Отностно ЕТ-то

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Отностно ЕТ-то

Мнение от slavianko » 16 Окт 2010, 22:14

Колеги в случай че се добавят фланци 15мм с колко ще се промени ЕТ-то :?: Примерно имам джанти 8.5j и ЕТ13 като добавя 15мм фланци какво ще се получи в същите мерни единици ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от slatanic » 16 Окт 2010, 22:25

Славяне J-то няма да се промени просто го местиш по линията на ЕТ-то.Тоест джантата ще се изнесе навън с още 15мм с този фланец.А ЕТ-то ако е 13 и му сложиш фланец 15мм ще стане -2.
Това с каква цел ще се прави.Заради спирачките ли?Ако да е хубаво да си намериш джанти с голямо ЕТ за да нямаш проблем с опиране в подкалници,вежди и т.н. и да има достатъчно резон да си слагаш каквито ти харесат фланци.Сега с това отрицателно ЕТ май и на е34ката ще има мунинг на вежди и калници. :mhihi:
А дано си ме разбрал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от Sharo » 16 Окт 2010, 22:36

само да допълня, че освен да са с голямо ет джантите трябва и да нямат борд .. защото когато са с борд цялата сърцевина си е на вътре и пак няма много място

демек при джанта 10j с et50 без борд ще има много повече място за апарата от такава с 2 3 инча борд

Ет-то е размера от там къде ляга джантата на главианта до оста на джантата
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от Smoocki » 17 Окт 2010, 1:21

Добре има ли разлика примерно джанта 8j на et35 с борд и джанта 8j на et35 без борд .Ще упират ли спирачните апарати при тези с борда,понеже при такава без борд спокойно влизат без да упират д2 8 бутални
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от krika » 17 Окт 2010, 2:39

Smoocki написа:Добре има ли разлика примерно джанта 8j на et35 с борд и джанта 8j на et35 без борд .Ще упират ли спирачните апарати при тези с борда,понеже при такава без борд спокойно влизат без да упират д2 8 бутални

Има разлика, когато става въпрос да апарати, нали това обяснява Sharo. Сега вече при твоя случай трябва да каже някой, който го е проблам...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от oxam » 18 Окт 2010, 13:59

много зависи от формата на джантата - може да е с борд и с извити спици и ще има място за апарата, може да е с борд и с прави спици (като например ББС-а от подписа на славянко) и тогава няма да има място за апарата.
слагаш и пробваш е решението....

по въпрова на славянко - както slatanic ти каза ще станеш на -2мм и може да почне да ти опира на пълно завиване (подкалника или по купето)
ти с шпилки или болтове си? ако ще слагаш 15мм спейсъри ти препоръчвам да минеш на шпилки, особено като ще мъчиш колата по писти и дрифт (пък и джантите се свалят и качват много по-бързо и лесно;)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от slavianko » 20 Окт 2010, 4:25

oxam написа:много зависи от формата на джантата - може да е с борд и с извити спици и ще има място за апарата, може да е с борд и с прави спици (като например ББС-а от подписа на славянко) и тогава няма да има място за апарата.
слагаш и пробваш е решението....

по въпрова на славянко - както slatanic ти каза ще станеш на -2мм и може да почне да ти опира на пълно завиване (подкалника или по купето)
ти с шпилки или болтове си? ако ще слагаш 15мм спейсъри ти препоръчвам да минеш на шпилки, особено като ще мъчиш колата по писти и дрифт (пък и джантите се свалят и качват много по-бързо и лесно;)
Тъкмо правя шпилките в момента че наистина се мъча само с монтажи и демонтажи като ходя да карам. Сега съм с едни джанти 8.5j ET13 и тях мисля да ги мъча с 15мм фланци. Мисля че няма да има дертове понеже съм карал преди с 9.5j ЕТ13 оптред и не опираха. Но то едно е да караш из града друго е на яко каране. Като се кара като хората тогава почва да си личи къде опира и къде не :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от E34Power » 29 Окт 2010, 20:17

аз съм с 8jx17'' et20 и със 17мм фланци отпред, демек ет-то става 3мм и след като съм отрязал ограничителите на моста колата завива толкова че опира гумата едновременно и в носача и в стаб. щангата и купето, мисля че за якото каране ет-то трябва да е отрицателно за да няма проблеми, славяне кажи при теб достатъчно ли е това ет-2 :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от slavianko » 29 Окт 2010, 22:22

E34Power написа:аз съм с 8jx17'' et20 и със 17мм фланци отпред, демек ет-то става 3мм и след като съм отрязал ограничителите на моста колата завива толкова че опира гумата едновременно и в носача и в стаб. щангата и купето, мисля че за якото каране ет-то трябва да е отрицателно за да няма проблеми, славяне кажи при теб достатъчно ли е това ет-2 :?:
Принципно не съм правил още интервенции за по голям ъгъл на завиване и въпреки това при яко каране ми е опирала съвсем леко в подкалника. Въпроса е че сложих и други джанти като предните са 8.5j ЕТ13 и гаранция ще опира. Точно заради това искам да сложа някакви фланци. Имах два броя 15мм но съм изгубил единият и тия дни ще правя на някой стругар и ще пробвам. Но все си мисля че ще трябва с по дебели от 15мм. Я сподели за какви ограничители говориш за да завива по добре ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от E34Power » 30 Окт 2010, 2:18

хебелите опират на ограничители на самия мост, ако ги махнеш завива с още 5мм, няма опасност да се счупи нещо, даже пак не ми стига тоя ъгъл, но следващата стъпка е по-сложна :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Отностно ЕТ-то

Мнение от slavianko » 30 Окт 2010, 10:26

E34Power написа:но следващата стъпка е по-сложна :!:
Честно ти казвам изобщо няма да ти се обидя ако споделиш и по този въпрос нещо. Мем много ме итересува тоя проблем понеже това е доста голям минус на тия нашите Е34-ки. Въпреки че имам скромен опит в карането и вече забелязах че недоататъчното завиване е недостатък на това купе.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook