NOS или TURBO
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
NOS или TURBO
здравейте пичове,пак едни странни въпроси,туй като не разбирам нищо по турбо и нос,търсих на търсачката но не намерих точния отговор
искам да питам,коя от тия двете неща е по добра знам че са две различни неща но искам да слагам едната или другата,че няма пари за двете
,ако може да ми кажете какви са цените на турбо да се слага и каде
и също цената на носа и каде
за + и - прочетох в форума и знам какви са
става въпрос за
Е36 М3 3.0 96''
10x благодаря
искам да питам,коя от тия двете неща е по добра знам че са две различни неща но искам да слагам едната или другата,че няма пари за двете




става въпрос за
Е36 М3 3.0 96''
10x благодаря

S 54 SMG


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
А кат са кът' как се храни М3,щото едно приятелче има една мноооо лилава и като и се кача за едно ходене до Свиленград си го купувам азота
Сега по темата,ако сериозно ти се занимава дай на ЛС да те пратя където тази М3-ка е правена да ти светне пред очите

Сега по темата,ако сериозно ти се занимава дай на ЛС да те пратя където тази М3-ка е правена да ти светне пред очите

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
alx написа:кат нямаш пари и за двете- значи парите са ти кът. а кат са кът - азот
ако ще слагаш турбо тряя пара.Иначе азота е левшки тунинг за бедняци, или допълнение към вече наляти сума пари под капака за да се изтиска максимума....
Азота е най-доброто съотношение долар- конска сила.
праи си сметката сам
ре
За драг или за всекидневни каране е? Ако лъзгаш всеки ден и искаш да се направиш пред приятели сложи азот...повече ма М3-ката не и требе! Иначе турбинка брат
!

F-14 написа:[Иначе азота е левшки тунинг за бедняци, или допълнение към вече наляти сума пари под капака за да се изтиска максимума....
един добре направен "левашки тунинг" дава повече и по-сигурни коне от колкото едно добре направено турбо

не забравяй че при драгстерите може да има големи суперчарджъри, ма основните коне се правят със азот

основната полза на азота е че вкарания въздух е много студен и охлажда целия входяш тракт, докато при компресорите той винаги е по-топъл (рядък) и това ограничава много колко може да се помпа...
недостатъка е че трябва да се пълни периодично бутилката(те).
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: ре
NESH написа:За драг или за всекидневни каране е? Ако лъзгаш всеки ден и искаш да се направиш пред приятели сложи азот...повече ма М3-ката не и требе! Иначе турбинка брат!
за всекидневни каране брат но може и някой път драг


S 54 SMG


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
боцко.....само лекоBoce написа:Cobra написа:А кат са кът' как се храни М3,щото едно приятелче има една мноооо лилава и като и се кача за едно ходене до Свиленград си го купувам азота![]()
Сега по темата,ако сериозно ти се занимава дай на ЛС да те пратя където тази М3-ка е правена да ти светне пред очите
На Орлин ли М3-ката?

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
alx написа:F-14 написа:[Иначе азота е левшки тунинг за бедняци, или допълнение към вече наляти сума пари под капака за да се изтиска максимума....
не забравяй че при драгстерите може да има големи суперчарджъри, ма основните коне се правят със азотхората наливат със по 2000 коня дюзи...
основната полза на азота е че вкарания въздух е много студен и охлажда целия входяш тракт,.






















"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
alx написа:F-14 написа:[Иначе азота е левшки тунинг за бедняци, или допълнение към вече наляти сума пари под капака за да се изтиска максимума....
един добре направен "левашки тунинг" дава повече и по-сигурни коне от колкото едно добре направено турбо
не забравяй че при драгстерите може да има големи суперчарджъри, ма основните коне се правят със азотхората наливат със по 2000 коня дюзи...
основната полза на азота е че вкарания въздух е много студен и охлажда целия входяш тракт, докато при компресорите той винаги е по-топъл (рядък) и това ограничава много колко може да се помпа...
недостатъка е че трябва да се пълни периодично бутилката(те).
Съгласен съм донякъде ама точно в България не мисля че има кой да го напрай тва нещо с нитро.За сметка на това то е по-удачното за джоба на българина.Аз лично точно нитро никога няма да си сложа на колата.Само ше си дуя турбото
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
То и нитрото не е евтинко





"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани