Проблем с крушки Angel Eyas Е90 2005г!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с крушки Angel Eyas Е90 2005г!
Здравейте колеги, имам проблем с постоянно изгарящи крушки на Angel Eyas.Купувам 10W с цокал BA9s Osram и изкарват 6 месеца и горят.Редуват се ту от ляво изгаря, ту отдясно. Търсих в интернет и намерих, че оригиналните крушки са 6W.Ако това е така може би поради повишената мощност на крушката и големия ток горят често. Дали наистина оригиналната крушка е 6W? Днес вързвам колата с Bimmertool и във FRM модула имаше записана грешка 9CBC-short circuit fault 1. Преди ден два ми изписа грешка на таблото за изгоряла крушка на левия Angel Eyas, която на следващия ден си заработи без да се налага смяна. Търсих 6W крушки с цокал BA9s, но няма никъде, има такива 5W, но не знам дали изобщо ще са видими Angel Eyas-те?
Колко вата крушки ползвате за Angel Eyas-те?
Колко вата крушки ползвате за Angel Eyas-те?
- Aleksandar.7
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 21.12.2024
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
- Мечтае да кара: g30
Re: Проблем с крушки Angel Eyas Е90 2005г!
Аз също съм си патил с фарове, но при мен проблемът беше че просто не светеха ейнджълите. Имах проблем с light модула (модул за светлините), и с подмяната му се оправи. Друг важен съвет е да провериш инсталацията на фаровете и по-конкретно като ги отвориш да няма голи жици, защото ако има голи жици се сещаш, че не им трябва много за да изгорят. Не мисля, че проблемът е в крушките, и все пак такива крушки се продават почти навсякъде и хората слагат какви ли не, но с тези коли никога не знаеш до последно.
Re: Проблем с крушки Angel Eyas Е90 2005г!
Установих какъв е проблема при мен с крушката на Angel Eyas-те от едната страна, оказа се, хлабава плюсова клема на фасунката на крушката от десния край. Явно не е давала хубав контакт и имитира изгоряла крушка. Относно крушките аз вече слагам 5W, защото не се предлагат 6W с цокъл BA9s и си светят нормално. Оригиналните крушки са 6W и е недопустимо да се слагат по-мощни крушки, например 10W, защото по този начин се вдига почти двойно тока който преминава през кабелите и се натоварва доста инсталацията, която по-принцип е изчислена за 6 ватови крушки. С увеличаване на мощността над оригиналната освен, че се натоварва инсталацията, започва изпичане на изолации на кабели и не е безопасно за самия автомобил.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани