с малко закъснение

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

с малко закъснение

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 1:06

това са снимките на новите ми колектори направени ден преди последното състезание на бажура

от 11 сутринта до 17.00 следобед :shock:


ако обърнете внимание ще забележите че няма челни заварки

използван е оригиналния колектор на 318ис като от оригиналните тръби са оставени да стър4ат около 10мм от фланеца съединенията с колената са направени като преди заварката началата на колената са леко раздути на машина така че да обхванат тръбата с която се съединяват и след това са ''зашити'' :idea: така се предотвратява пробив от евентуално измятане при температурно разширение защото тъбите просто ''няма къде да ходят '':)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 22 Ное 2005, 1:25

аз много не разбирам,но така сигурно ще върви повече? ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 1:44

Bavarishe написа:аз много не разбирам,но така сигурно ще върви повече? ;)





да определено като не изпускат налагягането към турбината

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 1:50

Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място :confused:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 22 Ное 2005, 1:55

би трябвало да има...
нали са едни и същи коли :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 2:02

Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място :confused:



важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Ное 2005, 9:57

мен ако питаш,трябва да се изхвърли климатика ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 22 Ное 2005, 12:06

ludiagsm написа:
Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място :confused:



важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока


Защо е важен подобен принцип ? От опит ли говориш, четеш ли го някъде или ... ?

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 12:34

jamie написа:
ludiagsm написа:
Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място :confused:



важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока


Защо е важен подобен принцип ? От опит ли говориш, четеш ли го някъде или ... ?


Oт опит говори!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 12:47

jamie написа:
ludiagsm написа:
Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място :confused:



важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока


Защо е важен подобен принцип ? От опит ли говориш, четеш ли го някъде или ... ?


от опит за съжаление никой не ми беше казал преди

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 13:44

Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да е ;) Аз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото 8) и дори и 200 кИла музика :shock:

Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 13:55

Cobra написа:Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да е ;) Аз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото 8) и дори и 200 кИла музика :shock:

Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов? :roll:



ще се използва оригиналния фланец както при мен също и фланеца на турбината другото наново

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 19:04

ludiagsm написа:
Cobra написа:Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да е ;) Аз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото 8) и дори и 200 кИла музика :shock:

Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов? :roll:



ще се използва оригиналния фланец както при мен също и фланеца на турбината другото наново


ОК,
казвай само как би могло да стане?Цялата кола при човека ли трябва да иде или само да го сваля/им и да се занесе?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2005, 19:58

Cobra написа:
ludiagsm написа:
Cobra написа:Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да е ;) Аз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото 8) и дори и 200 кИла музика :shock:

Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов? :roll:



ще се използва оригиналния фланец както при мен също и фланеца на турбината другото наново


ОК,
казвай само как би могло да стане?Цялата кола при човека ли трябва да иде или само да го сваля/им и да се занесе?


пропуснах да кажа много съществено нещо колко струва :)

цената започва от 200лв + 30лв на час за труд което ще рече около 400лв

фирмата се казва Крафт но там само двама души могат да свършат тая работа единия е шефа Аро се казва другия е един от работниците

тази услуга е нестандартна аз едвам ги навих с идеята да вършим работа и за в бъдеще ,цената не е ниска но не е и висока ,хората дават гаранция 1 година


трябва да се разходим дотам да качат колата на подемника и да се види за какво става въпрос но най-вероятно ще си около тези пари

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 22 Ное 2005, 20:13

ludiagsm какво имаш впредвид като казваш да няма челни заварки?
А ако фланеца към главата е нов всмисъл наново изработван, как се процедира - колената/тръбите добре ли е да влизат във фланеца на половината от дебелината му и да се шият отвътре или да не влизат а да се шият отвън? На тръбите и колената зимате ли заваръчни фаски?
Тоя твоя от кав метал е?
Така заваряни (баят заварка :) ) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре? Разкалихте ли?

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook