Проблем с компютъра на колата ?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- RwdvsAwd
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 14.07.2014
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
- Детайли за колата: 330 d e91 231к.с
Проблем с компютъра на колата ?
Здравейте колеги. Както си карах днес , по таблото започнаха да светят какви ли не светлини - abs, esp , ръчната , акомулатор , отворен багажник... в движение чистачките сами се пускаха и спираха, изгубвах мигачи за определено време , не можах да изключа DTC и всичко това беше съпроводено с спад в мощността на автомобила. Имате ли някакви идеи какво може да бъде ? Ще кача видео на проблема. Интересното е защо ми играеха оборотите когато работи на място, преди това не го е правело. Колата е 330д 231 коня.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-iWeuigEEvQ&feature=youtu.be[/youtube]
BMW - Проста кола , но не за прости хора...
- speedaddict
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: A6 4G 3.0T Stage 2
Re: Проблем с компютъра на колата ?
Здрасти, колега. Точно тоя проблем преборих аз миналата седмица най-после. В началото го правеше това по 1 път на 4-500 км и не му забелязвах, но после след 50км каране почваше нон-стоп да го прави. При мен реле-регулаторът беше заминал, но го сменихме и всичко сега е супер. Почти съм сигурен, че и при теб това е проблема.
Само я карай на хубав сервиз (предполагам, че го правиш), защото на мен заради тoва нещо искаха в един сервиз да ми сменят ABS модул и сензор за ъгъл на волана... странното, е че имат много клиенти.
Цената на ремонта при мен беше около 190лв.
Само я карай на хубав сервиз (предполагам, че го правиш), защото на мен заради тoва нещо искаха в един сервиз да ми сменят ABS модул и сензор за ъгъл на волана... странното, е че имат много клиенти.

Цената на ремонта при мен беше около 190лв.

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с компютъра на колата ?
Проблема е в зареждането-реле регулатор 126лв+30лв работа приблизително ,става за 20мин. ако колата няма активна рейка.
- RwdvsAwd
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 14.07.2014
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
- Детайли за колата: 330 d e91 231к.с
Re: Проблем с компютъра на колата ?
Утре като се върна от сервиза ще споделя какво се е объркало, но все пак този реле-регулатор какво значение оказва въху мощността , защото имаше лек спад. Може би го отдавам на това , че се объркват системите за сигурност
BMW - Проста кола , но не за прости хора...
- RwdvsAwd
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 14.07.2014
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
- Детайли за колата: 330 d e91 231к.с
Re: Проблем с компютъра на колата ?
Оказа се проблем с динамото, подаваше по-голям волтаж и от там бъркаше цялата работа на колата. Смених динамото и всичко е наред. Темата може да се заключва. Благодаря на колегите за отзивите
BMW - Проста кола , но не за прости хора...
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с компютъра на колата ?
Като оправиш генератора щесе оправи мощноста...тези коли са така, няма нужда дасе задълбочаваш.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем с компютъра на колата ?
На мен това ми се сл,чи само веднъж и се оказа че имам разхлабена клема на акумолатора. Но явно тия коли са чувствителни към стабилността на напрежението.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани