BMW е последната кола на Hamann
Модератор: bum_bum
1 мнение
• Страница 1 от 1
- ludiq1987
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 5.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
BMW е последната кола на Hamann
Първата и последната доработка на Richard Hamann са на тема BMW.
В портфолиото на Hamann Motorsport присъстват доработки на марки като Audi, Aston Martin, Bentley, Mini, Ferrari, Fiat, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes, Rolls Royce, Porsche и Lamborghini, но най-многобройни са тези на BMW.
Първият тунингован автомобил на Richard Hamann е факт през 1986 година. Това е култовото *BMW M3 (E30), с което компанията стартира своята дейност. Сега, 25 години по-късно сме свидетели на последната кола, по която е работил Richard Hamann. Той почина на 17 март 2011 година от рак на белите дробове.
Тя е отново BMW, но този път става дума за 6-Series Convertible.

Към момента са известни само част от детайлите за доработеното от Hamann BMW. Немците разкриват напълно оптичната част на тунинговането, като за момента оставят в тайна техническите характеристики на двигателя.
Оптиката за последната 6-Series Convertible се състои от аеродинамични компоненти, като предения и задния спойлер, и страничните прагове, както и от новите джанти EDITION RACE ANODIZED и ANNIVERSARY EVO на Hamann.

От снимките личи и новата ауспухова система, с която немците са оборудвали колата. Тя е изработена от неръждаема стомана, с четири крайни тръби и подсказва за новата сила, която се таи в другия й край.

Автомобилът на снимките е BMW 650i, което в серийния си вариант разчита на двигател V8 с обем 4.4 литра със система за директно впръскване на горивото, мощност 400 к.с. и максимален въртящ момент 610 Нм, наличен между 1 750 и 4 500 об/мин. Ускорява от място до 100 км/час за 5.0 секунди и развива максималната скорост 250 км/час (ограничена електронно).

*Първият тунингован от Hamann автомобил - BMW M3 (E30) разполага с 348 к.с., извлечени от 2.3-литров четирицилиндров двигател, на който Hamann е добавил турбокомпресор. Автомобилът ускорява от място до 60 мили в час за 5.1 секунди и развива максимална скорост на движение - 273 км/ч.
R.I.P

В портфолиото на Hamann Motorsport присъстват доработки на марки като Audi, Aston Martin, Bentley, Mini, Ferrari, Fiat, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes, Rolls Royce, Porsche и Lamborghini, но най-многобройни са тези на BMW.
Първият тунингован автомобил на Richard Hamann е факт през 1986 година. Това е култовото *BMW M3 (E30), с което компанията стартира своята дейност. Сега, 25 години по-късно сме свидетели на последната кола, по която е работил Richard Hamann. Той почина на 17 март 2011 година от рак на белите дробове.
Тя е отново BMW, но този път става дума за 6-Series Convertible.

Към момента са известни само част от детайлите за доработеното от Hamann BMW. Немците разкриват напълно оптичната част на тунинговането, като за момента оставят в тайна техническите характеристики на двигателя.
Оптиката за последната 6-Series Convertible се състои от аеродинамични компоненти, като предения и задния спойлер, и страничните прагове, както и от новите джанти EDITION RACE ANODIZED и ANNIVERSARY EVO на Hamann.

От снимките личи и новата ауспухова система, с която немците са оборудвали колата. Тя е изработена от неръждаема стомана, с четири крайни тръби и подсказва за новата сила, която се таи в другия й край.

Автомобилът на снимките е BMW 650i, което в серийния си вариант разчита на двигател V8 с обем 4.4 литра със система за директно впръскване на горивото, мощност 400 к.с. и максимален въртящ момент 610 Нм, наличен между 1 750 и 4 500 об/мин. Ускорява от място до 100 км/час за 5.0 секунди и развива максималната скорост 250 км/час (ограничена електронно).

*Първият тунингован от Hamann автомобил - BMW M3 (E30) разполага с 348 к.с., извлечени от 2.3-литров четирицилиндров двигател, на който Hamann е добавил турбокомпресор. Автомобилът ускорява от място до 60 мили в час за 5.1 секунди и развива максимална скорост на движение - 273 км/ч.
R.I.P



На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани