M20B25 + turbo
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
M20B25 + turbo
Напоследък все повече започва да ме блазни идеята.
Имам няколко въпроса.
1.Какво надуване повзволяват фабричните бутала,биели,вал,.....?
2.Какво надуване е оптимално за мотора така че да не му се намали живота драстично и какви коне могат да се очакват?
3.Горе долу какви пари би струвало начинанието
Имам няколко въпроса.
1.Какво надуване повзволяват фабричните бутала,биели,вал,.....?
2.Какво надуване е оптимално за мотора така че да не му се намали живота драстично и какви коне могат да се очакват?
3.Горе долу какви пари би струвало начинанието
BMW - The king of the route.


ами първия въпрос и мен много ме вълнува и е съвсем на място.
втория - ами зависи как го караш ако е се на зор. зависи ти кога ще му земеш здравето. за коне- от 30% до 40% от мошността на мотора зависи дали ще слагаш още инжектори чип или друг компютър.
за третия....зависи имаш ли турбо или ще си купуваш и вече дали ще вземаш инжектори чип и тнт.
но това си е мое мнение
нека и някой друг каже че и аз сега съм поткарал тази идея ама колекторите малко ме спъват
втория - ами зависи как го караш ако е се на зор. зависи ти кога ще му земеш здравето. за коне- от 30% до 40% от мошността на мотора зависи дали ще слагаш още инжектори чип или друг компютър.
за третия....зависи имаш ли турбо или ще си купуваш и вече дали ще вземаш инжектори чип и тнт.

но това си е мое мнение

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ако мислиш че колекторите те "спъват" то другите проблеми ше ти влезат на шпагат с двата крака
Киро Бавареца беше направил В23 турбалан и продължава упорито да прави други така че той е човека който може да ти помогне 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Re: M20B25 + turbo
Kriso написа:Напоследък все повече започва да ме блазни идеята.
Имам няколко въпроса.
1.Какво надуване повзволяват фабричните бутала,биели,вал,.....?
2.Какво надуване е оптимално за мотора така че да не му се намали живота драстично и какви коне могат да се очакват?
3.Горе долу какви пари би струвало начинанието
1. Има колеги с по 500 коня на вал със сток интерналс


2. Без никаква вътр.намеса 0.5-0.6 бара


3. Ако аз ти го правя малко под 2 бона със всичко




Re: M20B25 + turbo
bawareca написа:Kriso написа:Напоследък все повече започва да ме блазни идеята.
Ако ти си го правиш , може и малко нагоре да дойде
Не "може" а задължително отгоре ще дойде

е21 345 0-402м 12.18


ако турбинираш М20Б25 му сложи вал от 324тд - хем кован, хем отиваш на 327 без да декомпресираш по друг начин
бутала от М42 за още по-голяма декомпресия ако искаш (забравяш за подложки)
с малки преправяния но на място може да извадиш 400+ от М20 в оригиналния му вид
ковани бутала, биели и вал е +2000/3000лв
зависи какви

с малки преправяния но на място може да извадиш 400+ от М20 в оригиналния му вид

зависи какви

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
А с 0,5 - 0,6 бара и 220-230 к.с колко според вас е ресурса на мотора.Дали ще мине 60-70 000 при яко каране.Мен ме интересува не чак толкова много коне колкото усвежаване на мотора без да рискувам след 20-30 000 пак да съм пешеходец.
Както каза "Бавареца" кола за всеки ден.
Както каза "Бавареца" кола за всеки ден.
BMW - The king of the route.


DA WOLF написа:на тия барове ще си горе долу там с катърете, ресурса ше си е като на нормален мотор
Като доказателство за всички невярващи при мен седи миналогодишния ми мотор , минал нормално 5-6- х.км. и ок.200 в гонки т.е. на "пълен ход". Въпреки че при 10-ина старта му се случи да остане без налягане на маслото , въпреки удвоената мощност при 1.2 бара буст, въпреки че ограничителя беше на 7.200 об. , по коляновия вал и лагерите няма никакви следи от неправилно износване, а пък буталата са такива , каквито ги пуснах вътре миналата пролет


Re: M20B25 + turbo
bawareca : Има колеги с по 500 коня на вал със сток интерналс
Колкото е по-добро управлението , толко повече може да надуваш безопасно. И обратно
Я на по-ниско ниво ми разясни:какво подобрение как се управлява за безопасна екплоатация?И как се свалят данни от нок-сензора?


Я на по-ниско ниво ми разясни:какво подобрение как се управлява за безопасна екплоатация?И как се свалят данни от нок-сензора?
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: M20B25 + turbo
NESH написа:И как се свалят данни от нок-сензора?
Ако не се лъжа М20 няма такова животно.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани