За и Против термолентите...
Модератор: bum_bum
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
За и Против термолентите...
Мислех да пусна и анкета, но знам, че отговорите няма да са напълно обосновани при анкетата, така че, ще помоля за обосновани отговори в темата... Търсих, но всеки различно казва - Тези, които я предлагат термолентата, казват че е по-добре, други майстори пък, че нямало смисъл
Дали си заслужава 100те лева (примерно) за нЕква УЖ италианска или пък китайска за 30-40-50лв.
Също така ми казаха, че тая "италианската" пак си била китайска, с единствената разлика в цената
Вече се чудя на кого да вярвам
Става въпрос за изпускателните колектори на мотор м52б20ту

П.С. Отговори "Да" и "Не" , "За" и "Против" , не ми вършат работа






П.С. Отговори "Да" и "Не" , "За" и "Против" , не ми вършат работа

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За и Против термолентите...
За и против има много писано. Относно "италианската".. земи си Термотек, поне е Хамериканска
Ама и парите и са хамерикански.

Re: За и Против термолентите...
bum_bum написа:За и против има много писано. Относно "италианската".. земи си Термотек, поне е ХамериканскаАма и парите и са хамерикански.
Е мъчих се да открия, 'ма нейсе




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: За и Против термолентите...
На атмосверка не се занимавай с глупоти да слагаш. Ще има ефект на хартия само. Отделно аз не бих сложил на чугунени колектори.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: За и Против термолентите...
A от какъв метал е най-добре да са колекторите? И освен афтърмаркет готовите,изработват ли някъде в България по поръчка за конкретен мотор и от материал по избор,също трябва ли да се спазват някакви пропорции точно или всеки може да си изработи сам?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: За и Против термолентите...
Всеки може да си го направи сам стига да има уменията. И за да има нужният ефект трябва да се спазват пропирциите даDpy написа:A от какъв метал е най-добре да са колекторите? И освен афтърмаркет готовите,изработват ли някъде в България по поръчка за конкретен мотор и от материал по избор,също трябва ли да се спазват някакви пропорции точно или всеки може да си изработи сам?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: За и Против термолентите...
slavianko написа:Отделно аз не бих сложил на чугунени колектори.
Защо? Проблем ли е?
Si non confectus, non reficiat.
Re: За и Против термолентите...
Не говоря за стоковите чугунени колектори
Говоря за спортни от неръждаема стомана (примерно...)
Аз, че ще правя процедура, ще я правя, просто искам да знам за термолентите, дали да се хабя, дали да инвестирам лев, ще е възвръщаем ли (по-добра работа на мотора, по-висока мощност и т.н.), дали да се набутвам... и всякакви такива 



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: За и Против термолентите...
На атмосферка ефекта по-скоро ще е минимален - на сток двигател едва ли ще усетиш разлика. Поне аз така си мисля...
Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За и Против термолентите...
Аз съм ги увил до резонаторите. Ако не помага, няма и да вреди. Не струват чак пък някакви кой знае кви пари, че да ги мислиш толкова.
Re: За и Против термолентите...
bum_bum написа:Аз съм ги увил до резонаторите. Ако не помага, няма и да вреди. Не струват чак пък някакви кой знае кви пари, че да ги мислиш толкова.
Ем 15м. италианската е 75лв. , а пича ми каза, че около 20 трябвали за добро увиване на 6така, сиреч 100лв. За термолента, смятам, че хич не са малко


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За и Против термолентите...
... за 100 лв щом ти се увижда по-добре не се занимавай. Дай ги за бензин, щото няма да усетиш ефект "като за 100лв" от увиването. (Инстинска лента струва 200 и нагоре за 5 цилиндров колектор.)
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: За и Против термолентите...
Zagy написа:slavianko написа:Отделно аз не бих сложил на чугунени колектори.
Защо? Проблем ли е?
чугуна се цепи с термолента
а и ако слагате,задължително я накиснете във вода преди обвиване

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани