G POWER си каза тежката дума за БМВ М3
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
G POWER си каза тежката дума за БМВ М3
Еngineers at German tuning firm G-Power have rolled out two vehicles to honor the BMW Motorsport team for their win at the 2010 24 Hours of Nurburgring endurance race. The G-Power M3 GT2 S targets BMW lovers "looking for a vehicle along the lines of the Porsche 911 GT3 RS," while the G-Power M3 Tornado CS is the "civilian version" of the same car, according to a press release from the company.
Both cars are street legal, and both are focused around the €10,800 (excl. tax) SK II CS supercharger upgrade, which includes the same compressor as the Alpina B6 GT3, as well as an aluminum airbox, aluminum charge air cooler, and dual flow carbon intake. Meanwhile, a titanium exhaust reduces weight by 26 kilograms.
The changes allow both vehicles to see nearly a 43 percent increase in power, with a spec sheet that lists 600 PS (441 kW), and up to 580 Nm (428 lb-ft) of torque. Top speed on the car is 330 km/h (205 mph) when using the seven-speed DCT gearbox, with the six speed manual transmission allowing the car to operate at up to 320 km/h (199 mph).
Where the two cars differ substantially is in weight. The GT2 S uses a full carbon-fiber body kit, with replacement parts at the front skirt, each of the wings, and the rear end. The front and lip spoilers are also made from the lightweight material. In total, the M3 GT2 S weighs 150 kg less, despite having the same power output as the Tornado CS.
This allows the GT2 S to sprint from a standstill to 100 km/h in 4.1 seconds, 0.2 seconds faster than the Tornado CS. 0-200 km/h for the GT2 S was not revealed, but its sister model hits that mark in 11.8 seconds. Keeping the Tornado CS on the road are forged Silverstone ClubSport wrapped in Michelin Pilot Sport tires. The 20-inch wheels measure nine-inches wide at the front, and 10.5-inches at the rear. The GT2 S uses Michelin Pilot Sport Cup tires wrapped around three-piece Silverstone RS wheels measuring 9x20 front and 11.5 rear.
The full price on the G-Power M3 GT2 S begins at €139,495, exclusive of taxes and paperwork. The retail price of the G-Power M3 Tornado CS shown in the photos was not disclosed.
Инженерите на германския тунер G-POWER известен със своите доработки на тема БМВ, отново показа какъв ураган се получава от „стандартния” модел М3, след като той мине през халетата на известния тунер. Те представиха два автомобила, в чест на победата на БМВ Моторспорт в 24-те часа на Нюрбургринг по-рано този месец. G-Power M3 GT2 S се цели именно във верните БМВ фенове „които търсят модел от ранга на Porsche 911 GT3 RS в моделната линия на БМВ”, докато G-Power M3 Tornado CS e “ цивилна версия” на същия автомобил, се казва в прессъобщението на тунинг компанията.
И двата автомобила са с разрешение за движение по нормалните пътища, и двата са базирани на ъпгрейд на компресора с SK II CS, който е абсолютно същият който се използва и в Alpina B6 GT3, като производител на компресора е компанията ASA. Интервенциите включват още алуминиев еърбокс, алуминиев междинен охладител, както и карбонов всмукателен колектор. Допълнително намаляване на теглото с 26 кг е постигнато с използването на титаниева изпускателна система. Всички тези промени водят до подобряване на параметрите на автомобила с 43 %, или казано по друг начин мощността достига невероятните 600 к.с. и въртящ момент от 580 Нм. Максимланта скорост е 330 км/ч, когато се използва скоростната кутия с два съединителя DCT, а когато се използва 6- степенната ръчна трансмисия максималната скорост е 320 км/ч. GT2 S тежи с около 150 кг по-малко от Tornado CS, благодарение голямото количество карбон използван при направата на купето. GT2 S взема класическият спринт до 100 км/ч в за 4.1 секунди , което е с 0.2 секунди по-добро от времето на Tornado CS. И двата автомобила са оборудвани с 20 цолови джанти на G-POWER , като за модела Tornado CS се предлагат модела Silverstone ClubSport с гуми Michelin Pilot Sport , докато за GT2 S се предлагат Silverstone RS джанти от моделната линия G-POWER с гуми Michelin Pilot Sport Cup. Цената на G-Power M3 GT2 S започва от €139,495 без данъци и такси , докато цената на G-Power M3 Tornado CS не е оповестена от G-POWER.


















Източник: http://www.worldcarfans.com/11005242642 ... acers-with
http://www.g-power.de/275.html?&L=1
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=390109
П.П. Приемат се забележки към превода, тъй като може да съм допуснал някоя неточност

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: G POWER си каза тежката дума за БМВ М3
Доста е "тежка" думата и автомобил не е точното понятие а по-скоро самолет 

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: G POWER си каза тежката дума за БМВ М3
Изродщина - тея от G-Power за пореден път доказват, че са пълни ненормалници и нямат нищо в главите 

Si non confectus, non reficiat.
Re: G POWER си каза тежката дума за БМВ М3
Браво на пичовете от G-power. Верно за пореден път правят чудеса. 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани