E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 10:45

Автомат е да,клапана за маслото...не съм го сменял. Имах идея да пробвам с този на burgermotorsport ама май си е глупост пък и като покарах лятоот не ми се вдигаше толкова температурата и реших да не го пипам.Ако преди някой нещо го е пипал е друг въпрос, но не вярвам. Сега се сещам,че термостата го купих от Вари и го смених в техен сервиз,за да има гаранция. Да взема да ги накарам да си го сменят,ако е той. Реално си топли колата предишните дни като беше по-топличко, но днеска е вече така за пръв път доста по-хладно и някак си е гадно да стигнеш на работа след 20мин и да ти е студено. Преди 2 седмици си взех м5 е60 и това ми беше първата реакция,че м-ката и маслото и загрява по-бързо и антифриза и почва да духа адски бързо топло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 29 Ное 2017, 11:49

Мен ми звучи почти на 100% пак да е термостат за съжаление (има дефектни и ОЕМ от представителствата, та...).

На burger и преди бях писал, че ако не траквате няма смисъл, отделно зимата ако сте с него, е добре да го махнете иначе чакай да загрее :mhihi:

При мен днес по-бавно загря (колата си показваше -4.5), но да кажем към 10км бях на 100-110 градуса на маслото :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 15:33

Ooo човек шанс няма за 10км да ми загрее на 100-110...След 7км ми е на 70 още.... Ще вземе да се окаже,че е правено нещо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 29 Ное 2017, 15:39

На мен тази сутрин (от гараж) ми загря маслото на 75 градуса за 4.5км. Водата загрява на 90 градуса няколко минути преди маслото да стигне 70.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 15:41

Значи нещо при мен определено има...Даже сега съм изключил jb4 то и карам без него... с 5w50 карам по принцип,но да това,което при теб дава е напълно нормално.За 7км да не ми вдигне и маслото даже над 75-80 градуса...не ми се струва окей.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 29 Ное 2017, 16:17

Тъкмо си мислех, да не си активирал Max Cool Mode по погрешка :). При изрядна система водата загрява с голямо предимство пред маслото. След това водата спира на 90-100 градуса (при нас според товара), маслото я настига след още 3-5км и вече при товар я задминава. Направо ходи да го сменят този термостат, особено ако е в гаранция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 17:02

Направо я продавам в Петък и който иска да се оправя. Нямам нерви вече :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 29 Ное 2017, 17:04

Забравих да питам - как е М5 сравнено с 335и? Мисля че знам отговора, но все пак ако може да направиш кратко сравнително ревю ще съм ти благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 29 Ное 2017, 17:11

nero_ добре предложи (бях го забравил) - да не си пуснал Max Cool-a? Пробвай с 6-2 (спира го) от JB4 + 1-7 (reset adaptations).

За мен забравих да спомена нещо, което е леко ключово, че бях за 10км на 100-110, но тръгвам от гараж на 19 градуса в случая :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 17:44

При мен беше +3 гр. в гаража. JB4 не съм си играл с max cooling mode.Преди 2 седмици даже и го изключих,че нямах нужда от тази мощност на това време.
Относно м5 цата, ми беше отдавна мечта и я взех, защото беше доста поддържата и единствената с история от тези "чудни", които се продават в БГ. Нямаше почти никакви предни гуми и просто смених маслото и я затворих в гаража до март Месец. Колата е с Eventuri intake, evolve чип и supersprint 76mm race изпускателна. Върви на смърт :)335цата с чип също е доста приятна.  Смг-то няма да го коментирам, ясно е ,че е ужасно, но аз си я карам на manual с педачлетата. След 4000 оборота забравяш за всичко,което те дразни в колата. Радва ме,че доста меко вози,и с edc- то променяш веднага твърдността и определено вози много много по-твърдо и стегнато. За вървеж...доста върви,но исках да сложа хубави гуми и Март месец ще я подкарам вече.Толкова силно бучи,че навсякъде ме гледат и се чудят какво става и е много смешно като гледаш хората срещу теб и до теб ,които карат как през 2 коли почват да се въртят и да сочат :) Определено носи усмивка на лицето ми и буди хората в квартала,което ме радва още повече :) Интересно ми е да ги пусна срещу 335 цата,но тъй като я продавам ще трябва с някоя друга. Шефа ми има м4 ,та и с него ще пробваме лятото,но си мисля,че определено ще ме дръпне до 200...и после....е ясно :) Звука е убийствен обаче...не може да се сравни с друго.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 29 Ное 2017, 18:25

dilyanyordanov написа:При мен беше +3 гр. в гаража. JB4 не съм си играл с max cooling mode.Преди 2 седмици даже и го изключих,че нямах нужда от тази мощност на това време.
Относно м5 цата, ми беше отдавна мечта и я взех, защото беше доста поддържата и единствената с история от тези "чудни", които се продават в БГ. Нямаше почти никакви предни гуми и просто смених маслото и я затворих в гаража до март Месец. Колата е с Eventuri intake, evolve чип и supersprint 76mm race изпускателна. Върви на смърт :)335цата с чип също е доста приятна.  Смг-то няма да го коментирам, ясно е ,че е ужасно, но аз си я карам на manual с педачлетата. След 4000 оборота забравяш за всичко,което те дразни в колата. Радва ме,че доста меко вози,и с edc- то променяш веднага твърдността и определено вози много много по-твърдо и стегнато. За вървеж...доста върви,но исках да сложа хубави гуми и Март месец ще я подкарам вече.Толкова силно бучи,че навсякъде ме гледат и се чудят какво става и е много смешно като гледаш хората срещу теб и до теб ,които карат как през 2 коли почват да се въртят и да сочат :) Определено носи усмивка на лицето ми и буди хората в квартала,което ме радва още повече :) Интересно ми е да ги пусна срещу 335 цата,но тъй като я продавам ще трябва с някоя друга. Шефа ми има м4 ,та и с него ще пробваме лятото,но си мисля,че определено ще ме дръпне до 200...и после....е ясно :) Звука е убийствен обаче...не може да се сравни с друго.

Абе и devent не си беше играл с JB настройките,ама беше я сетнал на 135и :mhihi: и после некъв друг мод и оназ бе спъната... :mhihi: М5-ца Е60?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 19:14

Gqbriel написа:
dilyanyordanov написа:При мен беше +3 гр. в гаража. JB4 не съм си играл с max cooling mode.Преди 2 седмици даже и го изключих,че нямах нужда от тази мощност на това време.
Относно м5 цата, ми беше отдавна мечта и я взех, защото беше доста поддържата и единствената с история от тези "чудни", които се продават в БГ. Нямаше почти никакви предни гуми и просто смених маслото и я затворих в гаража до март Месец. Колата е с Eventuri intake, evolve чип и supersprint 76mm race изпускателна. Върви на смърт :)335цата с чип също е доста приятна.  Смг-то няма да го коментирам, ясно е ,че е ужасно, но аз си я карам на manual с педачлетата. След 4000 оборота забравяш за всичко,което те дразни в колата. Радва ме,че доста меко вози,и с edc- то променяш веднага твърдността и определено вози много много по-твърдо и стегнато. За вървеж...доста върви,но исках да сложа хубави гуми и Март месец ще я подкарам вече.Толкова силно бучи,че навсякъде ме гледат и се чудят какво става и е много смешно като гледаш хората срещу теб и до теб ,които карат как през 2 коли почват да се въртят и да сочат :) Определено носи усмивка на лицето ми и буди хората в квартала,което ме радва още повече :) Интересно ми е да ги пусна срещу 335 цата,но тъй като я продавам ще трябва с някоя друга. Шефа ми има м4 ,та и с него ще пробваме лятото,но си мисля,че определено ще ме дръпне до 200...и после....е ясно :) Звука е убийствен обаче...не може да се сравни с друго.

Абе и devent не си беше играл с JB настройките,ама беше я сетнал на 135и :mhihi: и после некъв друг мод и оназ бе спъната... :mhihi: М5-ца Е60?


Е60 да...за ф10..бая трябва да работя още :Д Никога не съм карал атмосферен асматик и реших да пробвам какво е :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 20:08

nero_ написа:Забравих да питам - как е М5 сравнено с 335и? Мисля че знам отговора, но все пак ако може да направиш кратко сравнително ревю ще съм ти благодарен.


Много накратко..Март месец ми пишеш като се постопли и сложа летните гуми и ще видиш :) Доста е рязка обаче...това е малко хем гадно,хем готино. Преди 5-6 дена на един баир с голям наклон я оставих и имаше кола зад мен. Преди мен нямаше и като се върнах на 30см беше.Добре,че имаше отзад малко място,че смг-то докато зацепи и малко си тръгва надолу колата и после рязко тръгва....поуката... - > на баир никога повече :) Бензина няма какво да го говориме...само последния ден карах на Drive иначе от перата..и 32 даваше разход... на драйв... почна да пада веднага...доста по-икономично е...но пак...смятай..200лв....40 и 46 литра...86литра.. минал съм...250км..и още 50 мога да мина... 300км за 86 литра :) 28.6.....излиза така по-реалният разход. С по-нормално каране ще падне още 2-3 литра....ама ти не си я взимаш ,за да караш нормално 90% от времето :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 29 Ное 2017, 22:03

dilyanyordanov написа:
nero_ написа:Забравих да питам - как е М5 сравнено с 335и? Мисля че знам отговора, но все пак ако може да направиш кратко сравнително ревю ще съм ти благодарен.


Много накратко..Март месец ми пишеш като се постопли и сложа летните гуми и ще видиш :) Доста е рязка обаче...това е малко хем гадно,хем готино. Преди 5-6 дена на един баир с голям наклон я оставих и имаше кола зад мен. Преди мен нямаше и като се върнах на 30см беше.Добре,че имаше отзад малко място,че смг-то докато зацепи и малко си тръгва надолу колата и после рязко тръгва....поуката... - > на баир никога повече :) Бензина няма какво да го говориме...само последния ден карах на Drive иначе от перата..и 32 даваше разход... на драйв... почна да пада веднага...доста по-икономично е...но пак...смятай..200лв....40 и 46 литра...86литра.. минал съм...250км..и още 50 мога да мина... 300км за 86 литра :) 28.6.....излиза така по-реалният разход. С по-нормално каране ще падне още 2-3 литра....ама ти не си я взимаш ,за да караш нормално 90% от времето :)

:yes: :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 30 Ное 2017, 13:05

dilyanyordanov написа:
Gqbriel написа:
dilyanyordanov написа:При мен беше +3 гр. в гаража. JB4 не съм си играл с max cooling mode.Преди 2 седмици даже и го изключих,че нямах нужда от тази мощност на това време.
Относно м5 цата, ми беше отдавна мечта и я взех, защото беше доста поддържата и единствената с история от тези "чудни", които се продават в БГ. Нямаше почти никакви предни гуми и просто смених маслото и я затворих в гаража до март Месец. Колата е с Eventuri intake, evolve чип и supersprint 76mm race изпускателна. Върви на смърт :)335цата с чип също е доста приятна.  Смг-то няма да го коментирам, ясно е ,че е ужасно, но аз си я карам на manual с педачлетата. След 4000 оборота забравяш за всичко,което те дразни в колата. Радва ме,че доста меко вози,и с edc- то променяш веднага твърдността и определено вози много много по-твърдо и стегнато. За вървеж...доста върви,но исках да сложа хубави гуми и Март месец ще я подкарам вече.Толкова силно бучи,че навсякъде ме гледат и се чудят какво става и е много смешно като гледаш хората срещу теб и до теб ,които карат как през 2 коли почват да се въртят и да сочат :) Определено носи усмивка на лицето ми и буди хората в квартала,което ме радва още повече :) Интересно ми е да ги пусна срещу 335 цата,но тъй като я продавам ще трябва с някоя друга. Шефа ми има м4 ,та и с него ще пробваме лятото,но си мисля,че определено ще ме дръпне до 200...и после....е ясно :) Звука е убийствен обаче...не може да се сравни с друго.

Абе и devent не си беше играл с JB настройките,ама беше я сетнал на 135и :mhihi: и после некъв друг мод и оназ бе спъната... :mhihi: М5-ца Е60?


Е60 да...за ф10..бая трябва да работя още :Д Никога не съм карал атмосферен асматик и реших да пробвам какво е :)

Честито колега, добър асматик си си избрал, тая ве десятка се реже като пистов мотор :mhihi:
Каква е М5цата преди или след фейса?
Дай някоя снимка да я видиме :D
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook