E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 27 Ное 2017, 15:02

dextuar написа:
vld написа:Габи за какви донастройки казваш, че има нужда на стедж 3 ?
Доста матерял изчетох по темата и никой не се оплаква от аномалии специално при 335i.

Той има в предвид заради JB4-ка, но не виждам логика в това. С Алпина флаша няма проблем с JB4, не виждам причина и с xHP-то да има. Повечето в чужбина карат с JB4-ка и все един щеше да е изревал, ако е имало проблеми. Отделно пичовете от xHP-то предоставят постоянно ъпдейти, така че и да има проблем, не вярвам дълго да се задържи :yes:

А почети малко темата им и тогава ще говорим,тея ъпдейти не са щото те искат ;) а защото имаха проблеми,чета доста често темата в bimmerposta-a :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 27 Ное 2017, 15:07

Сподели малко повече за проблемите, за които си прочел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 27 Ное 2017, 15:09

nero_ написа:Сподели малко повече за проблемите, за които си прочел.

Основно се оплакваха от доста блъскане на кутията,не много адекватна работа основно с jb4ката..които масово са на Алпина или ръчки..
Но дооста неща пооправиха,сега основно на дизелите ъпдейтнаха 1-2 и 2-1 че имае доста блъскане..трява да изровя в темата където пишеха.
Отделно им бях писал и се очаква скоро и на н52 като сега има за н53 само и н54


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 27 Ное 2017, 15:10

И аз я чета, и на мен ми е любопитно да прочета за проблемите :yes: То и софтуера фабричния на БМВ го обновяваш, нали? И то не е защото те искат или :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 27 Ное 2017, 15:12

dextuar написа:И аз я чета, и на мен ми е любопитно да прочета за проблемите :yes: То и софтуерна фабрично на БМВ го обновяваш, нали? И то не е защото те искат или

Не те разбрах...специално xhp си пуснаха официално,че пускат нови версии заради проблеми и оплаквания..отделно си обясниха,че техните промени съкращават живота на дисковете но не и на самия торк...но знам за колега на 320д фейс с ТоИ софт и колата се променила коренно..нямам търпение да видя за моя мотор.


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 27 Ное 2017, 15:17

1-ви и 2-ри стейж са идеални, като разликата в нивата е от едно към три е в по спортно поведение на кутията.
Напомпана 335за с 400-500 коня как да не рита при превключване :mhihi:
Тя и с ръзни да е, като и избацаш една керамика и почва да тръгва все едно пускаш съединителя на "прашка" :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 27 Ное 2017, 15:19

vld написа:1-ви и 2-ри стейж са идеални, като разликата в нивата е от едно към три е в по спортно поведение на кутията.
Напомпана 335за с 400-500 коня как да не рита при превключване :mhihi:
Тя и с ръзни да е, като и избацаш една керамика и почва да тръгва все едно пускаш съединителя на "прашка" :)

Флуид срешу твърда връзка - нямат общо...


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 27 Ное 2017, 15:39

Gqbriel написа:
vld написа:1-ви и 2-ри стейж са идеални, като разликата в нивата е от едно към три е в по спортно поведение на кутията.
Напомпана 335за с 400-500 коня как да не рита при превключване :mhihi:
Тя и с ръзни да е, като и избацаш една керамика и почва да тръгва все едно пускаш съединителя на "прашка" :)

Флуид срешу твърда връзка - нямат общо...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Пекетите са твърда връзка Габи, като разкараш безумния лаг който прави торка, нещата си идват на място.
Ако човек иска все пак да запази малко от комфорта на автомата не си слага най агресивния мап.
В крайна сметка това е въпрос на усещане и лични предпочитания.
Моята и без мап като я смажа от място или при съвсем леко движение на кикдаун и върне от втора на първа ми чупи врата с тия 500 нютона, а какво се случва в кутията изобщо не ми се мисли :mhihi:

Честно казано се чувствам привилигерован, че за нашите коли има хора които са седнали да разработят нещо толкова специално.
За нито една друга марка не съм срещал подобно нещо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 28 Ное 2017, 9:58

vld написа:
Gqbriel написа:
vld написа:1-ви и 2-ри стейж са идеални, като разликата в нивата е от едно към три е в по спортно поведение на кутията.
Напомпана 335за с 400-500 коня как да не рита при превключване :mhihi:
Тя и с ръзни да е, като и избацаш една керамика и почва да тръгва все едно пускаш съединителя на "прашка" :)

Флуид срешу твърда връзка - нямат общо...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Пекетите са твърда връзка Габи, като разкараш безумния лаг който прави торка, нещата си идват на място.
Ако човек иска все пак да запази малко от комфорта на автомата не си слага най агресивния мап.
В крайна сметка това е въпрос на усещане и лични предпочитания.
Моята и без мап като я смажа от място или при съвсем леко движение на кикдаун и върне от втора на първа ми чупи врата с тия 500 нютона, а какво се случва в кутията изобщо не ми се мисли :mhihi:

Честно казано се чувствам привилигерован, че за нашите коли има хора които са седнали да разработят нещо толкова специално.
За нито една друга марка не съм срещал подобно нещо.

Така е...като се има в предвид,че тези кутии се слагат на не малко автомобили.А ти защо не си сложил още :)
Както и да ,да не разводняваме темата - чакаме видео на колега преди/след флаш :ok:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 28 Ное 2017, 11:32

Gqbriel написа:
vld написа:
Gqbriel написа:
vld написа:1-ви и 2-ри стейж са идеални, като разликата в нивата е от едно към три е в по спортно поведение на кутията.
Напомпана 335за с 400-500 коня как да не рита при превключване :mhihi:
Тя и с ръзни да е, като и избацаш една керамика и почва да тръгва все едно пускаш съединителя на "прашка" :)

Флуид срешу твърда връзка - нямат общо...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Пекетите са твърда връзка Габи, като разкараш безумния лаг който прави торка, нещата си идват на място.
Ако човек иска все пак да запази малко от комфорта на автомата не си слага най агресивния мап.
В крайна сметка това е въпрос на усещане и лични предпочитания.
Моята и без мап като я смажа от място или при съвсем леко движение на кикдаун и върне от втора на първа ми чупи врата с тия 500 нютона, а какво се случва в кутията изобщо не ми се мисли :mhihi:

Честно казано се чувствам привилигерован, че за нашите коли има хора които са седнали да разработят нещо толкова специално.
За нито една друга марка не съм срещал подобно нещо.

Така е...като се има в предвид,че тези кутии се слагат на не малко автомобили.А ти защо не си сложил още :)
Както и да ,да не разводняваме темата - чакаме видео на колега преди/след флаш :ok:

Не ми остава време да сменя маслото на кутията, иска ми се да я обслужа и да покарам една две седмици да видя, че всичко е ОК и ще я флашна гаранция :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 28 Ное 2017, 11:50

Ейй направо се почувствах демоде с тия ръчни скорости :cry:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 9:42

Някой случвал ли му се е след като смени термостат с афтърмаркет...и като колата не загрява правилно да си го смени с оригинален.....и пак да не загрява бързо,мине се зимата и дойде днешния ден, в който пак колата след 20 мин каране до работа (7км) едвам стигна 66 градуса както правеше миналата година и пусна ли парното пада на 61-62 градуса и там стои... Предположения ? Миналата година се оправи значително като сложих оригинален термостат...но да е заминал след 1 година...ми звучи доста гадничко...Помпа не съм сменял до сега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 29 Ное 2017, 9:55

dilyanyordanov написа:Някой случвал ли му се е след като смени термостат с афтърмаркет...и като колата не загрява правилно да си го смени с оригинален.....и пак да не загрява бързо,мине се зимата и дойде днешния ден, в който пак колата след 20 мин каране до работа (7км) едвам стигна 66 градуса както правеше миналата година и пусна ли парното пада на 61-62 градуса и там стои... Предположения ? Миналата година се оправи значително като сложих оригинален термостат...но да е заминал след 1 година...ми звучи доста гадничко...Помпа не съм сменял до сега.

Ако помпата не работи - ще загрее бързо,но 20мин трябва да загрее на 90гр..гледайки моята,вярно в гаража но при 2 гр в гаража на 3тата минута е на 45гр...а са ни еднакви почти и термостата и помпата


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 29 Ное 2017, 10:05

И мойта е в гараж :) След 5-10 мин стига 60 градуса и до там, миналата година точно така ми правеше, за да стигне 90-100 градуса минаваха 45 минути и то с доста каране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 29 Ное 2017, 10:11

Този мотор загрява доста бързо. Имаш проблем и прилича на термостат... ама пък наистина, толкова бързо да се скапе :dunno: Случайно да ти е махнат (модифициран) клапана на маслото към радиатора? Автоматик ли си? Имаше някакъв обмен между антифриз и ATF и май варираше... първо антифриза топлеше ATF-а, в някакъв момент мисля почва да го охлажда... малко на спомени говоря, но мисълта ми е, че ако има някакъв обмен, може и той да се погледне.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook