Пилене на глава М43

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.02.2008

Пилене на глава М43

Мнение от ak101 » 18 Фев 2011, 19:10

Колко може да се изпили главата на М43, без да е необходимо да се кара само на бензин 98?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Пилене на глава М43

Мнение от pgv64 » 18 Фев 2011, 19:32

:D Глава не се пили... , а се шлайфа! :mhihi: М43 - какво търсиш от това бижу моторче!?!Ако искаш бегачка смени мотора , а не съсипвай този! :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Пилене на глава М43

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Фев 2011, 20:08

Аз ако направя шлайф на мотора, със сигурност ще карам само на висок октан - лично мнение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Пилене на глава М43

Мнение от anton mutafchiev » 18 Фев 2011, 22:58

колега какво имаш предвид с тва каране на бензин че нещо не схванах а за шлайфането си има допустими норми

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.02.2008

Re: Пилене на глава М43

Мнение от ak101 » 18 Фев 2011, 23:09

Главата, ще се сваля за сняма на гарнитура, така че смятам да я пилна малко. Знам точно колко да очаквам и ще ви замоля да оставите приказките "смени мотора" за някоя друга тема.

колега какво имаш предвид с тва каране на бензин че нещо не схванах а за шлайфането си има допустими норми

При шлайфане на главата, като цяло се сгъстява мотора, като се сгъстява мотора е необходимо да се повиши октановото число на горивото, е аз искам да си карам с 95 :D

И все пак 3/10; 4/10; 5/10; колко? :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Пилене на глава М43

Мнение от pgv64 » 19 Фев 2011, 10:52

:D Значи има решение на проблема ти! С колкото свалиш (шлайфаш) главата ,с толкова отнемаш от челата на буталата(последното се прави на струг) . По този начин запазваш почти оргиналната фабрична стойност на степента на сгъстяване!И ще си с новият стар мотор! :yes:
П.с. нашият 95 не струва, ама.... няма друг! Другият е 100 , ама... е скъп! :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.02.2008

Re: Пилене на глава М43

Мнение от ak101 » 19 Фев 2011, 11:35

Чак толкова не е е оправдано да свалям бутала на тоя мъртвец. Примерно ако я сваля 4/10, ще има ли детонации?
Има и един 110, който е наполовина на 95 :D

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.02.2011

Re: Пилене на глава М43

Мнение от mafiqta1 » 19 Фев 2011, 22:16

главата се шлайфа в допустими норми

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook