Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Свалях задната седалка и се оказа, че един кабел виси без да е свързан. Сложих си седалката и си го оставих така.Някой има ли идея за какво служи?


- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
dimiturtanev написа:Здравейте, колеги искам да попитам ако някой, от вас се е занимавал или поне е виждал как се натяга ръчната на бмв 320д е90 2005 година, ако може да ми каже къде точно се намират жилата за натягане пак ли е като на е46 след диска или не.. И барабана за ръчната на двете колела ли е отзад или се намира някъде другаде.. Ако някой може да ми бъде полезен благодаря предварително.
сваляш диска и има едно колелце, от него. Има и дупчица за натягане през диска, но много тегава работа. Тая процедура и на двете задни колела.
Re: Бързи въпроси и отговори
В крайна сметка някой може ли да сподели лесно ли се маха ключалката на вратата и да се сложи капачка от задна лява на нейно място?
Благодаря.
Благодаря.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:В крайна сметка някой може ли да сподели лесно ли се маха ключалката на вратата и да се сложи капачка от задна лява на нейно място?
Благодаря.
Да, лесно се маха. Има клипове в нета.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ще погледна, мерси.
Още един въпрос: ако акумулатора е пред свършване, дава ли някакво съобщение на борда?
Още един въпрос: ако акумулатора е пред свършване, дава ли някакво съобщение на борда?
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.
Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
expl0de написа:expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.
Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.
Принципно теч от соленоидите е малко възможен, не знам защо си правил гимнастики. Имат по 1 О ринг на всеки от тях. Понякога като ги сваляш остават в леглото на блока обаче и трябва да си го дръпнеш обратно и да го сложиш на соленоида.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Как и с кой софт мога да разбера колко ключа има обучени на колата ми?
С ИНПА, но не можеш да видиш кои са активните...
За това ти трябва програматор
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
моите са с по 2 о ринга единият е външен, него не съм хо сменял, другият е вътре и уплътнява маслото под налягане за ваносите да не изтича в картера, него го смених и на двата. Вадил съм ги за почистване и ми беше направило впечатление, че са взели да се сплескват вътрешните. Та ги смених превантивно.b00st написа:expl0de написа:expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.
Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.
Принципно теч от соленоидите е малко възможен, не знам защо си правил гимнастики. Имат по 1 О ринг на всеки от тях. Понякога като ги сваляш остават в леглото на блока обаче и трябва да си го дръпнеш обратно и да го сложиш на соленоида.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
expl0de написа:моите са с по 2 о ринга единият е външен, него не съм хо сменял, другият е вътре и уплътнява маслото под налягане за ваносите да не изтича в картера, него го смених и на двата. Вадил съм ги за почистване и ми беше направило впечатление, че са взели да се сплескват вътрешните. Та ги смених превантивно.b00st написа:expl0de написа:expl0de написа:Ванос соленоидите само две уплътнения ли имат, или в блока има още? Едното е за да не тече масло извън двигателя, другото уплътнява да не изтича масло от кръга с високото налягане към веригата, а между входа и изходита на соленоида няма.
Тъй като смених вътрешните уплътнения за високото налягане профилактично(външните не ми текат) използвах ендоскоп и няма други уплътнения освен тези двете.
Принципно теч от соленоидите е малко възможен, не знам защо си правил гимнастики. Имат по 1 О ринг на всеки от тях. Понякога като ги сваляш остават в леглото на блока обаче и трябва да си го дръпнеш обратно и да го сложиш на соленоида.
На 6 цилиндровите със сигурност е един и аз съм ги свалял и скоро ги поръчах нови и дойдоха като от снимката. Има и една пластмасова втулка на самия соленоид, но това е за да застане на правилното място. Моите изглеждат така:

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой купувал ли е такива, много ли е селско?
http://www.ebay.com/itm/111937341225?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/111937341225?_t ... EBIDX%3AIT
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, днес сутринта като запалих, оборотите бяха нестабилни около 3-4 секунди.
Казах си, яснооооо........... реле или свещи. Мушнах кабела и след прочитането показа грешки на 2 и 3 цилиндър.
Питането ми е следното, възможно ли е да е преебано релето и да не показва грешка на 4-те свещи или щом грешката не е за всички значи, че само въпросните две са дали фира ?
Питам, защото свещите съм ги сменял преди 2г. и ми се струва съмнително толкова бързо да изгорят пак.........
BMW E91 2.0D 163
Казах си, яснооооо........... реле или свещи. Мушнах кабела и след прочитането показа грешки на 2 и 3 цилиндър.
Питането ми е следното, възможно ли е да е преебано релето и да не показва грешка на 4-те свещи или щом грешката не е за всички значи, че само въпросните две са дали фира ?
Питам, защото свещите съм ги сменял преди 2г. и ми се струва съмнително толкова бързо да изгорят пак.........
BMW E91 2.0D 163
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз смених 4-те преди година и половина и преди няколко седмици смених отново на 2-ри цилиндър само. Просто се развалят...Tsapo написа:Колеги, днес сутринта като запалих, оборотите бяха нестабилни около 3-4 секунди.
Казах си, яснооооо........... реле или свещи. Мушнах кабела и след прочитането показа грешки на 2 и 3 цилиндър.
Питането ми е следното, възможно ли е да е преебано релето и да не показва грешка на 4-те свещи или щом грешката не е за всички значи, че само въпросните две са дали фира ?
Питам, защото свещите съм ги сменял преди 2г. и ми се струва съмнително толкова бързо да изгорят пак.........
BMW E91 2.0D 163
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Точно, тъй като работят постоянно живота им го брой на километър, а не на време
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани