Тампони двигател.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тампони двигател.

Мнение от JTD » 17 Апр 2014, 15:34

katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.

Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали. :mhihi:

п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Тампони двигател.

Мнение от GecataBMW-E46 » 17 Апр 2014, 16:54

JTD написа:
katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.

Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали. :mhihi:

п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
Баш така е колега карбона е на мода във формула 1 не за друго а защото е много лек и има голяма якост на усукване,но за сметка на това е крехък и това е важно за да може като се удари болида в стена при разрушаването му се разсейва много енергия която в крайна сметка не попада в пилота.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тампони двигател.

Мнение от Leon » 17 Апр 2014, 18:47

За протокола, има пример за афтърмаркет част, която е по-добра от оригинална - спирачните дискове ;) Оригинални тампони (сменени с фактура в Камор) съм сменял след 30к км на дизелова кола, но приемам, че е капало масло върху тях и това ги е повредило. Смених ги с афтърмаркет - СВАГ или Феби, не помня, но бяха 120 лв. двата.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тампони двигател.

Мнение от kdl » 18 Апр 2014, 11:39

Гумичките за клапаните също по-добре афтърмаркет вместо оригинални :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Re: Тампони двигател.

Мнение от bELiAr » 19 Апр 2014, 0:20

Страхотното на оригиналните е, че има голям шанс да си вземеш нещо произведено преди 6-7-10 години и стояло в някой миризлив склад. Обикновенно като пуснат някоя нова кола поръчват малко повече части да има да сменят ... Шанса при тези условия да те изкара повече е минимален колкото и да е оригинално и скъпо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тампони двигател.

Мнение от awful » 19 Апр 2014, 10:30

bELiAr написа:Страхотното на оригиналните е, че има голям шанс да си вземеш нещо произведено преди 6-7-10 години и стояло в някой миризлив склад. Обикновенно като пуснат някоя нова кола поръчват малко повече части да има да сменят ... Шанса при тези условия да те изкара повече е минимален колкото и да е оригинално и скъпо.


Подкрепям колегата :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тампони двигател.

Мнение от kraska » 19 Апр 2014, 11:06

На всяка оригинална част , която съм сменял на колата, ролки, маркучи, маслоуловител, ламбда сонди, картер-филтъра на автомата и не се сещам какво още - има щампована годината на производство. А новите бяха с щампа от преди година - две. Да не говорим , че поръчката се изпълнява от склад в Германия, а там текучеството на оригинални части е голямо. Друг е въпроса когато колите станат на по 15 години. В Европа толкова няма да ги карат за разлика от тук и други подобни нам страни и естествено никой няма да дава пари за оригинални части на стара кола, а масово ще се купуват алтернативите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Тампони двигател.

Мнение от katronski_br » 19 Апр 2014, 17:26

колеги, срам , не срам... ще си призная- не е било от тампоните. И аз ви подкрепях че е странно на такива километри и на такъв мотор да се скъа тампон но не мислех че е невъзможно а и симптомите бяха същите. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тампони двигател.

Мнение от kraska » 19 Апр 2014, 17:46

katronski_br написа:.................. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.

Жалко,че сега се сетих ,когато търсих от какво може да е вибрацията когато е на D колата на място, срещнах точно такъв отговор из чуждестранните форуми, освен тампони, на един друг точно кутията на възд. филтър дрънчала. Бях писал в една тема за тампона под кутията на филтъра , който лесно се губи при демонтаж на кутията. При теб не знам обаче дали е по същия начин. Както и да е ,радвам се че си открил проблема, което е по-важно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Тампони двигател.

Мнение от katronski_br » 19 Апр 2014, 18:06

GecataBMW-E46 написа:
JTD написа:
katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.

Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали. :mhihi:

п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
Баш така е колега карбона е на мода във формула 1 не за друго а защото е много лек и има голяма якост на усукване,но за сметка на това е крехък и това е важно за да може като се удари болида в стена при разрушаването му се разсейва много енергия която в крайна сметка не попада в пилота.




и се опитвате да ми кажете че карбона е по чуплив от пластмасата ли? И значи само формула едно... трябва да го кажа на един приятел дето си поръча планински бегач от карбон, трябва да знае че това е за формула едно с цел да се чупи. Трябва от пластмаса на броня на БМВ да е че да е нечуплив. Не ми харесва заяждането но, щом и поръчкови титаниеви джанти не са по здрави от оригиналните.... така да бъде, няма да се заяждам.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Тампони двигател.

Мнение от katronski_br » 19 Апр 2014, 18:08

kraska написа:
katronski_br написа:.................. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.

Жалко,че сега се сетих ,когато търсих от какво може да е вибрацията когато е на D колата на място, срещнах точно такъв отговор из чуждестранните форуми, освен тампони, на един друг точно кутията на възд. филтър дрънчала. Бях писал в една тема за тампона под кутията на филтъра , който лесно се губи при демонтаж на кутията. При теб не знам обаче дали е по същия начин. Както и да е ,радвам се че си открил проблема, което е по-важно.



абе няма го тампона, за съществуването му разбрах като видях празното легло. обаче го оправих с едно парче дунапрен временно докато не намеря тампон.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тампони двигател.

Мнение от Leon » 20 Апр 2014, 22:56

katronski_br написа:колеги, срам , не срам... ще си призная- не е било от тампоните. И аз ви подкрепях че е странно на такива километри и на такъв мотор да се скъа тампон но не мислех че е невъзможно а и симптомите бяха същите. Не е истина кутията на въздушният филтър как може да дрънчи , егати.

Е, човек докато сам не се опари, не вярва...
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Тампони двигател.

Мнение от katronski_br » 21 Апр 2014, 3:09

аз се бях опарил преди с тампони на Е46 и за това сега така.... симптомите същите даже.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Тампони двигател.

Мнение от GecataBMW-E46 » 21 Апр 2014, 16:14

katronski_br написа:
GecataBMW-E46 написа:
JTD написа:
katronski_br написа:не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.

Добре, когато намериш по-добри гумени детайли, за които питаш, или конкретно тампони, от оригиналните, тогава да коментираме.
Пък ти ако искаш може да дадеш да ти произведат титаниеви джанти само за да докажеш, че има по-здрави неща от оригинала. Лошо няма, щом ти харесва заяждането.
Може да дадеш и поръчка за изработка на всичките ти метални части от титаниеви и магнезиеви сплави. И ще си прав накрая. Баси и теорията разви.
Но за бронята ти казаха - улучи тъп пример, защото крбоновите брои се трошат яко при удар, докато АБС пластмасата на ОЕМ броите имат за цел да не се трошат при доста сериозни удари. Прости идеята е различна при тези различни материали. :mhihi:

п.п. Дано да греша, но тампоните няма да ти се окажат проблем. Но нищо не пречи да ги смениш. Гумата си старее и има нужда от опресняване.
Баш така е колега карбона е на мода във формула 1 не за друго а защото е много лек и има голяма якост на усукване,но за сметка на това е крехък и това е важно за да може като се удари болида в стена при разрушаването му се разсейва много енергия която в крайна сметка не попада в пилота.




и се опитвате да ми кажете че карбона е по чуплив от пластмасата ли? И значи само формула едно... трябва да го кажа на един приятел дето си поръча планински бегач от карбон, трябва да знае че това е за формула едно с цел да се чупи. Трябва от пластмаса на броня на БМВ да е че да е нечуплив. Не ми харесва заяждането но, щом и поръчкови титаниеви джанти не са по здрави от оригиналните.... така да бъде, няма да се заяждам.

Аве батка ти прайш ли разлика между якост на усукване,якост на опън,якост на срязване,коравина,ударна здравина и т.н. всеки материал има свойте особенни качества карбона при удар става на сол и точка тва е нямам намерение да се опитвам повече да те убеждавам с това се занимавам това ми е специалността и не желая да се мъча с хора които си знаят своето,иди да ти направят предна броня от карбон и си карай :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Тампони двигател.

Мнение от katronski_br » 22 Апр 2014, 2:12

Ако тръгна да си я правя от карбон, точно при тебе няма да си я направя, ''батка'' след като се занимаваш с това. Броните не само се удрят. натискат се, подпират се при паркиране и така нататък. Ама щом казваш че една пластмаса държи повече на удар- така да е щом това ти е специалността. Знай си твоето и не се мъчи.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook