Пак дюзи!
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Пак дюзи!
Така сега съм с 24lb тва по сметки са към 250сс,
ама ми беднеят!
За по-нататък проекта е за по-големи,тъй като скоро пак отивам до меката за тия неща,си мисля за към 300-320сс?
Да де ама същиския въпрос е...лудия сега си приказваме и ми казва че с допълнителни просто ще стане по-добре?
Та +/-?
ама ми беднеят!
За по-нататък проекта е за по-големи,тъй като скоро пак отивам до меката за тия неща,си мисля за към 300-320сс?
Да де ама същиския въпрос е...лудия сега си приказваме и ми казва че с допълнителни просто ще стане по-добре?
Та +/-?
смятай щом да речем едно ево излиза с 500цц инжектори сток .. значи тези инжектори с тоя капацитет са предвидени за всякави режими включително и градско
най добър е варианта с 2 инж на цил. като едните се включват когато се достигне 80-85% от макс натоварването на основните ... проблема е с плавната настройка ... обикновенно при турбо колите втория ред се включват от определени обороти или от определено налягане в интейка... 


" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Ми Лудия ще каже че пак имам нещо против него , но въобще не е така
Просто като ти дава съвети нека ти покаже ,а и на мен,една добре работеща кола с допълнителни дюзи и да те убеди.
Щото точно в този случай допълнителните дюзи ми се струват все едно вместо да турбинираме налични двигател да монтираме още един такъв

Щото точно в този случай допълнителните дюзи ми се струват все едно вместо да турбинираме налични двигател да монтираме още един такъв


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
bawareca написа:Ми Лудия ще каже че пак имам нещо против него , но въобще не е такаПросто като ти дава съвети нека ти покаже ,а и на мен,една добре работеща кола с допълнителни дюзи и да те убеди.
Щото точно в този случай допълнителните дюзи ми се струват все едно вместо да турбинираме налични двигател да монтираме още един такъв
Добре де Кире,
с едно управление допълнителни и дюзи не става ли?
Обясни ми брат?
Щото ми е все тая на мен!
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Cobra написа:bawareca написа:Ми Лудия ще каже че пак имам нещо против него , но въобще не е такаПросто като ти дава съвети нека ти покаже ,а и на мен,една добре работеща кола с допълнителни дюзи и да те убеди.
Щото точно в този случай допълнителните дюзи ми се струват все едно вместо да турбинираме налични двигател да монтираме още един такъв
Добре де Кире,
с едно управление допълнителни и дюзи не става ли?
Обясни ми брат?
Щото ми е все тая на мен!
Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
vassil.velichkov написа:Cobra написа:bawareca написа:Ми Лудия ще каже че пак имам нещо против него , но въобще не е такаПросто като ти дава съвети нека ти покаже ,а и на мен,една добре работеща кола с допълнителни дюзи и да те убеди.
Щото точно в този случай допълнителните дюзи ми се струват все едно вместо да турбинираме налични двигател да монтираме още един такъв
Добре де Кире,
с едно управление допълнителни и дюзи не става ли?
Обясни ми брат?
Щото ми е все тая на мен!
Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
и в двата варианта става за мен е по лесно ида мапна колата ако тя е с допълнителни инжектори
при някои системи не става работата

а за цените не знам кобрата си пази оригиналните дюзи
ама скоро копувах за едно форд4е рс сложих му 4 -ри допълнителни от вектра турбо взехме ги по 20лв дюзата направил съм си тестер4е за дюзи при 2,5 бара налягане правят мъгли4ка на 2 метра
ина4е за 4истонови дюзи незнам дали има под 100лв бройката
но при вси4ки положения има ли бюджет широко е около врата на тунингиста:)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
ludiagsm написа:vassil.velichkov написа:Cobra написа:bawareca написа:Ми Лудия ще каже че пак имам нещо против него , но въобще не е такаПросто като ти дава съвети нека ти покаже ,а и на мен,една добре работеща кола с допълнителни дюзи и да те убеди.
Щото точно в този случай допълнителните дюзи ми се струват все едно вместо да турбинираме налични двигател да монтираме още един такъв
Добре де Кире,
с едно управление допълнителни и дюзи не става ли?
Обясни ми брат?
Щото ми е все тая на мен!
Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
и в двата варианта става за мен е по лесно ида мапна колата ако тя е с допълнителни инжектори
при някои системи не става работатапри бмв-то на кобрата стват и двата варианта
а за цените не знам кобрата си пази оригиналните дюзи
ама скоро копувах за едно форд4е рс сложих му 4 -ри допълнителни от вектра турбо взехме ги по 20лв дюзата направил съм си тестер4е за дюзи при 2,5 бара налягане правят мъгли4ка на 2 метра
ина4е за 4истонови дюзи незнам дали има под 100лв бройката
но при вси4ки положения има ли бюджет широко е около врата на тунингиста:)
Знаеш че бюджета не е проблем луд,
само трябва да се измисли как,щото пък и мойте дюзи съм ги обещал на един приятел,ама мога и да не ги давам-ама все пак на Киро идеята да взема едни 320сс примерно по ми харесва?
vassil.velichkov написа:Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
ето пример за такава кола, според мен е доста сериозна въпреки че е направи си сам. Колата е 4-цил с 8 инжектора. Изработката на този сетъп по качество може да засрами доста тунинг фирми по света

технически данни :
My car is an 86' 2.3-16v that I bought with 33k miles a fews years ago. I drove it for awhile and then decided to go with forced induction, TURBO!
Here's a list off all my modifications:
custom 321ss exhaust manifold using a burns stainless collector
Garrett t3/to4e turbo
Tial 44mm external wastegate
custom 304ss 3" downpipe
custom 304ss 3" exhaust to magnaflow
custom bar and plate intercooler
custom intercooler tubing
custom intake manifold featuring 8 injectors, 2 runners per cylinder
Focus Central 65mm throttle body
Tial blow off valve
8-36lb. precision injectors
Aeromotive fuel presure regulator
Custom coolant overflow tank
BeCool dual row radiator built to my specs
Spal 16" electric fan
Aquamist 1s water injection
custom 92a durometer polyeurathane motor mounts
Greddy profecB spec2 boost controller
Autometer gauges
custom laser cut brushed aluminum dash pieces
Earls hoses used throughout
Electromotive tech3r engine management
Innovate motorsports lm1 wideband 02 system
Innovate xd1 wideband gauge
дино графика
graph at 15psi: 353rwhp 314flbtq
http://img56.imageshack.us/img56/2841/190e15psi6xz.jpg
снимки :
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_301.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_304.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_290.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_286.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_321.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_294.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_295.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_299.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_293.jpg
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Joreto написа:vassil.velichkov написа:Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
ето пример за такава кола, според мен е доста сериозна въпреки че е направи си сам. Колата е 4-цил с 8 инжектора. Изработката на този сетъп по качество може да засрами доста тунинг фирми по света.Колата е без промени по вътрешността на мотора, със стандартна компресия 9.7:1 и около ~ 1 бар налягане на турбината.
технически данни :
My car is an 86' 2.3-16v that I bought with 33k miles a fews years ago. I drove it for awhile and then decided to go with forced induction, TURBO!
Here's a list off all my modifications:
custom 321ss exhaust manifold using a burns stainless collector
Garrett t3/to4e turbo
Tial 44mm external wastegate
custom 304ss 3" downpipe
custom 304ss 3" exhaust to magnaflow
custom bar and plate intercooler
custom intercooler tubing
custom intake manifold featuring 8 injectors, 2 runners per cylinder
Focus Central 65mm throttle body
Tial blow off valve
8-36lb. precision injectors
Aeromotive fuel presure regulator
Custom coolant overflow tank
BeCool dual row radiator built to my specs
Spal 16" electric fan
Aquamist 1s water injection
custom 92a durometer polyeurathane motor mounts
Greddy profecB spec2 boost controller
Autometer gauges
custom laser cut brushed aluminum dash pieces
Earls hoses used throughout
Electromotive tech3r engine management
Innovate motorsports lm1 wideband 02 system
Innovate xd1 wideband gauge
дино графика
graph at 15psi: 353rwhp 314flbtq
http://img56.imageshack.us/img56/2841/190e15psi6xz.jpg
снимки :
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_301.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_304.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_290.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_286.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_321.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_294.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_295.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_299.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_293.jpg
Искам да му видя AFR графиката и още повече да я видя как би изглеждала с фабричната електроника. Щото ако имаш читава електроника няма проблем и по 3 дюзи на цилиндър да сложиш. Ако обаче си с фабричната трябва да правиш някои стъкмистики, което лично за мен, а така като гледам и за 95% от тунингистите по света се обезмисля. Не казвам, че трябва да си купиш нови по-големи дюзи - има коли, от които може да се вземат по-гоелми дюзи - повечето турбарки 2.0L са с 330-360cc дюзи - по моргите е пълно, ако няма бюджет за нови. Някой ако може да ми каже, какво е предимството на 8-те дюзи, че не мога да се сетя? По-добро разпръскване? Или по-ниска цена? Или по-лесно мапване? Мисля, че нито едно от трите...
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
А и в този проект, който цитираш е ползвана някаква безумна електроника:
http://www.applemotors.com/tec3.htm

http://www.applemotors.com/tec3.htm

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
vassil.velichkov написа:Joreto написа:vassil.velichkov написа:Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
ето пример за такава кола, според мен е доста сериозна въпреки че е направи си сам. Колата е 4-цил с 8 инжектора. Изработката на този сетъп по качество може да засрами доста тунинг фирми по света.Колата е без промени по вътрешността на мотора, със стандартна компресия 9.7:1 и около ~ 1 бар налягане на турбината.
технически данни :
My car is an 86' 2.3-16v that I bought with 33k miles a fews years ago. I drove it for awhile and then decided to go with forced induction, TURBO!
Here's a list off all my modifications:
custom 321ss exhaust manifold using a burns stainless collector
Garrett t3/to4e turbo
Tial 44mm external wastegate
custom 304ss 3" downpipe
custom 304ss 3" exhaust to magnaflow
custom bar and plate intercooler
custom intercooler tubing
custom intake manifold featuring 8 injectors, 2 runners per cylinder
Focus Central 65mm throttle body
Tial blow off valve
8-36lb. precision injectors
Aeromotive fuel presure regulator
Custom coolant overflow tank
BeCool dual row radiator built to my specs
Spal 16" electric fan
Aquamist 1s water injection
custom 92a durometer polyeurathane motor mounts
Greddy profecB spec2 boost controller
Autometer gauges
custom laser cut brushed aluminum dash pieces
Earls hoses used throughout
Electromotive tech3r engine management
Innovate motorsports lm1 wideband 02 system
Innovate xd1 wideband gauge
дино графика
graph at 15psi: 353rwhp 314flbtq
http://img56.imageshack.us/img56/2841/190e15psi6xz.jpg
снимки :
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_301.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_304.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_290.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_286.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_321.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_294.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_295.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_299.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_293.jpg
Искам да му видя AFR графиката и още повече да я видя как би изглеждала с фабричната електроника. Щото ако имаш читава електроника няма проблем и по 3 дюзи на цилиндър да сложиш. Ако обаче си с фабричната трябва да правиш някои стъкмистики, което лично за мен, а така като гледам и за 95% от тунингистите по света се обезмисля. Не казвам, че трябва да си купиш нови по-големи дюзи - има коли, от които може да се вземат по-гоелми дюзи - повечето турбарки 2.0L са с 330-360cc дюзи - по моргите е пълно, ако няма бюджет за нови. Някой ако може да ми каже, какво е предимството на 8-те дюзи, че не мога да се сетя? По-добро разпръскване? Или по-ниска цена? Или по-лесно мапване? Мисля, че нито едно от трите...
Да де Васко,и аз затова си питам, щото аз дюзи .... бол....пък и от там докъдето и двамата пътуваме гледам...пак бол,само ми се струва че е по-доброто решение тези мойте да ги сменя с едни 330сс и да и избера едно управление на мотора (може и СМТ щото Иво доста чувам го разбирал).
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
vassil.velichkov написа:Joreto написа:vassil.velichkov написа:Са, Иво да не ми се сърди, ама да ми покаже една сериозна кола по широкия свят, която да е с два реда дюзи? Не говоря за изпълнения направи-си-сам или за истории от преди еди-колко-си-години....
Ако си вземеш подходящи по размер бързи инжектори не виждам какъв проблем ще имаш. И пари няма да спестиш от два комплекта, особено ако шитнеш старите и сложиш по-големи...А 24lb дюзи са шега за турбо кола...
ето пример за такава кола, според мен е доста сериозна въпреки че е направи си сам. Колата е 4-цил с 8 инжектора. Изработката на този сетъп по качество може да засрами доста тунинг фирми по света.Колата е без промени по вътрешността на мотора, със стандартна компресия 9.7:1 и около ~ 1 бар налягане на турбината.
технически данни :
My car is an 86' 2.3-16v that I bought with 33k miles a fews years ago. I drove it for awhile and then decided to go with forced induction, TURBO!
Here's a list off all my modifications:
custom 321ss exhaust manifold using a burns stainless collector
Garrett t3/to4e turbo
Tial 44mm external wastegate
custom 304ss 3" downpipe
custom 304ss 3" exhaust to magnaflow
custom bar and plate intercooler
custom intercooler tubing
custom intake manifold featuring 8 injectors, 2 runners per cylinder
Focus Central 65mm throttle body
Tial blow off valve
8-36lb. precision injectors
Aeromotive fuel presure regulator
Custom coolant overflow tank
BeCool dual row radiator built to my specs
Spal 16" electric fan
Aquamist 1s water injection
custom 92a durometer polyeurathane motor mounts
Greddy profecB spec2 boost controller
Autometer gauges
custom laser cut brushed aluminum dash pieces
Earls hoses used throughout
Electromotive tech3r engine management
Innovate motorsports lm1 wideband 02 system
Innovate xd1 wideband gauge
дино графика
graph at 15psi: 353rwhp 314flbtq
http://img56.imageshack.us/img56/2841/190e15psi6xz.jpg
снимки :
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_301.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_304.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_290.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_286.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_321.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_294.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_295.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_299.jpg
http://www.rupelli.com/dump/jacob/jacob190e_293.jpg
Искам да му видя AFR графиката и още повече да я видя как би изглеждала с фабричната електроника. Щото ако имаш читава електроника няма проблем и по 3 дюзи на цилиндър да сложиш. Ако обаче си с фабричната трябва да правиш някои стъкмистики, което лично за мен, а така като гледам и за 95% от тунингистите по света се обезмисля. Не казвам, че трябва да си купиш нови по-големи дюзи - има коли, от които може да се вземат по-гоелми дюзи - повечето турбарки 2.0L са с 330-360cc дюзи - по моргите е пълно, ако няма бюджет за нови. Някой ако може да ми каже, какво е предимството на 8-те дюзи, че не мога да се сетя? По-добро разпръскване? Или по-ниска цена? Или по-лесно мапване? Мисля, че нито едно от трите...
Да де Васко,и аз затова си питам, щото аз дюзи .... бол....пък и от там докъдето и двамата пътуваме гледам...пак бол,само ми се струва че е по-доброто решение тези мойте да ги сменя с едни 330сс и да и избера едно управление на мотора (може и СМТ щото Иво доста чувам го разбирал).
vassil.velichkov написа:Искам да му видя AFR графиката и още повече да я видя как би изглеждала с фабричната електроника. Щото ако имаш читава електроника няма проблем и по 3 дюзи на цилиндър да сложиш. Ако обаче си с фабричната трябва да правиш някои стъкмистики, което лично за мен, а така като гледам и за 95% от тунингистите по света се обезмисля. Не казвам, че трябва да си купиш нови по-големи дюзи - има коли, от които може да се вземат по-гоелми дюзи - повечето турбарки 2.0L са с 330-360cc дюзи - по моргите е пълно, ако няма бюджет за нови. Някой ако може да ми каже, какво е предимството на 8-те дюзи, че не мога да се сетя? По-добро разпръскване? Или по-ниска цена? Или по-лесно мапване? Мисля, че нито едно от трите...
до колкото съм чел (нямам опит с много голями инжектори, моите са 510сс) когато са много голями инжекторите може да възникне проблем с стабилни обороти на празен ход, този проблем не съществува при ползване на 2 по-малки инжектора (естествено със съответната електроника). На МБ (190Е) със стандартната електроника няма да стане щото фабрично е с механична инжекция, единственя начин е със самостоятелен контролер за допълнителни инжектори но по-добрия вариант е преминаването към стандалоун ЕФИ в неговия случай TEC3 (при мен MegaSquirt and EDIS).
П.П. Ще го питам за AFR графиката .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
vassil.velichkov написа:А и в този проект, който цитираш е ползвана някаква безумна електроника:
http://www.applemotors.com/tec3.htm
да така е

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Joreto написа:vassil.velichkov написа:Искам да му видя AFR графиката и още повече да я видя как би изглеждала с фабричната електроника. Щото ако имаш читава електроника няма проблем и по 3 дюзи на цилиндър да сложиш. Ако обаче си с фабричната трябва да правиш някои стъкмистики, което лично за мен, а така като гледам и за 95% от тунингистите по света се обезмисля. Не казвам, че трябва да си купиш нови по-големи дюзи - има коли, от които може да се вземат по-гоелми дюзи - повечето турбарки 2.0L са с 330-360cc дюзи - по моргите е пълно, ако няма бюджет за нови. Някой ако може да ми каже, какво е предимството на 8-те дюзи, че не мога да се сетя? По-добро разпръскване? Или по-ниска цена? Или по-лесно мапване? Мисля, че нито едно от трите...
до колкото съм чел (нямам опит с много голями инжектори, моите са 510сс) когато са много голями инжекторите може да възникне проблем с стабилни обороти на празен ход, този проблем не съществува при ползване на 2 по-малки инжектора. На МБ (190Е) със стандартната електроника няма да стане щото фабрично е с механична инжекция, единственя начин е със самостоятелен контролер за допълнителни инжектори но по-добрия вариант е преминаването към стандалоун ЕФИ в неговия случай TEC3 (при мен MegaSquirt and EDIS).
Явор е с 5 x 550cc - колата харчи адски малко и има перфектен празен ход. ТТ-то е с 4 x 1000cc и има някои грижи с празния ход, но това не е само заради инжекторите - степен 9.2:1, много агресивни валове и (досега) електроника, която няма никаква резолюция под 4500 оборота заради шибания 5 баров МАП сензор и малките карти. Сега с Мотек-а ще има по-стабилни обороти, но тук говорим за хилядарки. До към 550 / 600cc, особено ако са от новия дизайн инжектори нямаш грижи с празния ход...
Дали 330cc ще ти стигнат е въпрос на сметки. Има си калкулатори за тази цел, не е лошо да сметнеш какво ще ти трябва предвид кубатура, налягане, обороти и др. неща, които гониш...
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани