Отностно ЕТ-то
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Отностно ЕТ-то
Колеги в случай че се добавят фланци 15мм с колко ще се промени ЕТ-то
Примерно имам джанти 8.5j и ЕТ13 като добавя 15мм фланци какво ще се получи в същите мерни единици ???

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Отностно ЕТ-то
Славяне J-то няма да се промени просто го местиш по линията на ЕТ-то.Тоест джантата ще се изнесе навън с още 15мм с този фланец.А ЕТ-то ако е 13 и му сложиш фланец 15мм ще стане -2.
Това с каква цел ще се прави.Заради спирачките ли?Ако да е хубаво да си намериш джанти с голямо ЕТ за да нямаш проблем с опиране в подкалници,вежди и т.н. и да има достатъчно резон да си слагаш каквито ти харесат фланци.Сега с това отрицателно ЕТ май и на е34ката ще има мунинг на вежди и калници.
А дано си ме разбрал.
Това с каква цел ще се прави.Заради спирачките ли?Ако да е хубаво да си намериш джанти с голямо ЕТ за да нямаш проблем с опиране в подкалници,вежди и т.н. и да има достатъчно резон да си слагаш каквито ти харесат фланци.Сега с това отрицателно ЕТ май и на е34ката ще има мунинг на вежди и калници.

А дано си ме разбрал.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Отностно ЕТ-то
само да допълня, че освен да са с голямо ет джантите трябва и да нямат борд .. защото когато са с борд цялата сърцевина си е на вътре и пак няма много място
демек при джанта 10j с et50 без борд ще има много повече място за апарата от такава с 2 3 инча борд
Ет-то е размера от там къде ляга джантата на главианта до оста на джантата
демек при джанта 10j с et50 без борд ще има много повече място за апарата от такава с 2 3 инча борд
Ет-то е размера от там къде ляга джантата на главианта до оста на джантата
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Отностно ЕТ-то
Добре има ли разлика примерно джанта 8j на et35 с борд и джанта 8j на et35 без борд .Ще упират ли спирачните апарати при тези с борда,понеже при такава без борд спокойно влизат без да упират д2 8 бутални

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Отностно ЕТ-то
Smoocki написа:Добре има ли разлика примерно джанта 8j на et35 с борд и джанта 8j на et35 без борд .Ще упират ли спирачните апарати при тези с борда,понеже при такава без борд спокойно влизат без да упират д2 8 бутални
Има разлика, когато става въпрос да апарати, нали това обяснява Sharo. Сега вече при твоя случай трябва да каже някой, който го е проблам...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Отностно ЕТ-то
много зависи от формата на джантата - може да е с борд и с извити спици и ще има място за апарата, може да е с борд и с прави спици (като например ББС-а от подписа на славянко) и тогава няма да има място за апарата.
слагаш и пробваш е решението....
по въпрова на славянко - както slatanic ти каза ще станеш на -2мм и може да почне да ти опира на пълно завиване (подкалника или по купето)
ти с шпилки или болтове си? ако ще слагаш 15мм спейсъри ти препоръчвам да минеш на шпилки, особено като ще мъчиш колата по писти и дрифт (пък и джантите се свалят и качват много по-бързо и лесно;)
слагаш и пробваш е решението....
по въпрова на славянко - както slatanic ти каза ще станеш на -2мм и може да почне да ти опира на пълно завиване (подкалника или по купето)
ти с шпилки или болтове си? ако ще слагаш 15мм спейсъри ти препоръчвам да минеш на шпилки, особено като ще мъчиш колата по писти и дрифт (пък и джантите се свалят и качват много по-бързо и лесно;)




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Отностно ЕТ-то
Тъкмо правя шпилките в момента че наистина се мъча само с монтажи и демонтажи като ходя да карам. Сега съм с едни джанти 8.5j ET13 и тях мисля да ги мъча с 15мм фланци. Мисля че няма да има дертове понеже съм карал преди с 9.5j ЕТ13 оптред и не опираха. Но то едно е да караш из града друго е на яко каране. Като се кара като хората тогава почва да си личи къде опира и къде неoxam написа:много зависи от формата на джантата - може да е с борд и с извити спици и ще има място за апарата, може да е с борд и с прави спици (като например ББС-а от подписа на славянко) и тогава няма да има място за апарата.
слагаш и пробваш е решението....
по въпрова на славянко - както slatanic ти каза ще станеш на -2мм и може да почне да ти опира на пълно завиване (подкалника или по купето)
ти с шпилки или болтове си? ако ще слагаш 15мм спейсъри ти препоръчвам да минеш на шпилки, особено като ще мъчиш колата по писти и дрифт (пък и джантите се свалят и качват много по-бързо и лесно;)

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Отностно ЕТ-то
аз съм с 8jx17'' et20 и със 17мм фланци отпред, демек ет-то става 3мм и след като съм отрязал ограничителите на моста колата завива толкова че опира гумата едновременно и в носача и в стаб. щангата и купето, мисля че за якото каране ет-то трябва да е отрицателно за да няма проблеми, славяне кажи при теб достатъчно ли е това ет-2 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Отностно ЕТ-то
Принципно не съм правил още интервенции за по голям ъгъл на завиване и въпреки това при яко каране ми е опирала съвсем леко в подкалника. Въпроса е че сложих и други джанти като предните са 8.5j ЕТ13 и гаранция ще опира. Точно заради това искам да сложа някакви фланци. Имах два броя 15мм но съм изгубил единият и тия дни ще правя на някой стругар и ще пробвам. Но все си мисля че ще трябва с по дебели от 15мм. Я сподели за какви ограничители говориш за да завива по добре ???E34Power написа:аз съм с 8jx17'' et20 и със 17мм фланци отпред, демек ет-то става 3мм и след като съм отрязал ограничителите на моста колата завива толкова че опира гумата едновременно и в носача и в стаб. щангата и купето, мисля че за якото каране ет-то трябва да е отрицателно за да няма проблеми, славяне кажи при теб достатъчно ли е това ет-2
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Отностно ЕТ-то
хебелите опират на ограничители на самия мост, ако ги махнеш завива с още 5мм, няма опасност да се счупи нещо, даже пак не ми стига тоя ъгъл, но следващата стъпка е по-сложна 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Отностно ЕТ-то
Честно ти казвам изобщо няма да ти се обидя ако споделиш и по този въпрос нещо. Мем много ме итересува тоя проблем понеже това е доста голям минус на тия нашите Е34-ки. Въпреки че имам скромен опит в карането и вече забелязах че недоататъчното завиване е недостатък на това купе.E34Power написа:но следващата стъпка е по-сложна
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани