помощ е90 318д турбо
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- chomukliev1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 24.05.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e90
помощ е90 318д турбо
Значи проблема е следния от днес имам бмв-то и до вчера си беше добре но днес като я запалих и звокъ на турбото свиреше доста силно колата върви форсирасе на 4000 оборота но много свири турбото.
Ако някой може да даде савет понеже ми казаха че може и маркуч да се е измъкнал на турбото...няма никакви грешки на компа..
Ако някой може да даде савет понеже ми казаха че може и маркуч да се е измъкнал на турбото...няма никакви грешки на компа..
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: помощ е90 318д турбо
Дори и да си с N47 отивай в сервиз веднага(уж на GERRETT турбото е по-здраво), че ако го счупиш ще плачеш, може да са маркучи ама може и да не са.
- chomukliev1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 24.05.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e90
Re: помощ е90 318д турбо
Утре съм на майстор дано не е турбото..
- chomukliev1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 24.05.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e90
Re: помощ е90 318д турбо
Турбото е заминало
рециклиране мисля да направя,но не знам дали карат след това тия турбини....
а и моята е Мицобиши до колкото разбрах.

а и моята е Мицобиши до колкото разбрах.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: помощ е90 318д турбо
Рециклира се и Mitsubishi турбото и си има цели пакети за рециклиране подобно на Garrett, спокойоно не е заминало, защото ако беше заминало нямаше да си много в движение тоест не се е счупило на две и т.н. отивай в един от хубавите сервизи (взирам РеалТурбо, ТурбоХют и др.) и давай смело, обикновено на нашите коли турбото си заминава заради запушени
маслодайни тръби / стария филтър за картерни газове или запушен ДПФ, прегледай и трите неща докато колата е на ремонт(ДПФ-а може и после)
Маслодайната магистрала на това турбо е тясна и ако маслото се сменя на "фабричния" интервал от 30 000 то там се събира гняз и турбото обеднява откъм масло и охлаждане. Аз моите ги свалям и чистя веднъж в годината и ми е мирна главата. Отделно сменям малото на 15-18 000, а не на 30 000.
маслодайни тръби / стария филтър за картерни газове или запушен ДПФ, прегледай и трите неща докато колата е на ремонт(ДПФ-а може и после)
Маслодайната магистрала на това турбо е тясна и ако маслото се сменя на "фабричния" интервал от 30 000 то там се събира гняз и турбото обеднява откъм масло и охлаждане. Аз моите ги свалям и чистя веднъж в годината и ми е мирна главата. Отделно сменям малото на 15-18 000, а не на 30 000.
- chomukliev1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 24.05.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e90
Re: помощ е90 318д турбо
Рециклирана е вече...стана като нова за 600лв. Дано искара по дълго време 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани