въпрос за перка

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: въпрос за перка

Мнение от katronski_br » 05 Дек 2013, 17:47

Стига сте се карали, де!!!. Не съм пуснал темата за това. Не може да ми е клеясала помпата нито лагерите (съществуващи или не) колата ми е на 48 000 км все пак. От старо масло не есмених си маслото преди два месеца. Направих 2000 км с него и вчера го смених.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: въпрос за перка

Мнение от ivoaudi » 05 Дек 2013, 18:59

Спокоѝно колега-никоѝ не се е карал:)Това е съвсем безобиден спор.А хубавото е, че в спора именно се ражда и истината.И помпата и маслото отпаднаха като заподозрени още в момента в коѝто постна температурите.Просто спора се измести встрани вследствие неудачни забележки, но това е почти нормално напоследък.
Аз уважавам въпреки всичко колегата Oci.Нещото което тоѝ не знае е, че съм изчел едва ли не всичките му постове до тук и отлично зная с кого започнах спора:)Както и на повечето тук присъстващи де.Уважавам го не за друго, а за честата му помощ тук еѝ тъѝ на-без дивиденти.В допълнение искам да кажа, че го прави в ущърб наѝ-вероятно на собствения си бизнес.Което му прави чест разбира се!
Не знам колко ти помогнахме, но пожелавам горещо на тоя форум още безброѝ подобни спорове!:)
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: въпрос за перка

Мнение от Nasko_ » 05 Дек 2013, 19:40

ivoaudi написа:.


Помпата, която си сложил, няма нищо общо с тази, за която аз говорех! Още повече, че никъде не пише да е електрическа или поне аз не прочетох!
Ето за тази помпа казвах аз:
$T2eC16R,!yME9s5qHBcZBSGBCURQgw~~60_3.JPG



Ето я разглобената помпа от моята кола, вижда се и проблема, заради който е спряла да работи...или поне така реши майстора ми! :)
Ако може да ми покажеш лагерите? :)

1481206_10200492677314103_824957722_n.jpg
1481389_10200492677154099_1202356436_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: въпрос за перка

Мнение от kraska » 05 Дек 2013, 20:56

И това нещо струва 1000 лв :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: въпрос за перка

Мнение от ivoaudi » 05 Дек 2013, 21:08

Ако е наистина струва 1000лв си е скъпичко да.А още по-лошото е, че наѝ-вероятно ше е и кекаво та ше има да ги сменяме на поразия.С други думи-още един консуматив в колите ни :mrgreen: Времето ше покаже.
Към Наско-колега сериозно ли ми го задаваш тоя въпрос или ме бъзикаш просто?Ще ти извадят очите местата на лагеруване.Тая пишка например в края на ротора не погледна ли вътре де лагерува?Да не реши че се разхожда еѝ тъѝ като в празна стая.Другото лагеруване е вътре в турбинната част.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: въпрос за перка

Мнение от oci » 05 Дек 2013, 21:46

ivoaudi написа:Спокоѝно колега-никоѝ не се е карал:)Това е съвсем безобиден спор.А хубавото е, че в спора именно се ражда и истината.И помпата и маслото отпаднаха като заподозрени още в момента в коѝто постна температурите.Просто спора се измести встрани вследствие неудачни забележки, но това е почти нормално напоследък.
Аз уважавам въпреки всичко колегата Oci.Нещото което тоѝ не знае е, че съм изчел едва ли не всичките му постове до тук и отлично зная с кого започнах спора:)Както и на повечето тук присъстващи де.Уважавам го не за друго, а за честата му помощ тук еѝ тъѝ на-без дивиденти.В допълнение искам да кажа, че го прави в ущърб наѝ-вероятно на собствения си бизнес.Което му прави чест разбира се!
Не знам колко ти помогнахме, но пожелавам горещо на тоя форум още безброѝ подобни спорове!:)

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: въпрос за перка

Мнение от kraska » 05 Дек 2013, 22:22

Не е задължително да е с лагери ..... и семеринг ще свърши работа, но как е изпълнена реално не знам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: въпрос за перка

Мнение от Nasko_ » 05 Дек 2013, 23:35

kraska написа:И това нещо струва 1000 лв :banghead:


Дамм, за жалост е скъпичка! В ибей видях по-приемливи цени, но бяха от по-старата генерация, не, че е проблем де :) . Преди са произвеждани от Сименс, от 2012 ги прави Континентал :)


До колегата ivoaudi, изобщо не се бъзикам, там където си мислиш, че е лагер е нещо като сегмент или семеринг, както казва колегата. А тая "пишка", както я наричаш, стои абсолютно свободно вътре, заедно с магнита. И много лошо прищипва пръсти при опит да ги събереш в едно :)
Помпата никак не е кекава, моята се оказа оригиналната на 178 000 :)
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: въпрос за перка

Мнение от kraska » 05 Дек 2013, 23:38

Мда, безчетков двигател, на практика са вечни, ако не им издаде багажа електрониката примерно. Рядко дефектират като цяло, моята е на 250 хилки и да чукна на дърво все още е ок!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: въпрос за перка

Мнение от ivoaudi » 05 Дек 2013, 23:56

kraska написа:Мда, безчетков двигател, на практика са вечни, ако не им издаде багажа електрониката примерно. Рядко дефектират като цяло, моята е на 250 хилки и да чукна на дърво все още е ок!


Еѝ ти наѝ-сетне все пак успя да кажеш нещо смислено, че и при това вярно.Все пак това отгоре със семерингата която лагерувала сериозно кърти.Последно ти отговарям и в тая тема-че в оная там другата с антифриза сериозно ме умори.
Семерингата е семеринга за да уплътнява, а лагера е лагер за да лагерува.Семеринга НЕ МОЖЕ да замени лагер!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: въпрос за перка

Мнение от ivoaudi » 06 Дек 2013, 0:09

До колегата ivoaudi, изобщо не се бъзикам, там където си мислиш, че е лагер е нещо като сегмент или семеринг, както казва колегата. А тая "пишка", както я наричаш, стои абсолютно свободно вътре, заедно с магнита. И много лошо прищипва пръсти при опит да ги събереш в едно :)
Помпата никак не е кекава, моята се оказа оригиналната на 178 000 :)[/quote]





Откъм "пишката" е възможно да седи свободно все пак да.Там вътре обаче, където виждаш сегмент(което сигурно е зегер шаѝба) като го извадиш след него наверно има лагер или нещо там което изпълнява ролята му.Всичко което се върти си има лагери.Дали ше са ролкови,съчмени,втулки и дали ше са радиални,аксиални,радиално-аксиални-принципа винаги е бил един и това не се е променило от поне 1000 години насам.Въртящите неща лагеруват и местата в които лагеруват се наричат неслучаѝно лагери.А за помпата дано си прав-времето ше покаже.
Предлагам да оставим темата на мира какво ше кажете?Аз поне ще опитам вече да не пиша.Поздрави!
Последна промяна ivoaudi на 06 Дек 2013, 0:15, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: въпрос за перка

Мнение от Nasko_ » 06 Дек 2013, 0:13

ivoaudi написа:!


А ти обаче, въпреки че не каза едно нещо, което да е вярно в тази тема, продължаваш да "храниш"! :idea:
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: въпрос за перка

Мнение от katronski_br » 06 Дек 2013, 0:54

да променя ли заглавието на темата на ''водна помпа''?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: въпрос за перка

Мнение от Nasko_ » 06 Дек 2013, 1:04

Ми не, ама ти казахме, че при мен и други колеги казаха, че перката не върти при загасена кола! Онлайн диагностика никой не може да ти направи :) Ако кажеш, ще си изтрия постовете?!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: въпрос за перка

Мнение от katronski_br » 06 Дек 2013, 2:03

при диагностиката всичко е наред.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook