M20B25 + turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София
Мечтае да кара: E46 M3

M20B25 + turbo

Мнение от Kriso » 05 Мар 2005, 0:06

Напоследък все повече започва да ме блазни идеята.
Имам няколко въпроса.
1.Какво надуване повзволяват фабричните бутала,биели,вал,.....?
2.Какво надуване е оптимално за мотора така че да не му се намали живота драстично и какви коне могат да се очакват?
3.Горе долу какви пари би струвало начинанието
BMW - The king of the route.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 1:12

ами първия въпрос и мен много ме вълнува и е съвсем на място.
втория - ами зависи как го караш ако е се на зор. зависи ти кога ще му земеш здравето. за коне- от 30% до 40% от мошността на мотора зависи дали ще слагаш още инжектори чип или друг компютър.
за третия....зависи имаш ли турбо или ще си купуваш и вече дали ще вземаш инжектори чип и тнт. :)
но това си е мое мнение ;) нека и някой друг каже че и аз сега съм поткарал тази идея ама колекторите малко ме спъват

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 05 Мар 2005, 6:20

Ако мислиш че колекторите те "спъват" то другите проблеми ше ти влезат на шпагат с двата крака :mhihi: Киро Бавареца беше направил В23 турбалан и продължава упорито да прави други така че той е човека който може да ти помогне :!:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Re: M20B25 + turbo

Мнение от bawareca » 05 Мар 2005, 8:49

Kriso написа:Напоследък все повече започва да ме блазни идеята.
Имам няколко въпроса.
1.Какво надуване повзволяват фабричните бутала,биели,вал,.....?
2.Какво надуване е оптимално за мотора така че да не му се намали живота драстично и какви коне могат да се очакват?
3.Горе долу какви пари би струвало начинанието

1. Има колеги с по 500 коня на вал със сток интерналс :shock: Колкото е по-добро управлението , толко повече може да надуваш безопасно. И обратно :!:
2. Без никаква вътр.намеса 0.5-0.6 бара :arrow: за Б25 ок. 220-230 коня и ок.120-130 Нм отгоре :!:
3. Ако аз ти го правя малко под 2 бона със всичко :arrow: рециклирана турбина с гаранция, кулер , хедъри , пайпинг,маслени линии , нови дюзи , настройка на дино :!: Ако ти си го правиш , може и малко нагоре да дойде ;)
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: M20B25 + turbo

Мнение от TOM » 05 Мар 2005, 9:24

bawareca написа:
Kriso написа:Напоследък все повече започва да ме блазни идеята.
:!: Ако ти си го правиш , може и малко нагоре да дойде ;)



Не "може" а задължително отгоре ще дойде :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 10:05

ако турбинираш М20Б25 му сложи вал от 324тд - хем кован, хем отиваш на 327 без да декомпресираш по друг начин :idea: бутала от М42 за още по-голяма декомпресия ако искаш (забравяш за подложки)
с малки преправяния но на място може да извадиш 400+ от М20 в оригиналния му вид :idea: ковани бутала, биели и вал е +2000/3000лв
зависи какви :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 05 Мар 2005, 10:06

DA WOLF написа:.......

Човека говори за дайли драйвър :winky:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 10:08

ахам... :uups: сорри
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София
Мечтае да кара: E46 M3

Мнение от Kriso » 05 Мар 2005, 19:30

А с 0,5 - 0,6 бара и 220-230 к.с колко според вас е ресурса на мотора.Дали ще мине 60-70 000 при яко каране.Мен ме интересува не чак толкова много коне колкото усвежаване на мотора без да рискувам след 20-30 000 пак да съм пешеходец.
Както каза "Бавареца" кола за всеки ден.
BMW - The king of the route.
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 23:00

на тия барове ще си горе долу там с катърете, ресурса ше си е като на нормален мотор ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 06 Мар 2005, 10:14

DA WOLF написа:на тия барове ще си горе долу там с катърете, ресурса ше си е като на нормален мотор ;)

Като доказателство за всички невярващи при мен седи миналогодишния ми мотор , минал нормално 5-6- х.км. и ок.200 в гонки т.е. на "пълен ход". Въпреки че при 10-ина старта му се случи да остане без налягане на маслото , въпреки удвоената мощност при 1.2 бара буст, въпреки че ограничителя беше на 7.200 об. , по коляновия вал и лагерите няма никакви следи от неправилно износване, а пък буталата са такива , каквито ги пуснах вътре миналата пролет :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 06 Мар 2005, 10:16

говорим за бмв все пак :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

Re: M20B25 + turbo

Мнение от NESH » 06 Мар 2005, 17:49

bawareca : Има колеги с по 500 коня на вал със сток интерналс :shock: Колкото е по-добро управлението , толко повече може да надуваш безопасно. И обратно :!:

Я на по-ниско ниво ми разясни:какво подобрение как се управлява за безопасна екплоатация?И как се свалят данни от нок-сензора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: M20B25 + turbo

Мнение от Dimitar » 06 Мар 2005, 18:33

NESH написа:И как се свалят данни от нок-сензора?

Ако не се лъжа М20 няма такова животно.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 06 Мар 2005, 19:20

Ми има си нок-монитори за тая работа :!:
Обикновения М20 няма , ама моя /следващ/ има ;)
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook