Тампони двигател.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тампони двигател.
Може да не са по-здрави, но пък да обират по-добре вибрациите. И все пак ако се сменят на поне 100 000 км. какво значение има.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тампони двигател.
Добре колега кажи според теб коя марка да търсим swag, corteco, febi bilstein............ оригиналните са доста скъпи спрямо тези марки които изборих за е91 320д ми ги дава 170 лева единия 
И има ли км на които пише че трябва да се сменят

И има ли км на които пише че трябва да се сменят

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тампони двигател.
Животът им много зависи от употребата, но по принцип не е част, която НЕ се сменя често, особено на бензинова кола. При смяната виж да не тече нещо върху тях. Вземи си Феби или Сваг от изброените.
Never mistake motion for action...
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
kraska написа:Ако питаш мен сложи си същите оригинални, все пак следващата им смяна едва ли ти ще я направиш , виж на колко км ти е колата и кога ще ги навъртиш отново .........
защо да не правя аз следващата смяна??? колата ми е на 60 000 км , купих я октомври месец на 40 000 км.
преди това карах Е46 на което врътнах към 200 000 км.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тампони двигател.
Не знам..... колегите със сервизи могат да кажат, но е странно че на толкова малко км. и то при този лек бензинов мотор са издали багажа. Моите са оригиналните на 250 000 км и нямат грижи....
Re: Тампони двигател.
awful написа:Добре колега кажи според теб коя марка да търсим swag, corteco, febi bilstein............ оригиналните са доста скъпи спрямо тези марки които изборих за е91 320д ми ги дава 170 лева единия
И има ли км на които пише че трябва да се сменят
И двата ти ги дават по 166лв/бр.
Какво са 166лв за тампони. Баси, на другите коли най-големите ментета са по толкова, че и дори много повече, ти се чудиш дали да си вземеш оригинални тампони за по 166лв/бр.

Няма километри, на които трябва да се сменят.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тампони двигател.
Как на тези километри и бензинов мотор да се сменят тампони, нещо не ми е ясно? Аз съм със същия мотор и същите километри, вярно леко трепери мотора, но тампоните са наред. Как разбра, че са за смяна? То ще излезе, че са консуматив баси и тампоните...
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
Не, бе хора, спокойно , консуматив били. Да странно е, не е нормално да се късат при този мотор и при тези километри. Но не е невъзможно нали?
Все пак не е изключено да се случи. При мен има и други показатели. Като я купувах забелязах че са махани корите отдолу. Погледнах и видях че единият тампон ... абе имаше нещо странно. Уж си седеше както трябва но не баш. Уж същият като другият но не баш. Нямаше никакви вибрации , направо нулеви (сравнено с предишното Е46 2.0 дизел). Сега се появиха едни леки вибрации и едно леко звучене ''рррррр'' при тихи обороти.
Появиха се след като се вързах на акъла на едни хлапета да съм им покажел на едно кръгово как върви с вратите напред. Ами тогава го натиснах и го лашнах (2ра-1ва) и ....ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ СЕГА НА ВСИЧКИ ВИ ЩЕ ПОЧНАТ ДА СЕ КЪСАТ ТАМПОНИТЕ.
Все пак не е изключено да се случи. При мен има и други показатели. Като я купувах забелязах че са махани корите отдолу. Погледнах и видях че единият тампон ... абе имаше нещо странно. Уж си седеше както трябва но не баш. Уж същият като другият но не баш. Нямаше никакви вибрации , направо нулеви (сравнено с предишното Е46 2.0 дизел). Сега се появиха едни леки вибрации и едно леко звучене ''рррррр'' при тихи обороти.
Появиха се след като се вързах на акъла на едни хлапета да съм им покажел на едно кръгово как върви с вратите напред. Ами тогава го натиснах и го лашнах (2ра-1ва) и ....ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ СЕГА НА ВСИЧКИ ВИ ЩЕ ПОЧНАТ ДА СЕ КЪСАТ ТАМПОНИТЕ.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Тампони двигател.
е нали се сещаш колко е на тея километри... а не знам аз и какви балъци са със старите бмвта, като купуват оригинални тампони пак по 160лв, а пък за е90 това било скъпо. как да е, с оригиналните поне може да си най-сигурен, че купуваш нещо качествено, което ще изкара и ще се изплати, докато иначе как ще знаеш кой от къде какво менте ще ти пробута
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
сещам се много добре колко е на тия километри защото познавам собственика и бях с него когато я купи през 2008-ма от магазина. До 2009-та ходеше с нея на работа-4км в едната посока. После я даде на жена си че той си купи Х5 .Жена му ходеше да кара децата на училище -2 км в едната посока. Докато беше в гаранция я вкараха за пребоядисване, и застраховката покриваше боя. Предполагам жената освен че е драснала по веднъж броните - може и да е имало нещо отдолу. Като я купувах- отидохме заедно в същият магазин на БМВ от където беше купена и се направи пълна диагностика от-до. Показаха ми в колко часа на коя дата е монтирано еди какво си на поточната линия в завода, в колко часа и от кого е извършен тест на спирачките и така нататък . Сещам се много добре на колко километра е. Относно тампоните.... колегата Леон го каза много добре- има и по здрави от оригиналните, пробутват ментета на някой който не знае какво купува и хабер си няма от части. Все едно амортисьори Монро да са менте пред оригиналните на БМВ. Все пак темата не е кои са по евтини и по качествени. Всеки е свободен да си слага на колата каквото си иска.
П.С. само в БГ става това като в оня виц дето един питал каква крушка да си купи в хола че изгоряла старата- 2356 човека му обясняват че старата не е изгоряла 8732 му казват че всъщност не трябва да си купува нова. 6791 го убеждават че може и без ток в хола. 254 му дават линкове от онлайн магазини за свещи.1015 се трогват от трагедията му и започват да си проверяват крушките в хола дали са наред. И едни му казва ''дано я смениш, успех и пиши как си се правил после''
.
П.С. само в БГ става това като в оня виц дето един питал каква крушка да си купи в хола че изгоряла старата- 2356 човека му обясняват че старата не е изгоряла 8732 му казват че всъщност не трябва да си купува нова. 6791 го убеждават че може и без ток в хола. 254 му дават линкове от онлайн магазини за свещи.1015 се трогват от трагедията му и започват да си проверяват крушките в хола дали са наред. И едни му казва ''дано я смениш, успех и пиши как си се правил после''
.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тампони двигател.
Коментирате цената на оем тампоните
но забравяте по важното че при монтаж в оторизиран сервиз
получавате 2г. гаранция която лично според мен не е за пренебрегване
но забравяте по важното че при монтаж в оторизиран сервиз
получавате 2г. гаранция която лично според мен не е за пренебрегване


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Тампони двигател.
Колега, katronski_br, защо се пениш?
Конкретно на твоя въпрос - не, не може да сложиш други тампони. Може да си сложиш само от твоята кола или да сложиш от друг двигател, но с преправяне, ако ти се занимава.
И ако сложиш от дизел, колата ти ще тресе още повече. Дизеловите тампони са по-корави, заради по-голямата маса на двигателя и заради повечето вибрация.
И да, аз лично не знам по-здрав тампон от оригиналния такъв, който да върши поне доближаващо се като работа до оригиналния тампон.
Като сложиш афтер маркет марка, то хем ще ти тресе повече, хем ще умре по-бързо.
Най-голяма далавера е ако знаеш кой опаковчик опакова оригиналните тампони. Нали не си мислиш, че БМВ ги произвеждат. Та както БМВ го купува от фабриката, която ги произвежда, така и Феби (съвсем примерно) може да ги купува от там. Но задължително със заличен парт номер и емблемата на БМВ. Но ако не се вижда механично заличаване на парт номера от частта опакована във Феби опаковка, то пак отиваш към боклуците, с които е заринат цял сват и които не покриват никакви технически изисквания, заложени от производителя на автомобила.
И да, амортисьори Монро от магазина ще изкарат мнооого по-малко километри от оригиналните такива, сложени по време на производството на автомобила.
Пък ако искаш се утешавай, че ще може да намериш по-здрава гумена част от оригиналната такава.
Конкретно на твоя въпрос - не, не може да сложиш други тампони. Може да си сложиш само от твоята кола или да сложиш от друг двигател, но с преправяне, ако ти се занимава.
И ако сложиш от дизел, колата ти ще тресе още повече. Дизеловите тампони са по-корави, заради по-голямата маса на двигателя и заради повечето вибрация.
И да, аз лично не знам по-здрав тампон от оригиналния такъв, който да върши поне доближаващо се като работа до оригиналния тампон.
Като сложиш афтер маркет марка, то хем ще ти тресе повече, хем ще умре по-бързо.
Най-голяма далавера е ако знаеш кой опаковчик опакова оригиналните тампони. Нали не си мислиш, че БМВ ги произвеждат. Та както БМВ го купува от фабриката, която ги произвежда, така и Феби (съвсем примерно) може да ги купува от там. Но задължително със заличен парт номер и емблемата на БМВ. Но ако не се вижда механично заличаване на парт номера от частта опакована във Феби опаковка, то пак отиваш към боклуците, с които е заринат цял сват и които не покриват никакви технически изисквания, заложени от производителя на автомобила.
И да, амортисьори Монро от магазина ще изкарат мнооого по-малко километри от оригиналните такива, сложени по време на производството на автомобила.
Пък ако искаш се утешавай, че ще може да намериш по-здрава гумена част от оригиналната такава.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
отговора получих с първото ти изречение . И то след две страници спам по темата. Все пак не смятам че оригиналната броня е по-здрава от автър маркет карбонови нишки но може пък да се чупят по бързо от оригиналната пластмаса- нали не са оригинални.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тампони двигател.
katronski_br написа:отговора получих с първото ти изречение . И то след две страници спам по темата. Все пак не смятам че оригиналната броня е по-здрава от автър маркет карбонови нишки но може пък да се чупят по бързо от оригиналната пластмаса- нали не са оригинални.
Карбона не е гъвкав като пласмасата и се троши на сол при удар.Така,че пак излиза,че оригиналната броня е по-здрава макар и по тежка


- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тампони двигател.
не е точно така ама.... карай.БМВ не слагат най здравите и качествени материали по колите си че тогава една тройка ще струва повече от два ролс ройса а за петица да не говорим. не че не могат , просто гледат да постигат баланс между качество и цена ето защо се правят поносими компромиси. и вече ако някой иска може да похарчи една бала пари за ремус, карбон, окачване, спирачки и куп неща които надвишават качеството на заводските такива и от там и цената. Но както и да е...да не спамим още повече, Вече поръчах тампоните, оригинални , дори без да я вдигна колата да погледна старите- просто съм сигурен , не мисля че е нещо друго. Ще пиша пак.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани