Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:Че то и тук така се прави, от хора които разбират![]()
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ама моля ти се

Даже картите да не пипат, искам само да ми махнат еко режима и еку-то да задава само първорманс на 85-90 градуса на двигатвля, вместо да си ги сменя от 80-105, когато му е кеф, дааа ама няма кой да го направи това посмъртно тук от тия разбиращите. Виж обаче има много желещи да се учат на колата ти и да бутат насам натам

Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:chris_barnes написа:Че то и тук така се прави, от хора които разбират![]()
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ама моля ти се
Даже картите да не пипат, искам само да ми махнат еко режима и еку-то да задава само първорманс на 85-90 градуса на двигатвля, вместо да си ги сменя от 80-105, когато му е кеф, дааа ама няма кой да го направи това посмъртно тук от тия разбиращите. Виж обаче има много желещи да се учат на колата ти и да бутат насам натам
А на бас, че има човек в София който може да ти го направи. Между 600-800 лева плюс дино.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги възможно ли е от запушен дпф да бута масалце в тръбата към въздушния филтер?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Колеги възможно ли е от запушен дпф да бута масалце в тръбата към въздушния филтер?
Не от развалено турбо е възможно обаче

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Колеги възможно ли е от запушен дпф да бута масалце в тръбата към въздушния филтер?
Там маслото няма как да се качи от долу на горе, при положение, че налягането е в друга посока

Провери си клапана за картерни газове, ако е здрав става по дебело...

- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Plamenv написа:Колеги възможно ли е от запушен дпф да бута масалце в тръбата към въздушния филтер?
Там маслото няма как да се качи от долу на горе, при положение, че налягането е в друга посока![]()
Провери си клапана за картерни газове, ако е здрав става по дебело...
Ще го проверя утре, но преди 25000 км го сменях.
Беше от по новите който уж издържат повече.
Наплаши ме с тва налягане в картера..
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:b00st написа:chris_barnes написа:Че то и тук така се прави, от хора които разбират![]()
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ама моля ти се
Даже картите да не пипат, искам само да ми махнат еко режима и еку-то да задава само първорманс на 85-90 градуса на двигатвля, вместо да си ги сменя от 80-105, когато му е кеф, дааа ама няма кой да го направи това посмъртно тук от тия разбиращите. Виж обаче има много желещи да се учат на колата ти и да бутат насам натам
А на бас, че има човек в София който може да ти го направи. Между 600-800 лева плюс дино.
Я дай на Л.С за кого говориш точно...отделно тези 800 са малко нереални ,защото са много близко до софт от доста доказани мапери

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Spaidy написа:b00st написа:chris_barnes написа:Че то и тук така се прави, от хора които разбират![]()
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ама моля ти се
Даже картите да не пипат, искам само да ми махнат еко режима и еку-то да задава само първорманс на 85-90 градуса на двигатвля, вместо да си ги сменя от 80-105, когато му е кеф, дааа ама няма кой да го направи това посмъртно тук от тия разбиращите. Виж обаче има много желещи да се учат на колата ти и да бутат насам натам
А на бас, че има човек в София който може да ти го направи. Между 600-800 лева плюс дино.
Я дай на Л.С за кого говориш точно...отделно тези 800 са малко нереални ,защото са много близко до софт от доста доказани мапериизвън БГ


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Gqbriel написа:Я дай на Л.С за кого говориш точно...отделно тези 800 са малко нереални ,защото са много близко до софт от доста доказани мапери извън БГ
Кой доказан мапер извън БГ ще ти мапне нещо за 800лв? Че те в БГ доказаните взимат повече с малки изключения
Actitve Autowerke - 459$ основния проблем на тоя мотор ,е че няма кой знае колко нагоре да бута за разлика от дизеловите коли и за да има наистина разлика без кат + хедърси + по-отворена генерация + софтуер + интейк кит - може да и хване едни 40кс отгоре..но само софт за 15кс 800лв са малко в повече.
Да кажем ,че 3.0 има разплетени хедърси но 2.5 са плоски като на М54 и доста го спира този факт ,после КАТ-овете с годините се затлачват..определено иска хубави бубини и свещи (само от там се усеща разликата в поведението ,ако се накичи всички,сигурно ще доста по-добре)
А това,че "доказаните" в БГ им се дават 800лв да ви налеят готов МАП,което може да стане и с мноого по-малко пари и няма да отстъпва по качество е тема в която няма да навлизам
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:dextuar написа:Gqbriel написа:Я дай на Л.С за кого говориш точно...отделно тези 800 са малко нереални ,защото са много близко до софт от доста доказани мапери извън БГ
Кой доказан мапер извън БГ ще ти мапне нещо за 800лв? Че те в БГ доказаните взимат повече с малки изключения
А това,че "доказаните" в БГ им се дават 800лв да ви налеят готов МАП,което може да стане и с мноого по-малко пари и няма да отстъпва по качество е тема в която няма да навлизам
Нали и аз това твърдя. За 320д-то извън БГ за не КОПИ-ПЕЙСТ, както е модерно тук, ми искаха към 700 ЕВРО...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Кой доказан мапер извън БГ ще ти мапне нещо за 800лв? Че те в БГ доказаните взимат повече с малки изключения
https://store.activeautowerke.com/produ ... e-software
На тва цяла америка карат N52, мисля бива мапера.
Gqbriel и аз така мислих, преди да сваля моите и да ги огледам, ама не ги затлачва керамичните катовете според мен. Гледай тва кюмбе на какво е направило ДПФ-а да не може да регенерира, а катализатора е ок, аз затова писах преди, че няма смисъл да се махат. http://www.youtube.com/watch?v=LYB81AT_4zk
Пада им покритието с времето паладиум и платина ли с каквото там е покрита питата Иначе на N52 ограничава според мен рестриктивното стоково гърне, което смятам да го закарам да го моднат направо.
Теб за това какво ти е мнението? Цената е по-ниска, фирмата е известна и имаш свобода да си го настройваш по кеф и гледам специално нашите мотори (2.5) ги дават - http://www.burgertuning.com/BMS_Power_Box.html ама все мисля, че за тия 10 коня не си заслужава да се инвестират пари.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги тая част трябва ли да я има при мен, защото когато взимах моя не са ми го дали с нея? И на колата стария breather нямаше такова нещо?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
- Коце.,
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.07.2017
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW e91 2006 320d Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей
). Четох, че можело да се откачат клемите на акомулатора за около 5 мин. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да сподели мнение?
Благодаря предварително!
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей

Благодаря предварително!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Коце., написа:Здравейте колеги,
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей). Четох, че можело да се откачат клемите на акомулатора за около 5 мин. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да сподели мнение?
Благодаря предварително!
Така ли я купи колата? Преди да я купиш, закача ли я на диагностика?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани