Тампони двигател.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Тампони двигател.
katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.
Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали.

п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тампони двигател.
Баш така е колега карбона е на мода във формула 1 не за друго а защото е много лек и има голяма якост на усукване,но за сметка на това е крехък и това е важно за да може като се удари болида в стена при разрушаването му се разсейва много енергия която в крайна сметка не попада в пилота.JTD написа:katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.
Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали.![]()
п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тампони двигател.
За протокола, има пример за афтърмаркет част, която е по-добра от оригинална - спирачните дискове
Оригинални тампони (сменени с фактура в Камор) съм сменял след 30к км на дизелова кола, но приемам, че е капало масло върху тях и това ги е повредило. Смених ги с афтърмаркет - СВАГ или Феби, не помня, но бяха 120 лв. двата.

Never mistake motion for action...
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: Тампони двигател.
Страхотното на оригиналните е, че има голям шанс да си вземеш нещо произведено преди 6-7-10 години и стояло в някой миризлив склад. Обикновенно като пуснат някоя нова кола поръчват малко повече части да има да сменят ... Шанса при тези условия да те изкара повече е минимален колкото и да е оригинално и скъпо.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тампони двигател.
bELiAr написа:Страхотното на оригиналните е, че има голям шанс да си вземеш нещо произведено преди 6-7-10 години и стояло в някой миризлив склад. Обикновенно като пуснат някоя нова кола поръчват малко повече части да има да сменят ... Шанса при тези условия да те изкара повече е минимален колкото и да е оригинално и скъпо.
Подкрепям колегата

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тампони двигател.
На всяка оригинална част , която съм сменял на колата, ролки, маркучи, маслоуловител, ламбда сонди, картер-филтъра на автомата и не се сещам какво още - има щампована годината на производство. А новите бяха с щампа от преди година - две. Да не говорим , че поръчката се изпълнява от склад в Германия, а там текучеството на оригинални части е голямо. Друг е въпроса когато колите станат на по 15 години. В Европа толкова няма да ги карат за разлика от тук и други подобни нам страни и естествено никой няма да дава пари за оригинални части на стара кола, а масово ще се купуват алтернативите.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
колеги, срам , не срам... ще си призная- не е било от тампоните. И аз ви подкрепях че е странно на такива километри и на такъв мотор да се скъа тампон но не мислех че е невъзможно а и симптомите бяха същите. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тампони двигател.
katronski_br написа:.................. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.
Жалко,че сега се сетих ,когато търсих от какво може да е вибрацията когато е на D колата на място, срещнах точно такъв отговор из чуждестранните форуми, освен тампони, на един друг точно кутията на възд. филтър дрънчала. Бях писал в една тема за тампона под кутията на филтъра , който лесно се губи при демонтаж на кутията. При теб не знам обаче дали е по същия начин. Както и да е ,радвам се че си открил проблема, което е по-важно.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
GecataBMW-E46 написа:Баш така е колега карбона е на мода във формула 1 не за друго а защото е много лек и има голяма якост на усукване,но за сметка на това е крехък и това е важно за да може като се удари болида в стена при разрушаването му се разсейва много енергия която в крайна сметка не попада в пилота.JTD написа:katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.
Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали.![]()
п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
и се опитвате да ми кажете че карбона е по чуплив от пластмасата ли? И значи само формула едно... трябва да го кажа на един приятел дето си поръча планински бегач от карбон, трябва да знае че това е за формула едно с цел да се чупи. Трябва от пластмаса на броня на БМВ да е че да е нечуплив. Не ми харесва заяждането но, щом и поръчкови титаниеви джанти не са по здрави от оригиналните.... така да бъде, няма да се заяждам.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
kraska написа:katronski_br написа:.................. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.
Жалко,че сега се сетих ,когато търсих от какво може да е вибрацията когато е на D колата на място, срещнах точно такъв отговор из чуждестранните форуми, освен тампони, на един друг точно кутията на възд. филтър дрънчала. Бях писал в една тема за тампона под кутията на филтъра , който лесно се губи при демонтаж на кутията. При теб не знам обаче дали е по същия начин. Както и да е ,радвам се че си открил проблема, което е по-важно.
абе няма го тампона, за съществуването му разбрах като видях празното легло. обаче го оправих с едно парче дунапрен временно докато не намеря тампон.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тампони двигател.
katronski_br написа:колеги, срам , не срам... ще си призная- не е било от тампоните. И аз ви подкрепях че е странно на такива километри и на такъв мотор да се скъа тампон но не мислех че е невъзможно а и симптомите бяха същите. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.
Е, човек докато сам не се опари, не вярва...
Never mistake motion for action...
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
аз се бях опарил преди с тампони на Е46 и за това сега така.... симптомите същите даже.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тампони двигател.
katronski_br написа:GecataBMW-E46 написа:Баш така е колега карбона е на мода във формула 1 не за друго а защото е много лек и има голяма якост на усукване,но за сметка на това е крехък и това е важно за да може като се удари болида в стена при разрушаването му се разсейва много енергия която в крайна сметка не попада в пилота.JTD написа:katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.
Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали.![]()
п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
и се опитвате да ми кажете че карбона е по чуплив от пластмасата ли? И значи само формула едно... трябва да го кажа на един приятел дето си поръча планински бегач от карбон, трябва да знае че това е за формула едно с цел да се чупи. Трябва от пластмаса на броня на БМВ да е че да е нечуплив. Не ми харесва заяждането но, щом и поръчкови титаниеви джанти не са по здрави от оригиналните.... така да бъде, няма да се заяждам.
Аве батка ти прайш ли разлика между якост на усукване,якост на опън,якост на срязване,коравина,ударна здравина и т.н. всеки материал има свойте особенни качества карбона при удар става на сол и точка тва е нямам намерение да се опитвам повече да те убеждавам с това се занимавам това ми е специалността и не желая да се мъча с хора които си знаят своето,иди да ти направят предна броня от карбон и си карай

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
Ако тръгна да си я правя от карбон, точно при тебе няма да си я направя, ''батка'' след като се занимаваш с това. Броните не само се удрят. натискат се, подпират се при паркиране и така нататък. Ама щом казваш че една пластмаса държи повече на удар- така да е щом това ти е специалността. Знай си твоето и не се мъчи.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани