E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колега gixer,
ти как се справи с ламбда конторлите ? Какъв е най-читавия начин според теб и ползвал ли си DP Fix-ове ?
ти как се справи с ламбда конторлите ? Какъв е най-читавия начин според теб и ползвал ли си DP Fix-ове ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
DP fix не съм ползвал, директно JB4 + flash на екуто и никога не съм имал проблем. Ти с JB4 ли си?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
gixer написа:DP fix не съм ползвал, директно JB4 + flash на екуто и никога не съм имал проблем. Ти с JB4 ли си?
Не с MHD.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз комбинирам JB4 с backendflash чрез MHD флашера. Напиши ми кои кодове ти дава.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
gixer, грешките са :
2C77 Labmda probe behind catalytic converter signal
2C78 Labmda probe behind catalytic converter 2 signal
Според мен и ти ги имаш, но ако си включил JB-to да чисти грешките, не си го забелязал.
Ти със стандартните карти на MHD ли си, или ти ги правиха допълнително ?
Няколко пъти ресетнах лабда стойностите и се оправя за малко, но до там.
Затова и взех DP Fix-a но не ми е останало време да го тествам.
Относно Ignition Coil-ите, бях обещал да кажа номера на Deplhi които според мен са читави и държат доста повече : GN10571
https://www.amazon.com/Delphi-GN10571-P ... B00JRWDTVE
Чета че са доста по-добре от OEM Bosch-a особено при тунинг.
2C77 Labmda probe behind catalytic converter signal
2C78 Labmda probe behind catalytic converter 2 signal
Според мен и ти ги имаш, но ако си включил JB-to да чисти грешките, не си го забелязал.
Ти със стандартните карти на MHD ли си, или ти ги правиха допълнително ?
Няколко пъти ресетнах лабда стойностите и се оправя за малко, но до там.
Затова и взех DP Fix-a но не ми е останало време да го тествам.
Относно Ignition Coil-ите, бях обещал да кажа номера на Deplhi които според мен са читави и държат доста повече : GN10571
https://www.amazon.com/Delphi-GN10571-P ... B00JRWDTVE
Чета че са доста по-добре от OEM Bosch-a особено при тунинг.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Никога не карам с включена опция за триене, а тези грешки са от проблем със сигнала на сондите, като варианти са неправилно свързан DPfix, проблем с връзването на самите сонди, разбирай в това число и прекъснати кабели, та до проблеми с екуто както вътре така и от прецакани пинове. Вградените в MHD карти никога не съм ползвал, ползвам безплатните за комбиниране с JB плюс платени custom правени за моята кола. И съм на 99% сигурен че грешките свързани с катализаторите са премахнати в MHD картите, които ползваш, така че ще трябва да търсиш проблема другаде.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ок мерси за инфото. Ще прегледам нещата.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
А за информация да питам този двигател N54B30 има ли разход на масло като стария мотор М54 или тук вече го няма разхода на масло...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
В доста по-малка степен. От литър на 15к до към литър на 4-5к се върти разхода. Не знам защо всички толкова се интересуват и се плашат от разхода на масло на бензиновите БМВ-та. Караш, свършва, светва, доливаш. На мен лично ми гори литър до смяна (10-13к).
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги от онзи ден и аз съм в клуба. Кажете кое според вас е по-добре, да си купя JB4 или някъде в София да ми направят ремап?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Явно ще пробвам с MHD. Обаче някой знае ли stage 1 картата без интеркулер колко вдига конете и не може ли директно да се инсталира картата, която изисква да имаш интеркулер въпреки, че нямаш?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За топ пърформънс на сток и близка до сток кола, MHD дава по-добри резултати, защото е с по-агресивни таргети. Освен това не изисква хардуерна инсталация. Но пък липсват накой екстри, които дава JB4... И двете са добри решения, трябва да решиш какво целиш първо. А ако имаш и двете е най-добре 

- climbernoob1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 11.02.2011
- Пол: Мъж
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, как стои въпроса с поставянето на газ на N54 и N55 двигателите? Има ли направени такива коли и ще има ли проблеми, ако колата се използва всекидневно? Поздрави!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да си дойдем на темата - икономична бегачка. Аз залагам, че няма, а и да има сигурно е икономически неизгодно, но ще следя с интерес отговорите на по-запознати
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани