Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Здравейте,
Имам следния проблем; Двигателят ми седи около 3 сантиметра назад от положението, в което трябва да е.Това го установих, след като при сглабяне на всички въздуховоди отпред, най-предните не стигат до бронята и остават 3 сантиметра място между там, където са и 'стандартната' им позиция.Каква може да е причината за това?Изключвам удар, тъй като при челен удар, обикновено мястото не достига, а не е в повече, освен това няма никакви други признаци колата да е имала такъв. Аз се съмнявам за уморени тампони ИЛИ неправилно сглабяне, тъй като моторът е със сменяна верига, но се надявам някой да изкаже компетентно мнение или опит по въпроса.
За тия момчета става въпрос:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1161
Номер 9 не стига до точките си на захващане, върху бронята, а седи около 2-3 сантиметра назад.Другата ми теория е "разтегливата" част на номер 13 да се е вдървила с времето и да не се разтяга достатъчно.
Благодаря предварително.
ПС. Ползвах търсачката, не намерих подобен случай, но пък и уменията ми с нея са доста скромни.
Имам следния проблем; Двигателят ми седи около 3 сантиметра назад от положението, в което трябва да е.Това го установих, след като при сглабяне на всички въздуховоди отпред, най-предните не стигат до бронята и остават 3 сантиметра място между там, където са и 'стандартната' им позиция.Каква може да е причината за това?Изключвам удар, тъй като при челен удар, обикновено мястото не достига, а не е в повече, освен това няма никакви други признаци колата да е имала такъв. Аз се съмнявам за уморени тампони ИЛИ неправилно сглабяне, тъй като моторът е със сменяна верига, но се надявам някой да изкаже компетентно мнение или опит по въпроса.
За тия момчета става въпрос:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1161
Номер 9 не стига до точките си на захващане, върху бронята, а седи около 2-3 сантиметра назад.Другата ми теория е "разтегливата" част на номер 13 да се е вдървила с времето и да не се разтяга достатъчно.
Благодаря предварително.
ПС. Ползвах търсачката, не намерих подобен случай, но пък и уменията ми с нея са доста скромни.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
За такова разстояние бих казал тампони на двигател колега, ако си с ръчни скорости можеш да я раздрусаш на скорост докато някой гледа ако двигателя подскача е ясна работата.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Мда, мерси за мнението...и аз към тях съм се насочил.Ще пробвам да видя колко ще подскача мотора....
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Според мен не отписваи и номер 13 може наистина да се е вдървил и няма как да достигне пластмасата до края, пробваи да намериш друга кола и го сложи на нея и ако е същата работя есен е проблема.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Гледах го мотора преди малко....честно казано не се мести много....може би десния тампон да е малко по-зле, но си е съвсем в рамките на нормалното.Чудя се, обаче, дали ако не са омекнали само това би проличало при този тест.
Само тези на скоростите няма как да проверя.Но така и така планирам да ги сменя всички, ако не се оправи от това, ще ходя да меря на друга кола, с моето съединение.Ако някой има други предложения, чувствайте се поканени
Благодаря.
Само тези на скоростите няма как да проверя.Но така и така планирам да ги сменя всички, ако не се оправи от това, ще ходя да меря на друга кола, с моето съединение.Ако някой има други предложения, чувствайте се поканени

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
На 6 цилиндровите кажи речи не съм виждал проблеми с въздуховодната тръба, при 4ри цилиндровите си е редовната драма да се скъси от времето.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Taruno написа:На 6 цилиндровите кажи речи не съм виждал проблеми с въздуховодната тръба, при 4ри цилиндровите си е редовната драма да се скъси от времето.
Хм...доста интересно...какво пък влияние би оказвало какъв точно е двигателят....
Ениуей, това променя нещата...
При всички положения, ще се върна тук и ще кажа резултат, когато има такъв, но може да мине малко време.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
на 4ките е с по-разлина конструкция едно такова плетено и тъпо - толкова тъпо, че го обновиха със съвсем друг модел
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Така....разрешението е на проблема е ясно:
Момчетата от мирафиори си го наместиха както си беше, без грам затруднение.И на пръв поглед излгежда, че аз просто съм некадърен..което е вярно, но не чак до такава степен.Работата е, че на студено, това нещо между мотора и бронята седи като хОй кораво, докато на добре загрял мотор си се мандахерца без никакви проблеми и съответно си се разтяга достатъчно доволно....
Това, което сега е интересно е, дали няма да се откачи от другата страна пак, когато изстине колата, както го заварих и първия път.
Момчетата от мирафиори си го наместиха както си беше, без грам затруднение.И на пръв поглед излгежда, че аз просто съм некадърен..което е вярно, но не чак до такава степен.Работата е, че на студено, това нещо между мотора и бронята седи като хОй кораво, докато на добре загрял мотор си се мандахерца без никакви проблеми и съответно си се разтяга достатъчно доволно....
Това, което сега е интересно е, дали няма да се откачи от другата страна пак, когато изстине колата, както го заварих и първия път.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Satanism написа:Така....разрешението е на проблема е ясно:
Момчетата от мирафиори си го наместиха както си беше, без грам затруднение.И на пръв поглед излгежда, че аз просто съм некадърен..което е вярно, но не чак до такава степен.Работата е, че на студено, това нещо между мотора и бронята седи като хОй кораво, докато на добре загрял мотор си се мандахерца без никакви проблеми и съответно си се разтяга достатъчно доволно....
Това, което сега е интересно е, дали няма да се откачи от другата страна пак, когато изстине колата, както го заварих и първия път.
Виж колега че пластмасата е като хармоника точно за това да може да се разтегля и след време от топло и студено се свива.
Ако се свие пак и е излезнала от единия краи, вземи пистолет за топъл въздух и със помощта на приятел е нагреете и е разтеглете малко повече та като се свие после ще точно колкото трябва а наи лесния начин е купи си нова.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
awful написа:Satanism написа:Така....разрешението е на проблема е ясно:
Момчетата от мирафиори си го наместиха както си беше, без грам затруднение.И на пръв поглед излгежда, че аз просто съм некадърен..което е вярно, но не чак до такава степен.Работата е, че на студено, това нещо между мотора и бронята седи като хОй кораво, докато на добре загрял мотор си се мандахерца без никакви проблеми и съответно си се разтяга достатъчно доволно....
Това, което сега е интересно е, дали няма да се откачи от другата страна пак, когато изстине колата, както го заварих и първия път.
Виж колега че пластмасата е като хармоника точно за това да може да се разтегля и след време от топло и студено се свива.
Ако се свие пак и е излезнала от единия краи, вземи пистолет за топъл въздух и със помощта на приятел е нагреете и е разтеглете малко повече та като се свие после ще точно колкото трябва а наи лесния начин е купи си нова.
Или си купи нова - 40-50 лв беше и не го мисли

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
55лв новият модел
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Това сигурно е за 4 цилиндрова....не съм чул за 6 да има стар и нов модел...все си е един х**
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Въпрос за изместен двигател M57TÜ2D30 E91
Taruno написа:на 4ките е с по-разлина конструкция едно такова плетено и тъпо - толкова тъпо, че го обновиха със съвсем друг модел
Потвърждавам! И при мен беше тъпото и късо съединение като си купих колата, което се беше одървило доста. След смяна с новото няма никакви проблеми и всичко си пасва.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани