E90 318D от 122к.с. към 320D 166к.с
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
E90 318D от 122к.с. към 320D 166к.с
Здравейте колеги,
Някой правил ли е следната модификация? Според " bmw parts catalog" разликата в двата мотора са слените:
1: тубокомпресор ; 2: радиатора на турбокомпресора; 3: дюзи.
Идеята ми е следната: да подменя гореспоменатите компоненти с такива от 320Д, след което и леко "чипосване" и достигане на мощност
от порядъка на 180-185 к.с.
Нека ако има колеги правили такава процедура да споделят подробностите.
Благодаря предварително.
Някой правил ли е следната модификация? Според " bmw parts catalog" разликата в двата мотора са слените:
1: тубокомпресор ; 2: радиатора на турбокомпресора; 3: дюзи.
Идеята ми е следната: да подменя гореспоменатите компоненти с такива от 320Д, след което и леко "чипосване" и достигане на мощност
от порядъка на 180-185 к.с.
Нека ако има колеги правили такава процедура да споделят подробностите.
Благодаря предварително.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E90 318D от 122к.с. към 320D 166к.с
Всичко може, въпросът е дали си струва. Тия неща са 6-7 хил. лв. нови, а втора ръка не знам дали ще ги уцелиш да са в идеална кондиция. От там цялата гимнастика може да ти излезе доста солена, та май не си заслужава. Просто смени колата с 330, ще излезе същото, ако не по-евтино.
Never mistake motion for action...
Re: E90 318D от 122к.с. към 320D 166к.с
Като цяло идеята ми е за части втора ръка, общо за около 1000 лв.
Въпроса е трябва ли след подмяната да се кодират или може би трябват някакви други настройки.
Затова и пуснах темата, ако има колеги с опит да споделят.
Поздрави.
Въпроса е трябва ли след подмяната да се кодират или може би трябват някакви други настройки.
Затова и пуснах темата, ако има колеги с опит да споделят.
Поздрави.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 318D от 122к.с. към 320D 166к.с
Колега та ти няма да хванеш читаво турбо(САМО НЕГО) и читави дюзи за по-малко от 1300 ? И филма не е само в тези части нищо какво дава bmw parts catalogue, имаш 4ри дюзи, различна настройка на сензор колянов вал!, турбо, охладител и най-вероятно други, скъп филм. Има вероятност да си намериш цял оборудван двигател за тези пари 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани