"Полусъединител" на автоматик
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
"Полусъединител" на автоматик
Вече няколко пъти ми се случва - като запаля и тръгна веднага (след 1 сек. примерно) колата тръгва все едно е на полусъединител - върви на по-високи обороти и по-бавно
Пускам педала на газта, пак натискам и всичко е нормално вече.
Обаче не става така всеки път.
Някой да има идея за това явление?

Обаче не става така всеки път.
Някой да има идея за това явление?
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: "Полусъединител" на автоматик
това на мен не ми се е случвало
случвало ми се е като я настъпя и пусна педала на газта да продължава да държи високи обороти, и подавайки повторно газ всичко да се нормализира 


Re: "Полусъединител" на автоматик
vesko06 написа:това на мен не ми се е случвалослучвало ми се е като я настъпя и пусна педала на газта да продължава да държи високи обороти, и подавайки повторно газ всичко да се нормализира
И на мен това ми се случва особено като я настъпя и пусна...
Re: "Полусъединител" на автоматик
Ако това се случва веднага след
стартиране на двигателя, говоря
буквално за няколко секунди, сигурно
маслото не е достигнало оптимално
налягане в скоростната кутия.
Ако това се случва в движение
след повечко газ може селеноид
на някоя скорост да се шашка,
тогава с един рестарт на скоростаната
кутия би трябвало всичко да е наред.
Но това са някакви идеални варианти,
друго всичко е много плашещо и
струва много пари
стартиране на двигателя, говоря
буквално за няколко секунди, сигурно
маслото не е достигнало оптимално
налягане в скоростната кутия.
Ако това се случва в движение
след повечко газ може селеноид
на някоя скорост да се шашка,
тогава с един рестарт на скоростаната
кутия би трябвало всичко да е наред.
Но това са някакви идеални варианти,
друго всичко е много плашещо и
струва много пари

Re: "Полусъединител" на автоматик
naskoksan написа:Ако това се случва веднага след
стартиране на двигателя, говоря
буквално за няколко секунди, сигурно
маслото не е достигнало оптимално
налягане в скоростната кутия.
Ако това се случва в движение
след повечко газ може селеноид
на някоя скорост да се шашка,
тогава с един рестарт на скоростаната
кутия би трябвало всичко да е наред.
Но това са някакви идеални варианти,
друго всичко е много плашещо и
струва много пари
Само да поясниш за "плашещия вариант" - дали се отнася за при първоначалното потегляне (когато маслото не се е качило) или когато колата си се движи?

Re: "Полусъединител" на автоматик
За да отговоря еднозначно,
ще кажа, че иде реч за "в движение"...
Въпреки че трудно може да се диагностицира
подобен проблем в форума.
Автоматичните скоростни кутии са много просто,
но надеждно устроени хардуеърно, но за жалост в последно
време се опитват да гонят космически технологии
с разните там софтуеъри и ги правят все по
трудни за отремонтиране.
Ако колата държи високи обороти при
движение има хиляди варианти, да
няма добро налягане на маслото, водено
или от помпа или от разните му там муфи...
Възможно също някой селеноид, както
вече писах да сдава багажа и оттам да
задържа колата на една скорост по-дълго време.
Варианти много, но според мен в случая когато
работните режими са що го нормални и няма
кой знае какви сътресения нещата се оправят
с един рестарт на управлението или със смяна
на маслото...
Но пак казвам трудно е да се диагностицират
подобни проблеми на око... А и аз имам още
доста хляб да хапвам, докато започна да разбирам
скоростните кутии...
ще кажа, че иде реч за "в движение"...
Въпреки че трудно може да се диагностицира
подобен проблем в форума.
Автоматичните скоростни кутии са много просто,
но надеждно устроени хардуеърно, но за жалост в последно
време се опитват да гонят космически технологии
с разните там софтуеъри и ги правят все по
трудни за отремонтиране.
Ако колата държи високи обороти при
движение има хиляди варианти, да
няма добро налягане на маслото, водено
или от помпа или от разните му там муфи...
Възможно също някой селеноид, както
вече писах да сдава багажа и оттам да
задържа колата на една скорост по-дълго време.
Варианти много, но според мен в случая когато
работните режими са що го нормални и няма
кой знае какви сътресения нещата се оправят
с един рестарт на управлението или със смяна
на маслото...
Но пак казвам трудно е да се диагностицират
подобни проблеми на око... А и аз имам още
доста хляб да хапвам, докато започна да разбирам
скоростните кутии...

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани