E92 335d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
GaD написа:Само да кажа, че 335д-то винаги е автомат и то с скоростна кутия от ролс ройс заради многото въртящ момент... Няма го като ръчка...
а динамиката на колата е убииствена!
Динко кутията не е от ролс а е на Bentley и държи на 800nm.
честито колега колата е уникална само какво всички сте се захласнали по бялото.
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
Donq написа:GaD написа:Само да кажа, че 335д-то винаги е автомат и то с скоростна кутия от ролс ройс заради многото въртящ момент... Няма го като ръчка...
а динамиката на колата е убииствена!
Динко кутията не е от ролс а е на Bentley и държи на 800nm.
честито колега колата е уникална само какво всички сте се захласнали по бялото.
Това е странно инфо... Ролс ги прави БМВ, а Бентли - Фолксваген

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Скоростите на 335д са ZF 6HP26 с 2.81:1 диф и 600нм рейтинг.Определено идват малко слабички,особено ако мотора се ремапне.Скоростите на Бентли са също ZF 6HP26 ,но А версия и то подсилени-такива каквито са и на новата рс6
- eMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Аз бих се радвал в скоро време на някоя сбирка на подфорума да видим 335d на Djordje срещу 335i кабрио на absix на 400 м гладко бягане. Мисля, че кабриото е малко по-тежко от дизеловото купе, което би трябвало да му даде предимство на старта, но после не се знае кой ще вземе преднина.
eMotion написа:Аз бих се радвал в скоро време на някоя сбирка на подфорума да видим 335d на Djordje срещу 335i кабрио на absix на 400 м гладко бягане. Мисля, че кабриото е малко по-тежко от дизеловото купе, което би трябвало да му даде предимство на старта, но после не се знае кой ще вземе преднина.
Мда, мааааалко по тежичко е... Кабриото е 1 810 кг, а купето е 1 645

eMotion написа:Аз бих се радвал в скоро време на някоя сбирка на подфорума да видим 335d на Djordje срещу 335i кабрио на absix на 400 м гладко бягане. Мисля, че кабриото е малко по-тежко от дизеловото купе, което би трябвало да му даде предимство на старта, но после не се знае кой ще вземе преднина.
Може и да греша, но кабриото на абсикс не е ли с LSD вече?
Поправено - моя грешка.
Последна промяна MaXimal на 07 Сеп 2009, 17:26, променена общо 1 път
eMotion написа:Аз бих се радвал в скоро време на някоя сбирка на подфорума да видим 335d на Djordje срещу 335i кабрио на absix на 400 м гладко бягане. Мисля, че кабриото е малко по-тежко от дизеловото купе, което би трябвало да му даде предимство на старта, но после не се знае кой ще вземе преднина.
с удоволствие ще се пусна с кабриото на колегата, само да мине процес на разработване.
От опит мога да ви кажа,че няма смисъл, ама вие си пробвайте! 335i абсолютно на всичко превъзхожда макар и с малко(заради килограмите) и на drag и на писта 335d!Колкото и да не ми се иска да си призная (като собственик на 535д) този бензинов мотор е с прекрасни данни и най-вече потенциал, за мен е предпочитан пред всички излезли бензинови агрегати до сега!djordje написа:eMotion написа:Аз бих се радвал в скоро време на някоя сбирка на подфорума да видим 335d на Djordje срещу 335i кабрио на absix на 400 м гладко бягане. Мисля, че кабриото е малко по-тежко от дизеловото купе, което би трябвало да му даде предимство на старта, но после не се знае кой ще вземе преднина.
с удоволствие ще се пусна с кабриото на колегата, само да мине процес на разработване.
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
Langata написа:От опит мога да ви кажа,че няма смисъл, ама вие си пробвайте! 335i абсолютно на всичко превъзхожда макар и с малко(заради килограмите) и на drag и на писта 335d!Колкото и да не ми се иска да си призная (като собственик на 535д) този бензинов мотор е с прекрасни данни и най-вече потенциал, за мен е предпочитан пред всички излезли бензинови агрегати до сега!djordje написа:eMotion написа:Аз бих се радвал в скоро време на някоя сбирка на подфорума да видим 335d на Djordje срещу 335i кабрио на absix на 400 м гладко бягане. Мисля, че кабриото е малко по-тежко от дизеловото купе, което би трябвало да му даде предимство на старта, но после не се знае кой ще вземе преднина.
с удоволствие ще се пусна с кабриото на колегата, само да мине процес на разработване.
това аз не го оспорвам. повече ми е интересен факта че абсикс е с кабрио. въпреки че е сложил един куп карбон в последствие с което е станал по лек.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Джордже, честита придобивка! Хубаво е,че кризата така ти се отразява
Между другото, няколко пъти съм си играл на конфигуратора с червена кожа и индивидуалното дърво, но на седан, като гледам и в реалността добре се е получило. И няма смисъл да се карате за глупости, на който не му харесва - отива в камор и поръчва, каквото му е на душа. Колегата си има мнение, каза го, не го нападайте заради това, че колата не му допада. А на колегата ще кажа, че като не му харесва, не е нужно да обижда собственика, особено без да го познава. При измеренията на позьорщината в тая държава, да наречеш дискретния чар на е92 позьорщина е... неподходящо.

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани