E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко визия, как изглежда нашия двигател, когато е понадут


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Гледам чипа/уж швейцарски/ на дигитал тунинг със седалище айтос - русе вдига 335 Е92 от 306 на 366 коня и от 400 на 506 нм....
пък ускорениеото само от 5.4 на 5.3 сек. и макс.скорост пак 250 км в час и с чип 366 к.с. и 506 нм.
Гледам дават и смесения разход 9.6л. след чипа....много фантастична цифра....
пък ускорениеото само от 5.4 на 5.3 сек. и макс.скорост пак 250 км в час и с чип 366 к.с. и 506 нм.
Гледам дават и смесения разход 9.6л. след чипа....много фантастична цифра....
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Демирев написа:Гледам чипа/уж швейцарски/ на дигитал тунинг със седалище айтос - русе вдига 335 Е92 от 306 на 366 коня и от 400 на 506 нм....
пък ускорениеото само от 5.4 на 5.3 сек. и макс.скорост пак 250 км в час и с чип 366 к.с. и 506 нм.
Гледам дават и смесения разход 9.6л. след чипа....много фантастична цифра....
И къде ги гледаш тези измислици-премислици? С този въртящ момент и мощност директно пада на 4.8-4.9 сек. Максималната пак 250, защото явно не е изключен ограничителя, а разхода ще е такъв, ако караш основно извънградско

- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, колеги! От скоро и аз съм в този клуб
Автомобила е Е93 335i- за сега само положителни впечатления. Водната помпа сменена наскоро, ремъкът прекаран по новия начин (под шайбата има място спокойно да си пъхнеш ръката). Забелязвам обаче при подаване на газ, в ниските обороти, един "дрънчащ" звук, сякаш от генерацията? и също до задна дясна гума един постоянен звук и се чудя проблемите с бензиновата помпа дали имат някакъв предвестник? Ако някой може да сподели опит или мисли по въпросите??

"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Здравейте, колеги! От скоро и аз съм в този клубАвтомобила е Е93 335i- за сега само положителни впечатления. Водната помпа сменена наскоро, ремъкът прекаран по новия начин (под шайбата има място спокойно да си пъхнеш ръката). Забелязвам обаче при подаване на газ, в ниските обороти, един "дрънчащ" звук, сякаш от генерацията? и също до задна дясна гума един постоянен звук и се чудя проблемите с бензиновата помпа дали имат някакъв предвестник? Ако някой може да сподели опит или мисли по въпросите??
Честито за придобивката! Страхотен избор! Първо да кажа, че за звука до задна дясна не се сещам от какво може да е. Проблемите с бензиновата помпа са 90% с тази за високо налягане, която е опред при мотора. Така че подозирам е друго...
По другия проблем с дрънчащия звук: най-вероятно е "популярния" wastegate rattle. На пълна газ ли дрънчи или по-скоро при леко подаване и при отпускане на газта? Пробвай да караш с отворени прозорци (или таван

Ако си късметлия може и да е от клапата на генерацията - за да тестваш се сваля кората зад левия стоп и се откача временно буксата в долния ъгъл.
ПП: Видях, че караш 330Ci LCI. Ако е ръчка, ще излиза ли на пазара?
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мерси, колега! 330-ката беше ръчка, но вече не е при мен 
Въпросния звук го има за кратко при леко подаване на газ между 1000 и 1500 оборота и се чува отзад- сякаш от крайните гърнета. Не знам дали не е някакъв резонанс... а генерацията ми изглежда сток. Тази клапа за която говориш ел ли е или вакуум, както на Е46? и какво затваря?

Въпросния звук го има за кратко при леко подаване на газ между 1000 и 1500 оборота и се чува отзад- сякаш от крайните гърнета. Не знам дали не е някакъв резонанс... а генерацията ми изглежда сток. Тази клапа за която говориш ел ли е или вакуум, както на Е46? и какво затваря?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Здравейте, колеги! От скоро и аз съм в този клубАвтомобила е Е93 335i- за сега само положителни впечатления. Водната помпа сменена наскоро, ремъкът прекаран по новия начин (под шайбата има място спокойно да си пъхнеш ръката). Забелязвам обаче при подаване на газ, в ниските обороти, един "дрънчащ" звук, сякаш от генерацията? и също до задна дясна гума един постоянен звук и се чудя проблемите с бензиновата помпа дали имат някакъв предвестник? Ако някой може да сподели опит или мисли по въпросите??
Честито за новата придобивка колега

Дрънченето, както каза колегата _nero или е от wastegate-вете или клапата на генерацията. Жуженето от заднo-дяснo колело е напълно нормално. Бензиновите помпи обикновено се развалят изведнъж. Ще пали трудно, оборотите ще са неравномерни, ще влезне в limp mode, но при повече късмет ще можеш да се прибереш вкъщи. По-лошият вариант е да се случи по време на път и да си останеш там, тъй като изобщо няма да може да запали

Последна промяна vanka7a на 25 Юли 2016, 10:04, променена общо 1 път
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Мерси, колега! 330-ката беше ръчка, но вече не е при мен
Въпросния звук го има за кратко при леко подаване на газ между 1000 и 1500 оборота и се чува отзад- сякаш от крайните гърнета. Не знам дали не е някакъв резонанс... а генерацията ми изглежда сток. Тази клапа за която говориш ел ли е или вакуум, както на Е46? и какво затваря?
Клапата се задейства от вакуум, който се контролира от ел. клапан. Затваря лявото гърне при определени условия, за да намали шума. По описанието ти съм на 80% сигурен, че са wastegate-те ти. Въпреки, че са при мотора, много често звука се чува от към генерацията, както описваш. Или се консултирай със сервиз или на някоя от срещите може някой колега да го чуе. Хубавото е, че в повечето случаи няма отражение на работата на колата и можеш да си караш така. Лошото е, че е доста дразнещ звук и струва скъпо да се острани.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:ggogoo написа:Мерси, колега! 330-ката беше ръчка, но вече не е при мен
Въпросния звук го има за кратко при леко подаване на газ между 1000 и 1500 оборота и се чува отзад- сякаш от крайните гърнета. Не знам дали не е някакъв резонанс... а генерацията ми изглежда сток. Тази клапа за която говориш ел ли е или вакуум, както на Е46? и какво затваря?
Клапата се задейства от вакуум, който се контролира от ел. клапан. Затваря лявото гърне при определени условия, за да намали шума. По описанието ти съм на 80% сигурен, че са wastegate-те ти. Въпреки, че са при мотора, много често звука се чува от към генерацията, както описваш. Или се консултирай със сервиз или на някоя от срещите може някой колега да го чуе. Хубавото е, че в повечето случаи няма отражение на работата на колата и можеш да си караш така. Лошото е, че е доста дразнещ звук и струва скъпо да се острани.
Бързо можеш да изолираш клапата - отзад при левия стоп има една букса - която управлява клапата - откачаш буксата и клапата ще е винаги отворена - даже ще те радва как звучи,но пък ще видиш дали е както казва Ванката - wategate-вете
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)


nero_ написа:
Ако си късметлия може и да е от клапата на генерацията - за да тестваш се сваля кората зад левия стоп и се откача временно буксата в долния ъгъл.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, колеги! Благодаря за насоките
След малко почивки и няколко хиляди километра се заех със задачата. Бях се подготвил и за 2та възможни варианта с четене по американските форуми и гледане в ютюб. Друго усложнение при мен е че при кабриото трябва да се свалят малко повече кори. Днес ги разчовърках, преборих се с няколко копчета дето не са сваляни от както е станала кола, намерих буксата и я разкачих. И "Оо чудо!" - тенекиеното дрънкане го нямаше
сега мога ясно да чуя уейстгейтовете, ноо те са 5-10% от това което беше преди. Сега следва да опитам и това да отстраня. Някой опитвал ли е този метод: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=176269 ?? И изобщо някой има ли опит с този проблем?


"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Здравейте, колеги! Благодаря за насокитеСлед малко почивки и няколко хиляди километра се заех със задачата. Бях се подготвил и за 2та възможни варианта с четене по американските форуми и гледане в ютюб. Друго усложнение при мен е че при кабриото трябва да се свалят малко повече кори. Днес ги разчовърках, преборих се с няколко копчета дето не са сваляни от както е станала кола, намерих буксата и я разкачих. И "Оо чудо!" - тенекиеното дрънкане го нямаше
сега мога ясно да чуя уейстгейтовете, ноо те са 5-10% от това което беше преди. Сега следва да опитам и това да отстраня. Някой опитвал ли е този метод: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=176269 ?? И изобщо някой има ли опит с този проблем?
Колега, ако турбините са ти оргиналните и не са сваляни и настройвани допълнително, моя съвет е да не го пипаш това.
Ако не изпуска и не ти дава грешки - прежали шума.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги,
Някой пробвал ли е да кара с Е85 смеси? Информация от къде може да се намери в България?
Някой пробвал ли е да кара с Е85 смеси? Информация от къде може да се намери в България?
- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, малко лаишки въпрос. На този мотор с автоматична скоростна кутия може ли да се сложи single turbo? Ще издържи ли кутията?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:Колеги, малко лаишки въпрос. На този мотор с автоматична скоростна кутия може ли да се сложи single turbo? Ще издържи ли кутията?
Горе-долу кутията се предава там, където единично турбо почва да придобива смисъл - 500-550hp+. Има фирма(и), които предлагат ъпгрейд на кутията и шоуто може да продължи...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани