Температура антифриз в зимни градски условия
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух.![]()
Мисля че всичко е нормално при тези стойности.
нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Те на да не съм голословен. Другата седмица ще гледам да го сложа и ще споделям пак. 
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Taruno написа:mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух.![]()
Мисля че всичко е нормално при тези стойности.
нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?
За мен е нормално! При теб всичко различно от твоите стойности(къде истина къде не) не е нормално! Колата не съм е пришпорвал , макс 2000 оборота с галене на газта. След като тръгнах две изрязвания на светофара на кауфланд и достигна 90 градуса. Както и колегите казаха, трябва да се натовари мотора за да вдигне температура. А и ти четеш ли че бях на парно с външен въздух.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Може да има значение автомат или ръчка. Аз съм ръчка и аз определям кое как, при автомата може да държи по-високи обороти.mopasan написа:Taruno написа:mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух.![]()
Мисля че всичко е нормално при тези стойности.
нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?
За мен е нормално! При теб всичко различно от твоите стойности(къде истина къде не) не е нормално! Колата не съм е пришпорвал , макс 2000 оборота с галене на газта. След като тръгнах две изрязвания на светофара на кауфланд и достигна 90 градуса. Както и колегите казаха, трябва да се натовари мотора за да вдигне температура. А и ти четеш ли че бях на парно с външен въздух.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
dextuar написа:Може да има значение автомат или ръчка. Аз съм ръчка и аз определям кое как, при автомата може да държи по-високи обороти.mopasan написа:Taruno написа:mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух.![]()
Мисля че всичко е нормално при тези стойности.
нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?
За мен е нормално! При теб всичко различно от твоите стойности(къде истина къде не) не е нормално! Колата не съм е пришпорвал , макс 2000 оборота с галене на газта. След като тръгнах две изрязвания на светофара на кауфланд и достигна 90 градуса. Както и колегите казаха, трябва да се натовари мотора за да вдигне температура. А и ти четеш ли че бях на парно с външен въздух.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
И аз съм ръчка.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
може пък там да е разковничето - автомата дръжи по-високи обороти докато загрее и сменя по-късно (на около 1800 - 2000+) като загрее вече си падат на 1600
- Hussyi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 13.11.2014
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D F31
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Преди и аз имах същия проблем с 320D 163Hp ръчна скоростна кутия изминавах 20км за да усетя парното , имаше висок разход на гориво през зимата 8-9 на 100 а лятото 6,7 на 100 по борда, но после реших да сменям антифриза, след промивка на охладителната система и смяната на антифриза всичко се оправи сега вече още няма изминати 5км извънградско и вътре в колата се усеща приятна топлина разхода падна на 6,9 през зимата а лятото 6,2 на 100 по борда Маршрута е еднакав и в двата случая и е 80% извънградско от които 15% при потегляне до извън града
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Taruno написа:може пък там да е разковничето - автомата дръжи по-високи обороти докато загрее и сменя по-късно (на около 1800 - 2000+) като загрее вече си падат на 1600
автомата наистин държи високи обороти и заради маслото на кутията. зимата като я паля през ноща на минуси първите 1-2 минути сменя много късно и примерно си на някаква предавка на 1800об мин, но имаш още 2-3 след нея, сменяш ама той си вика ТЪПАК няма да стане....С перата давам нагоре, но няма смяна на предавки, само индикация без промяна в оборотите


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Радвам се, че помогнах да стигнем до някакъв консенсус.
Интересно ми е, някой играл ли си е с и без ЕГР да замерва да каже дали наистина има голяма разлика при загряването...

Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Колко му е датчика за темп. на антифриза да ви лъже .
Вижте последните 3 страници от тази тема
viewtopic.php?f=35&t=323201&start=105
Вижте последните 3 страници от тази тема



viewtopic.php?f=35&t=323201&start=105
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Нека споделя и аз какво направих 
За проба реших да си поръчам нов АГР-термостат. Взех си Behr въпреки прочетените коментари в тази тема. Вчера дойде - опаковката отвън беше Mahle (синьо и бяло), made in czech rep. а вътре самия термостат беше Behr с изтрити надписи и made in germany. Покрай него изчистих AGR и дроселовата клапа. Днес направих проба из града - 80 градуса ми направи за около 10 минути градско каране при външна температура -5 градуса.

За проба реших да си поръчам нов АГР-термостат. Взех си Behr въпреки прочетените коментари в тази тема. Вчера дойде - опаковката отвън беше Mahle (синьо и бяло), made in czech rep. а вътре самия термостат беше Behr с изтрити надписи и made in germany. Покрай него изчистих AGR и дроселовата клапа. Днес направих проба из града - 80 градуса ми направи за около 10 минути градско каране при външна температура -5 градуса.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Моя е същия, колега. Там където е изпилено е било логото на БМВ 

- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
А защо се налага да го пилят?
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Не съм сигурен, но моята теория е, че примерно произвеждат 2000 термостата, от тях 1000 за БМВ и 1000 Бехр, обаче продават тия Бехр, т.к. са наполовина по-евтини и им остават 500 БМВ. И понеже се търсят още от тия Бехр им е по-евтино да прещамповат готовите, откалкото да произвеждат нови.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
По-скоро всичко се щампова БМВ и после част от него се продава като Бер.Доколкото разбирам, всичко що е Бер идва по тоя начин, затъркано....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани