с малко закъснение
Модератор: bum_bum
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
с малко закъснение
това са снимките на новите ми колектори направени ден преди последното състезание на бажура
от 11 сутринта до 17.00 следобед
ако обърнете внимание ще забележите че няма челни заварки
използван е оригиналния колектор на 318ис като от оригиналните тръби са оставени да стър4ат около 10мм от фланеца съединенията с колената са направени като преди заварката началата на колената са леко раздути на машина така че да обхванат тръбата с която се съединяват и след това са ''зашити''
така се предотвратява пробив от евентуално измятане при температурно разширение защото тъбите просто ''няма къде да ходят '':)
от 11 сутринта до 17.00 следобед

ако обърнете внимание ще забележите че няма челни заварки
използван е оригиналния колектор на 318ис като от оригиналните тръби са оставени да стър4ат около 10мм от фланеца съединенията с колената са направени като преди заварката началата на колената са леко раздути на машина така че да обхванат тръбата с която се съединяват и след това са ''зашити''

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Bavarishe написа:аз много не разбирам,но така сигурно ще върви повече?
да определено като не изпускат налагягането към турбината
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място
важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
мен ако питаш,трябва да се изхвърли климатика 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
jamie написа:ludiagsm написа:Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място
важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока
Защо е важен подобен принцип ? От опит ли говориш, четеш ли го някъде или ... ?
Oт опит говори!!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
jamie написа:ludiagsm написа:Cobra написа:Добре,де бате ама това при мен пак е неприложимо щото няма толкова място
важен е принципа да няма челни заварки , за тебе просто трябва да е ориентиран в друга посока
Защо е важен подобен принцип ? От опит ли говориш, четеш ли го някъде или ... ?
от опит за съжаление никой не ми беше казал преди
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да е
Аз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото
и дори и 200 кИла музика
Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов?
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да е



Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов?

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Cobra написа:Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да еАз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото
и дори и 200 кИла музика
![]()
Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов?
ще се използва оригиналния фланец както при мен също и фланеца на турбината другото наново
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
ludiagsm написа:Cobra написа:Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да еАз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото
и дори и 200 кИла музика
![]()
Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов?
ще се използва оригиналния фланец както при мен също и фланеца на турбината другото наново
ОК,
казвай само как би могло да стане?Цялата кола при човека ли трябва да иде или само да го сваля/им и да се занесе?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Cobra написа:ludiagsm написа:Cobra написа:Добре аз така като гледам,
този би трябвало верно да може с по-къси изводи до колената да влези и при мен,
а Иляне бате,колите верно са едни,ама аз не се лишавам от климатика какво и ще да еАз искам кола която да няма нищо махнато по нея със всичките си шукарийки,джанти 17",може и 18" лятото
и дори и 200 кИла музика
![]()
Та така де луд?
Как да го правим-ремон на моя или директно нов?
ще се използва оригиналния фланец както при мен също и фланеца на турбината другото наново
ОК,
казвай само как би могло да стане?Цялата кола при човека ли трябва да иде или само да го сваля/им и да се занесе?
пропуснах да кажа много съществено нещо колко струва

цената започва от 200лв + 30лв на час за труд което ще рече около 400лв
фирмата се казва Крафт но там само двама души могат да свършат тая работа единия е шефа Аро се казва другия е един от работниците
тази услуга е нестандартна аз едвам ги навих с идеята да вършим работа и за в бъдеще ,цената не е ниска но не е и висока ,хората дават гаранция 1 година
трябва да се разходим дотам да качат колата на подемника и да се види за какво става въпрос но най-вероятно ще си около тези пари
- |CL|NIKI
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
ludiagsm какво имаш впредвид като казваш да няма челни заварки?
А ако фланеца към главата е нов всмисъл наново изработван, как се процедира - колената/тръбите добре ли е да влизат във фланеца на половината от дебелината му и да се шият отвътре или да не влизат а да се шият отвън? На тръбите и колената зимате ли заваръчни фаски?
Тоя твоя от кав метал е?
Така заваряни (баят заварка
) колената отвън на фланеца на главата не е ли опасно поради осукване да не могат да отдават добре? Разкалихте ли?
А ако фланеца към главата е нов всмисъл наново изработван, как се процедира - колената/тръбите добре ли е да влизат във фланеца на половината от дебелината му и да се шият отвътре или да не влизат а да се шият отвън? На тръбите и колената зимате ли заваръчни фаски?
Тоя твоя от кав метал е?
Така заваряни (баят заварка

41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани