Изолиране на вихрови клапи на е90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 29.12.2016

Изолиране на вихрови клапи на е90

Мнение от wdas » 17 Дек 2021, 10:38

Здравейте, искам да попитам някои ако е махал клапите, дали след като се махнат и поставят металните тапи, трябва да се върне актуатора и металния прът, или се поставят тапите, а другите части не се монтират от системата, която ги движи? Друг вариант е да взема и направо колектор без вихрови, но информативно да попитам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Изолиране на вихрови клапи на е90

Мнение от zvetiko » 17 Дек 2021, 11:57

Тапите по-добре да са пластмасови, от материала на колектора. Актуатора и периферията не са необходими, оставя се само електромагнитният клапан, за да не ти записва грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 29.12.2016

Re: Изолиране на вихрови клапи на е90

Мнение от wdas » 17 Дек 2021, 19:58

А защо пластмаса, няма ли да се развалят и те?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Изолиране на вихрови клапи на е90

Мнение от zvetiko » 18 Дек 2021, 1:35

wdas написа:А защо пластмаса, няма ли да се развалят и те?


Не, тапите какво да се развалят.
Колектора е пластмасов, ако тапите са метални имат различен коефициент на термично разширение и може да протекът. Всички елементи за изолирането ги купи отделно, не вземай комплекти, да кажем от OLX.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook