Защо е90 и Е87 не показват температурата на двигателя

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Мнение от Vladi » 02 Сеп 2009, 21:30

А някой има ли представа по какъв начин точно предупреждава за опасна температура?
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 02 Сеп 2009, 23:58

Първо светва жълта ламба.... подсказваща, че колата е позагряла над "оптималното"... не помня ква беше "иконката", която светва в жълто.... след това светва в червено, което вече си е "кипна чайника с водата бе, момче!"

naskoksan написа:В тая връзка още нещо интересно,
бензиновите двигатели след N54
работят на 70 градуса, не 90'

Иначе официалната версия на БМВ е
нещо от сорта, че двигателите след 09' 2005
работят при непостоянна температура и
предимно студени, за това няма уред,
който ще променя показанията си и ще
шашка обикновените юзъри ;)


Ае тва бензиновите ОК, ама нафтовите печки (с турбото особено)... тия 70С са им за закуска :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 03 Сеп 2009, 8:59

уредите за температура на таблото са за някакво спокойствие на водача. обикновенно между 75 и 107-8 градуса стрелката стои закована в средата и не помръдва. при температури над 110 градуса стрелката започва много бързо да се движи към червения сектор и дали ще ти светне предупредителна лампа или ще видиш стрелката как се е засилила към дясната част на уреда е все едно. по-добре да видиш голяма лампа на средния дисплей и звуков сигнал от колкото да гледаш с периферното зрение постоянно стрелката за температурата.

ПС: бензинов двигател много трудно ще работи на 70 градуса, може би отделни елементи от двигателя работят на по-ниска температура спрямо главата, но не съм убеден за 70-те градуса
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 03 Сеп 2009, 9:14

и аз мисля ,че 70 е малко. мерил съм с електронен термометър на маркуч забит и си показа 90 .
а успокоението на закованата на средата стрелка е просто неземно.
въпреки ,че на е39ката като спука некъв щуцер -явно от старост се предаде пластмасата и докато мерна ,че стрелката се движи и светна лампата и спрех. добре че нямаше поражения и само смених там тоа разклонител ли,захващач ли на маркуча....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 21.01.2009

Temp.

Мнение от ashvibe » 03 Сеп 2009, 9:59

Май май само на първите е60, преди фейслифта показва с чертички на оборотометъра дали е загряла. Като запали подскачат чертичките нагоре, и падат постепенно като загрее. А всички други - фейса на е60, е90, е87 и т.н., няма такива чертички, само светва лампа - първо жълта предупредителна, все едно ти вика осъзнай се, и после ако преиграваш е червено и захапваш дървото....
Вярно са сметнали, че няма нужда от индикатори. А и така като се замислям, не съм чувал някой да е прегрявал..... само едно е66 750Li, ама той собственика беше експериментирал сериозно.... :mhihi:


Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 3.06.2010
Пол: Мъж

Re: Защо е90 и Е87 не показват температурата на двигателя

Мнение от mmiro » 03 Сеп 2010, 20:46

отговора се крие в новият брой на Ауто Билд от 02.08.2010г. на стр.36 и 37 - това е политика на БМВ

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook