Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 2.07.2015
Пол: Мъж
Кара: E90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dany Boy » 10 Ное 2016, 3:39

Здравейте! Свалях задната седалка и се оказа, че един кабел виси без да е свързан. Сложих си седалката и си го оставих така.Някой има ли идея за какво служи?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от expl0de » 10 Ное 2016, 15:02

dimiturtanev написа:Здравейте, колеги искам да попитам ако някой, от вас се е занимавал или поне е виждал как се натяга ръчната на бмв 320д е90 2005 година, ако може да ми каже къде точно се намират жилата за натягане пак ли е като на е46 след диска или не.. И барабана за ръчната на двете колела ли е отзад или се намира някъде другаде.. Ако някой може да ми бъде полезен благодаря предварително.

сваляш диска и има едно колелце, от него. Има и дупчица за натягане през диска, но много тегава работа. Тая процедура и на двете задни колела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 10 Ное 2016, 16:15

В крайна сметка някой може ли да сподели лесно ли се маха ключалката на вратата и да се сложи капачка от задна лява на нейно място?
Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 10 Ное 2016, 16:41

exc написа:В крайна сметка някой може ли да сподели лесно ли се маха ключалката на вратата и да се сложи капачка от задна лява на нейно място?
Благодаря.


Да, лесно се маха. Има клипове в нета.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 10 Ное 2016, 17:13

Ще погледна, мерси.
Още един въпрос: ако акумулатора е пред свършване, дава ли някакво съобщение на борда?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от expl0de » 12 Ное 2016, 19:04

expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.

Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 14 Ное 2016, 11:30

expl0de написа:
expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.

Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.

Принципно теч от соленоидите е малко възможен, не знам защо си правил гимнастики. Имат по 1 О ринг на всеки от тях. Понякога като ги сваляш остават в леглото на блока обаче и трябва да си го дръпнеш обратно и да го сложиш на соленоида.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 14 Ное 2016, 12:12

Как и с кой софт мога да разбера колко ключа има обучени на колата ми?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 14 Ное 2016, 12:31

exc написа:Как и с кой софт мога да разбера колко ключа има обучени на колата ми?


С ИНПА, но не можеш да видиш кои са активните...
За това ти трябва програматор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от expl0de » 14 Ное 2016, 13:27

b00st написа:
expl0de написа:
expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.

Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.

Принципно теч от соленоидите е малко възможен, не знам защо си правил гимнастики. Имат по 1 О ринг на всеки от тях. Понякога като ги сваляш остават в леглото на блока обаче и трябва да си го дръпнеш обратно и да го сложиш на соленоида.
моите са с по 2 о ринга единият е външен, него не съм хо сменял, другият е вътре и уплътнява маслото под налягане за ваносите да не изтича в картера, него го смених и на двата. Вадил съм ги за почистване и ми беше направило впечатление, че са взели да се сплескват вътрешните. Та ги смених превантивно.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 14 Ное 2016, 13:37

expl0de написа:
b00st написа:
expl0de написа:
expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.

Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.

Принципно теч от соленоидите е малко възможен, не знам защо си правил гимнастики. Имат по 1 О ринг на всеки от тях. Понякога като ги сваляш остават в леглото на блока обаче и трябва да си го дръпнеш обратно и да го сложиш на соленоида.
моите са с по 2 о ринга единият е външен, него не съм хо сменял, другият е вътре и уплътнява маслото под налягане за ваносите да не изтича в картера, него го смених и на двата. Вадил съм ги за почистване и ми беше направило впечатление, че са взели да се сплескват вътрешните. Та ги смених превантивно.

На 6 цилиндровите със сигурност е един и аз съм ги свалял и скоро ги поръчах нови и дойдоха като от снимката. Има и една пластмасова втулка на самия соленоид, но това е за да застане на правилното място. Моите изглеждат така:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Nukem » 14 Ное 2016, 22:27

Някой купувал ли е такива, много ли е селско?
http://www.ebay.com/itm/111937341225?_t ... EBIDX%3AIT
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsapo » 14 Ное 2016, 22:30

Колеги, днес сутринта като запалих, оборотите бяха нестабилни около 3-4 секунди.
Казах си, яснооооо........... реле или свещи. Мушнах кабела и след прочитането показа грешки на 2 и 3 цилиндър.
Питането ми е следното, възможно ли е да е преебано релето и да не показва грешка на 4-те свещи или щом грешката не е за всички значи, че само въпросните две са дали фира ?
Питам, защото свещите съм ги сменял преди 2г. и ми се струва съмнително толкова бързо да изгорят пак.........

BMW E91 2.0D 163

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 14 Ное 2016, 22:47

Tsapo написа:Колеги, днес сутринта като запалих, оборотите бяха нестабилни около 3-4 секунди.
Казах си, яснооооо........... реле или свещи. Мушнах кабела и след прочитането показа грешки на 2 и 3 цилиндър.
Питането ми е следното, възможно ли е да е преебано релето и да не показва грешка на 4-те свещи или щом грешката не е за всички значи, че само въпросните две са дали фира ?
Питам, защото свещите съм ги сменял преди 2г. и ми се струва съмнително толкова бързо да изгорят пак.........

BMW E91 2.0D 163
Аз смених 4-те преди година и половина и преди няколко седмици смених отново на 2-ри цилиндър само. Просто се развалят...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 14 Ное 2016, 23:47

Точно, тъй като работят постоянно живота им го брой на километър, а не на време

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook