Изолиране на вихрови клапи на е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Изолиране на вихрови клапи на е90
Здравейте, искам да попитам някои ако е махал клапите, дали след като се махнат и поставят металните тапи, трябва да се върне актуатора и металния прът, или се поставят тапите, а другите части не се монтират от системата, която ги движи? Друг вариант е да взема и направо колектор без вихрови, но информативно да попитам.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изолиране на вихрови клапи на е90
Тапите по-добре да са пластмасови, от материала на колектора. Актуатора и периферията не са необходими, оставя се само електромагнитният клапан, за да не ти записва грешка.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изолиране на вихрови клапи на е90
wdas написа:А защо пластмаса, няма ли да се развалят и те?
Не, тапите какво да се развалят.
Колектора е пластмасов, ако тапите са метални имат различен коефициент на термично разширение и може да протекът. Всички елементи за изолирането ги купи отделно, не вземай комплекти, да кажем от OLX.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани