Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
donybg написа:Народе, ключът на е9* като е с чип, това зачита ли се са имобилайзър от застрахователите? Никак не ми се иска да монтирам аларма…
Не. Или слагаш аларма, или допълнителен имобилайзер. Според мен по-добре и двете...
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Доста сервизи предлагат аларма използваща фабричното дистанционно (ключ) така, че да не мъкнеш дистанционни и други глупости. На второ БМВ ми е така и нямам проблеми.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- donybg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:Доста сервизи предлагат аларма използваща фабричното дистанционно (ключ) така, че да не мъкнеш дистанционни и други глупости. На второ БМВ ми е така и нямам проблеми.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
По-скоро ме тормози как ще я монтират. На старото е46 така я бяха монтирали,че в един момент се наложи буквално да я отскубвам. Вашите къде са монтирани?
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Тези слагаха на 46цата http://www.proarm.info/автоаларми-цени-с-монтаж-софия-младост.html
91цата я взех с аларма
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
91цата я взех с аларма
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:Тези слагаха на 46цата http://www.proarm.info/автоаларми-цени-с-монтаж-софия-младост.html
91цата я взех с аларма
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
И аз там и съм доволен.
Re: Бързи въпроси и отговори
Има ли някаква сериозна хардуерна разлика(освен турбините) между моята кола и 335Д? Съществуват ли някакви фабрични проблеми и слаби места, и поддръжката сходна ли е като цени с моята?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
На прима виста от четеното до сега - дюзи, всмукателен колектор, кулер, турбо. Не знам как стои въпросът с периферията - кутия/демпферна шайба и.т.н. Но разликата в поддръжката ще да е по-висока, няма как, най-малкото заради гуми, данъци и застраховки 

Re: Бързи въпроси и отговори
Кутията е различна. Демпферна шайба, колектор, ЕГР, дюзи са като на 3.0 231кс. Кулера е по-голям. Поддръжката специално по мотора не е много по-различна от на 231кс. Веригите е добре да се сменят, ако не са. Малкото турбо заминава сравнително бързо. Данък, каско, застраховка, спирачки в сравнение с твоята са доста по-солени. Гумите отзад задължително най-висок клас, ако искаш някакво сцепление, а те са по 350-400лв/бр и заминават бързо. Не е много голяма разликата с 3.0 231кс, но като имаш предвид, че и на 231кс не е много евтина поддръжката, работата става "бате бате". 

Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Заменяш бобината и свещта с такава от друг цилиндър, ако грешката остане за мисфайър на 1 цилиндър най-вероятно е дюзата.
Здравейте,
да ви дам малко ъпдейт ако някой има подобен случай! След като замених бобина 1 и 4 на студен мотор пак ми даваше грешка на цилиндър 1, но след като ги замених на топъл мотор ми даде грешка на цилиндър 4 и очевидно проблема идва от бобината! За всеки случай ще си заменя и свеща независимо, че е на 5000 км и следващия път като доливам ще бъда по внимателен:)

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:работата става "бате бате".





"Чемодан, вокзал, Москва"
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Хора, дайте бърз акъл:
Днес пътувах на дълго и нещо климатика се държеше странно:
На около 30 градуса външна и 19 градуса зададена, в колата си беше доста прилична жега. От отворите духаше студено, но едвам- едвам. Малко по-добре беше, единствено ако го задам ръчно на максимална сила и 16 градуса.На Ауто падаше до 2 черти и едвам се усещаше хлад.Обикновено, на 20 градуса зададен, жената започва да затваря отворите, днес мрънкаше, че е топло....
Компресорът включва, перката работи....фреон съм зареждал Май, беше "загубила" 16 грама за повече от година, филтър купе е на 3 месеца.
Струваше ми се, че дори на макс, не духа така силно, като струя, както нормално.
Благодаря!
Днес пътувах на дълго и нещо климатика се държеше странно:
На около 30 градуса външна и 19 градуса зададена, в колата си беше доста прилична жега. От отворите духаше студено, но едвам- едвам. Малко по-добре беше, единствено ако го задам ръчно на максимална сила и 16 градуса.На Ауто падаше до 2 черти и едвам се усещаше хлад.Обикновено, на 20 градуса зададен, жената започва да затваря отворите, днес мрънкаше, че е топло....
Компресорът включва, перката работи....фреон съм зареждал Май, беше "загубила" 16 грама за повече от година, филтър купе е на 3 месеца.
Струваше ми се, че дори на макс, не духа така силно, като струя, както нормално.
Благодаря!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз като го направя на 21 и немога да стоя в колата. Ако има струя, най-вероятно нещо компресора ти изключва.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Аз като го направя на 21 и немога да стоя в колата. Ако има струя, най-вероятно нещо компресора ти изключва.
+1 лятото и заради децата основно но принвъншна 36 вътре карах на 24/25 и си беше студено (само на Авто) ако го пусна на 19 ще е ледников период а съм убеден,че последните 2 години колата не е била на профилактика за фреон.
Satanism - прегледай системата при някой
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, ровя за информация в нашия форум и в чуждите, но всичко е противоречиво и се обърквам. Искам да ретрофит-на темпомат на моето 325д комби. Ясно е, че ми трябва лостова конзола от комби (за да имам лост за задната чистачка). Това което ме обърква обаче е, че тук четох че за да е активен темпомат (със спирачна функция) задължително трябва да е от 6 цилиндрово БМВ, а realoem казва друго:
Моля за мнения от колеги, които успешно са подкарали активен темпомат
Моля за мнения от колеги, които успешно са подкарали активен темпомат

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани