помощ !!!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
помощ !!!
Здравейте, забърках се в голям филм...моля за помощ всички компетентни лица
ситуацията е следната :
-автомобилът е бмв 320д е90
-турбото се е "укотило"
-турбото е свалено, рециклирано и монтирано обратно
-колата е тръгнала идеално и в следващия момент вдига свръхобороти ( не е било излято маслото от кулера /предполагам/ )
-в следващия момент колата не пали
-поверяват ми тази кола
-разглобих я...всички белези по колянов и разпределителен вас на на място
-пак не пали
-закачих я на компютър : датчик на колянов вал + налягане в рейката при старт.
-ползвайки мултицет и диодна лампа установих че датчика на коляновия вал е дефектирал..смених го, диодната лампа почна да мига ( за разлика от пред ) но на диагностика продължава да ми дава че датчика е проблемен.
Ко по дяволите да прая тоя кенеф ?
-да вадя ли двигателя или кутията и да гледам дали има нещо дефектно в релуктора ( ламаринка с намагнитени полета от която датчика чете )
п.с.
ПОМОЩ ! :Д
ситуацията е следната :
-автомобилът е бмв 320д е90
-турбото се е "укотило"
-турбото е свалено, рециклирано и монтирано обратно
-колата е тръгнала идеално и в следващия момент вдига свръхобороти ( не е било излято маслото от кулера /предполагам/ )
-в следващия момент колата не пали
-поверяват ми тази кола
-разглобих я...всички белези по колянов и разпределителен вас на на място
-пак не пали
-закачих я на компютър : датчик на колянов вал + налягане в рейката при старт.
-ползвайки мултицет и диодна лампа установих че датчика на коляновия вал е дефектирал..смених го, диодната лампа почна да мига ( за разлика от пред ) но на диагностика продължава да ми дава че датчика е проблемен.
Ко по дяволите да прая тоя кенеф ?
-да вадя ли двигателя или кутията и да гледам дали има нещо дефектно в релуктора ( ламаринка с намагнитени полета от която датчика чете )
п.с.
ПОМОЩ ! :Д
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: помощ !!!
gusht3ra написа:Здравейте, забърках се в голям филм...моля за помощ всички компетентни лица
ситуацията е следната :
-автомобилът е бмв 320д е90
-турбото се е "укотило"
-турбото е свалено, рециклирано и монтирано обратно
-колата е тръгнала идеално и в следващия момент вдига свръхобороти ( не е било излято маслото от кулера /предполагам/ )
-в следващия момент колата не пали
-поверяват ми тази кола
-разглобих я...всички белези по колянов и разпределителен вас на на място
-пак не пали
-закачих я на компютър : датчик на колянов вал + налягане в рейката при старт.
-ползвайки мултицет и диодна лампа установих че датчика на коляновия вал е дефектирал..смених го, диодната лампа почна да мига ( за разлика от пред ) но на диагностика продължава да ми дава че датчика е проблемен.
Ко по дяволите да прая тоя кенеф ?
-да вадя ли двигателя или кутията и да гледам дали има нещо дефектно в релуктора ( ламаринка с намагнитени полета от която датчика чете )
п.с.
ПОМОЩ ! :Д
Колега, гледа ли с осцилоскоп как точно "мига"?
Кабелите от датчика до ECU как са?
Ако ламаринката е прецакана няма да мига нищо или ще мига грешно.
Re: помощ !!!
ами...проблема е че съм от село и няма други толкова "нови" коли
с които да си направя съпоставка
със осцилоскоп гледам но е много шумно...
другото което ми прави впечатление е че диода мига еднократно като въртя мотора на 360 градуса,
предния кенеф дето ми направи такъв номер беше пежо партнер и като го въртях мигаше много повече пъти

със осцилоскоп гледам но е много шумно...
другото което ми прави впечатление е че диода мига еднократно като въртя мотора на 360 градуса,
предния кенеф дето ми направи такъв номер беше пежо партнер и като го въртях мигаше много повече пъти
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани