Е90 Проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Е90 Проблем

Мнение от Taruno » 10 Фев 2014, 12:53

Оле колега, въпреки че са го казали по-горе сам си го скапал с това масло. Егати това да не е дизелов Defender от 1970та :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Е90 Проблем

Мнение от El Diablo » 10 Фев 2014, 14:03

Както викате Runway Diesel..
аиде сега някои колега разбирач, да обясни когато стане това нещо, каква е разликата със или без пеперудките в мотора, интересно ми е.. до колкото съм слушал когато няма пеперудки не можело да се спре форсирането на мотора, ама да кажат разбирачите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Е90 Проблем

Мнение от cocosas » 10 Фев 2014, 14:11

И масло ОМВ ... Че и 10/40 ...Абе какви хора сте бе... За какъв чеп си копувате такива коли след като ги подържате като варбург. Аз на Ифата дори слагам по-добро масло от това. Кои знае коя подред е тази турбина щом колата не си знае дори километрите.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Е90 Проблем

Мнение от Гецата » 10 Фев 2014, 14:13

Когато има пеперуди те затварят притука на кислород в смукателния колектор
Турбината черпи кислород от смукателя
а без кислород няма и огън ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 15.09.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E90

Re: Е90 Проблем

Мнение от bmwe90 » 10 Фев 2014, 14:46

Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Е90 Проблем

Мнение от Гецата » 10 Фев 2014, 15:02

Имам двигател на части
без турбина е
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Е90 Проблем

Мнение от Leon » 10 Фев 2014, 23:47

bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...

Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Е90 Проблем

Мнение от mitaka7 » 13 Фев 2014, 17:22

Leon написа:
bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...

Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.



Първо смени вискозитета, пък после мисли за промяна на марките. А това, че доливаш не е толкова притеснително. Всички доливат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 30.01.2008
Кара: Е90 320D

Re: Е90 Проблем

Мнение от Mys7Ic » 13 Фев 2014, 20:02

mitaka7 написа:
Leon написа:
bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...

Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.



Първо смени вискозитета, пък после мисли за промяна на марките. А това, че доливаш не е толкова притеснително. Всички доливат.


Аз изобщо не доливам и не харчи масло. Сменям го на 1 год. защото не правя пробег повече от 10 000км. Естествено 5 W 30 BMW Longlife и колата е на реални в момента 208 000км. Мотора е 163 к.с.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Е90 Проблем

Мнение от awful » 13 Фев 2014, 20:39

Mys7Ic написа:
mitaka7 написа:
Leon написа:
bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...

Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.



Първо смени вискозитета, пък после мисли за промяна на марките. А това, че доливаш не е толкова притеснително. Всички доливат.


Аз изобщо не доливам и не харчи масло. Сменям го на 1 год. защото не правя пробег повече от 10 000км. Естествено 5 W 30 BMW Longlife и колата е на реални в момента 208 000км. Мотора е 163 к.с.


Същото и при мен, сменям го на 15,000 км и маслото не го пипа, но и моята е на реални 184,000 км Последния път сложих 5W30 BMW Longlife 04, чудно ми е как та такава колата която струва наи малко 10000 лева наливат масло каквото им падне и после се чудят що почва да прави проблеми :kuku:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 17.07.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d SE E90

Re: Е90 Проблем

Мнение от morto » 14 Фев 2014, 2:47

Кофти проблем, четох някъде че за се спре това форсиране на двигателя и да се избегнат по-сериозни щети се включва на висока предавка от 3+!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Е90 Проблем

Мнение от mitaka7 » 14 Фев 2014, 11:52

Тези които не доливат са ми ясни..... :mhihi: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Е90 Проблем

Мнение от doktorabg » 14 Фев 2014, 12:16

Гецата написа:Когато има пеперуди те затварят притука на кислород в смукателния колектор
Турбината черпи кислород от смукателя
а без кислород няма и огън ;)



Колега не заблуждавай колегите,турбината на черпи кислород от смукателя а го надува там,черпи през въздушният филтър.
Колкото до така наречените пеперудки,за мен са клапи,те не затварят напълно всмукателния колектор а част от него като по този начин променят коефициента на пълнене(правят го оптимален) за различните режими на работа на мотора и за по добър преход между тях.Някои хора даже направо ги премахват и запушват дупките и ако не си карал колата продължително време няма да усетиш разлика,но ако си я карал ще усетиш една дупка между преходите
Така че масло влиза и с тях и без тях.
Хубаво че колегата се е разминал само с биелни лагери,има и по тежки случаи - бутала,биели,блок
:bchug:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Е90 Проблем

Мнение от Гецата » 14 Фев 2014, 12:42

Да грешката е моя :yes:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook