студена първите няколко минути не е както трябва,а и леко "Лагва" ако карам с 40км/ч без да променям колко е натисната газта на моменти придърпва съвсем леко,но само като е студена. Идей някакви? 2-ма уш разбиращи майстори са я гледали и са я закачали сигурно 5 пъти на компютъра - файда никаква само сменям части за тоя дето духа.
П.П Сменени са и всевъзможни семеринги и гарнитури + тази на капака на клапаните.Сипвах и добавка в бензина никаква разлика даже минимална.Аз вече си мисля,че отнякъде смуче въздух или нещо подобно..нямам идея.Сменен е и антифриза,масло,въздушен и маслен филтър.
П.П Сменени са и всевъзможни семеринги и гарнитури + тази на капака на клапаните.Сипвах и добавка в бензина никаква разлика даже минимална.Аз вече си мисля,че отнякъде смуче въздух или нещо подобно..нямам идея.Сменен е и антифриза,масло,въздушен и маслен филтър.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здрвавейте да ми предложите къде в пловдив мога да си оставя колата да ми рецикрират турбото и колко горе долу ще излезе за пълна рециклация с работата за свалянето и поставянето и. Става въпрос за 320 163кс.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани