ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от mitko_dd » 09 Апр 2010, 22:30

преди две седмици смених мотора на компакта с ис-ков
мислех да не го пипам и да си го карам стоков
но се случи нещо
преди 3 дни смеша водата и маслото
мислех ,че е заминала гарнитурата на главата понеже видя зор 3 дни подред (гръмна 10 чифта гуми :mhihi: ) но се оказа ,че проблема е от гуменото уплатнение над водната помпа което беше се разяло от котлен камък (явно е била карана на вода преди) и от там при веригата
и от тук се започна:
като свалих главата паснахме клапаните и свалихме нагара ,разпилихме и полирахме смукателните и изпускателните канали на главата и всички стандарни неща - нови гумички гарнитура и тн
сега ще правим нови смукателни колектори съвсем скоро ще са на лице
предстои ми и смяна на съединител
всичко което направя ще показвам в темата
досега ъпгрейдите са:
спортно регулируемо окачване bilstein b14 pps
шпер които още не е качен
мотор м42
това което предстои
нови смукателни колектори
съединител
спирачки
попринцип има и замисал за турбо но засега все още е на заден план

сега ми трябват малко съвети относно съеднителя
мотора ми е с по-лекия маховик -9,5 кила
ще има ли разлика при олекотяването (3 кила ще са в случая) или не си заслужава средства
също и какъв съединител да си взема :
за керамичните знам ,че не е за кола която се кара всекидневно
чувал съм за някакви кевларени и за някакви "полу керамични" които са по-меки и при тях ги няма проблема при тръгването както при керамичния - може и да греша или да си взема някакав хубав феродов
помогнете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от Nightmare » 18 Апр 2010, 13:00

Колега, за съединител погледни тази тема viewtopic.php?f=62&t=131746&hilit=%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%82%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата) :yes:
Какви смукателни колектори ще правиш?
Какви спирачки мислиш да ползваш?Колата ти не е ли била с барабани отзад?
Успех :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от ///M Power » 18 Апр 2010, 14:09

Nightmare написа:Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата) :yes:


ако е от М20-ка да е 6.5 - килограмовия , за другия не си заслужава !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от mitko_dd » 18 Апр 2010, 15:03

ако ще е ,ще е 6,5 килограмовия
за колекторите още премислям
щото ако сложа турбото няма смисал да се занимавам
но иначе ще е нещо подобно
Изображение

сега е на дневен ред 17-ките които ще са налице до няколко дни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от bum_bum » 18 Апр 2010, 15:08

Тоя колектор мислиш да го правиш или да го купуваш?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от mitko_dd » 18 Апр 2010, 18:59

мисля да го правя
но пак казвам няма да е точно това
това което мисля да направя е следното:
оригиналния колектор се реже на около 5-10 см от началото му ,с цел да се запазят отворите и захващането на дюзите
след като го срежа ще залепя правоъгълна алуминиева шина (ще ъаприлича на челото което се захваща към главата )
там вече ще се захваща новия колектор
ще го правя или от карбон или от стъклоплат като ще ползвам епоксидна смола която ползвам за карбоновите гърнета (издържа на 150 градуса ) макар ,че не там няма да загрее повече от 100 градуса
още не съм почнал
почна ли го обещавам повечко снимки

искам да питам дали смукателните колектори на м43б16 и тези на м42б18 са еднакви в началото зада ползвам за целта колекторите от стария мотор или да търся от м42б18

с този колектор мисля ,че ще "задиша" много по-добре мотора като се има в предви завоите на оригиналния и множеството малки шупли в халуниния в следствие на които се получава много завихряне на въздуха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от bum_bum » 18 Апр 2010, 19:24

Само си мислиш. Мен ако питаш не пипай оригиналния колектор, ако не знаеш какво правиш, само ще влошиш нещата. Има изисквания за форма, обем, дължина, разположение на рънърите и пленума, ъгъл, разтояние, положение на инжекторите, начин на захват и т.н и т.н.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от mitko_dd » 18 Апр 2010, 19:43

аз затова искам да запазя оригуналния колектор до там кадето се захващат дюзите
и съм намерил подробни данни на този колектор
нищо няма да ми коства да пробвам
аз няма да си развалям оригиналния колектор
затова питах за колекторите от м43 дали са с еднакво захващане към главата
ако не стане не стане здраве да е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от bum_bum » 18 Апр 2010, 20:04

Дюзите са само една част. Дължината на рънърите определя кога ти е пика на въртящия момент, обема на пленума е важен, мястото от където постъпва въздуха също, формата на рънърите, където влизат в пленума. Не случайно колектора, който си показал на снимката струва близо 2к долара ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от mitko_dd » 18 Апр 2010, 22:41

бум бум съгласен съм с теб
пак казвам просто искам да опитам няма да изгубя нищо
просто малко заигравка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от mitko_dd » 18 Апр 2010, 23:59

и в краина сметка еднакви ли са са в началото(от захващането към главата до стоиката за дюзите) смукателните колектори на м42б16 и м43б18

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от ///Явор » 19 Апр 2010, 11:29

тоя колектор е от с14ка
Изображение
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от bum_bum » 19 Апр 2010, 11:35

От С14 нали става на ис- ка или бъркам? А от 16-ка на 18- ка май няма да пасне ама като ги имаш и двата най-добре пробвай.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от ///Явор » 19 Апр 2010, 12:51

дроселите не са плъг енд плей,като при модификация на м50 с дросели от с50
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36

Мнение от ясен николов » 20 Апр 2010, 1:17

еи такъв колектор ще ми заспи на едно място ;)
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook