корекция на4-ти цилиндър
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: корекция на4-ти цилиндър
Я смени майстора че с тея 10 бара Налягане си за боклука... Двигателя със степен на сгъстяване 10,5 трябва да има 14,7 бара на уреда с който мерите и това ориентировъчно го забрави. Има си принципи в механиката и отклоненията трябва да се видят с точност!
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: корекция на4-ти цилиндър
+1 колега
Аз му казах още в началото но той май е малко бос в степен на сгъстяване и налягане в края на сгъстяването (т.н. компресия)
Аз му казах още в началото но той май е малко бос в степен на сгъстяване и налягане в края на сгъстяването (т.н. компресия)
Re: корекция на4-ти цилиндър
Аз имам същият проблем и същият двигстел. Имам и газово но и на газ нямс разлика. Насочете ме на някъде
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: корекция на4-ти цилиндър
forek написа:Аз имам същият проблем и същият двигстел. Имам и газово но и на газ нямс разлика. Насочете ме на някъде
Е колко същия?
Тук да не сме врачки.
По-подробно за проблема и преди това правилна диагностика.
Re: корекция на4-ти цилиндър
Колеги, ако някой вече е отстранил това досадно тресене на мотора(n46b20) на празен ход да каже майстора. Аз ходих при няколко уж свесни майстори, та диагнозата е "карай докато може после ще видим..."
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: корекция на4-ти цилиндър
Като ти размениха дюзите кодираха ли ти ги, понеже ако не се кодират и нови дюзи могат да дадат такива симптоми. Също наистина точно измерване на компресията на всички цилиндри. Замерване на дебитомера и пробвай да размениш соленоидите на ваносите, да не би да е прецакан някой. Също в е36 раздела има тема за замерване и на ламбда сондите. Трябва да се измери всичко качествено и ще излезе проблема. Но първо компресията, за да се отхвърли чисто механичен проблем. Няй трудно ще е да намериш наистина свестен майстор, който знае как и му се занимава.
Re: корекция на4-ти цилиндър
Cosworth написа:Я смени майстора че с тея 10 бара Налягане си за боклука... Двигателя със степен на сгъстяване 10,5 трябва да има 14,7 бара на уреда с който мерите и това ориентировъчно го забрави. Има си принципи в механиката и отклоненията трябва да се видят с точност!
Мега неточен отговор.
Моята кола като е със степен за сгъстяване от 13:1 и със заводско налягане от 9 бара какво правим?
Хайде по-сериозно и не подвеждайте колегата!
За точен отговор с референтни стойности, то трябва да се гледа конкретния двигател.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: корекция на4-ти цилиндър
Колеги няма смисъл да се мери компресия на този мотор поради наличие на валветроник-така ми казаха. Необходимо е да се вкара мотора в режим за мерене на компресия т.е. Да са отворени смукателни клапани и тн. Така, че давайте координати на майстор!
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: корекция на4-ти цилиндър
JTD написа:Cosworth написа:Я смени майстора че с тея 10 бара Налягане си за боклука... Двигателя със степен на сгъстяване 10,5 трябва да има 14,7 бара на уреда с който мерите и това ориентировъчно го забрави. Има си принципи в механиката и отклоненията трябва да се видят с точност!
Мега неточен отговор.
Моята кола като е със степен за сгъстяване от 13:1 и със заводско налягане от 9 бара какво правим?
Хайде по-сериозно и не подвеждайте колегата!
За точен отговор с референтни стойности, то трябва да се гледа конкретния двигател.
Колега, и ти май трябва да прочетеш малко повече за прилики, разлики и съотношение.
9 бара ако си я мерил на манивела е добре.

Re: корекция на4-ти цилиндър
doktorabg написа:JTD написа:Cosworth написа:Я смени майстора че с тея 10 бара Налягане си за боклука... Двигателя със степен на сгъстяване 10,5 трябва да има 14,7 бара на уреда с който мерите и това ориентировъчно го забрави. Има си принципи в механиката и отклоненията трябва да се видят с точност!
Мега неточен отговор.
Моята кола като е със степен за сгъстяване от 13:1 и със заводско налягане от 9 бара какво правим?
Хайде по-сериозно и не подвеждайте колегата!
За точен отговор с референтни стойности, то трябва да се гледа конкретния двигател.
Колега, и ти май трябва да прочетеш малко повече за прилики, разлики и съотношение.
9 бара ако си я мерил на манивела е добре.
Слагаш ли си колата ако измерим компресия от 9 бара при 13:1 сгъстяване? Което сгъстяване и компресия също ще ти го покажа и в сервизната литература на въпросния автомобил. Отделно, че тази компресия излиза по време на стартер, който стартер върти с около 1000 оборота двигателя. Та какво викаш за манивелата?
Най-ми е яко като такива индивиди като теб прочели някъде що е то това, а въобще си нямат идея как работят нещата.
Също така при интерес и залог от твоя страна при един и същ двигател, с една степен на сгъстяване, мога да ти изкарам около 11 бара налягане при правилно газоразпределение и около 15 бара при сгрешено газоразпределение.
Ама както казваш - вземи малко прочети повече, пък тогава се прави на интересен. Ма понякога само с четене не става.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: корекция на4-ти цилиндър
JTD написа:doktorabg написа:JTD написа:Cosworth написа:Я смени майстора че с тея 10 бара Налягане си за боклука... Двигателя със степен на сгъстяване 10,5 трябва да има 14,7 бара на уреда с който мерите и това ориентировъчно го забрави. Има си принципи в механиката и отклоненията трябва да се видят с точност!
Мега неточен отговор.
Моята кола като е със степен за сгъстяване от 13:1 и със заводско налягане от 9 бара какво правим?
Хайде по-сериозно и не подвеждайте колегата!
За точен отговор с референтни стойности, то трябва да се гледа конкретния двигател.
Колега, и ти май трябва да прочетеш малко повече за прилики, разлики и съотношение.
9 бара ако си я мерил на манивела е добре.
Слагаш ли си колата ако измерим компресия от 9 бара при 13:1 сгъстяване? Което сгъстяване и компресия също ще ти го покажа и в сервизната литература на въпросния автомобил.
Най-ми е яко като такива индивиди като теб прочели някъде що е то това, а въобще си нямат идея как работят нещата.
Също така при интерес и залог от твоя страна при един и същ двигател, с една степен на сгъстяване, мога да ти изкарам около 11 бара налягане при правилно газоразпределение и около 15 бара при сгрешено газоразпределение.
Ама както казваш - вземи малко прочети повече, пък тогава се прави на интересен. Ма понякога само с четене не става.
Добре че си ти да ми ги разясниш нещата, изхвърлям си дипломите и затварям сервиза.

Re: корекция на4-ти цилиндър
doktorabg написа:Добре че си ти да ми ги разясниш нещата, изхвърлям си дипломите и затварям сервиза.
Ами очевидно не знаеш как работят нещата и би било добре да си изхвърлиш дипломите, да.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: корекция на4-ти цилиндър
Всъщност JTD е абсолютно прав. Няма пряка и линейна зависимост (даже никаква зависимост няма) между степен на сгъстяванен и компресия. Най - малкото различните кръгови диаграми на газоразпределението при различните мотори, ще дадат вследствие съвсем различни резултати. Също така е много грешно да се твърди, че въпросния мотор е сдал багажа при 10 бара, нищо подобно! Първо, че могат и 7 - 8 реални да бъдат измерени и пак ще си работи стабилно дори и на празен ход, второ, че въпросните десетина бара не е много сигурно колко са десет. Достаъчно е ( и е почти сигурно, никой не се сеща да го направи) да не е била изключена магистралата на горивото при меренето и постъпващия бензин да е измил обилно цилиндрите....
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани