помогнете за е30 323турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

помогнете за е30 323турбо

Мнение от M20B23 » 03 Мар 2005, 17:57

взех си е30 2.3и. досега се занимавах с по прост тунинг- лади. с турбо без.....с ланчов мотор ......с мицобиши 2.0турбо мотор......но тези автомобили са диста по прости. тука няма място за грешки..смятам че лесно ще постигна това но имам проблем и донякъде за мен голяма пречка - колектори за това турбо. ако някой може и има желание а помогне нека пише ще се радвам. :help: :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 03 Мар 2005, 19:00

киро (bawareca) може да ти помогне - той имаше такъв мотор с турбина... :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Мар 2005, 19:30

:yes: там е истината и мойте са правени при Кирето :bowdown: TORNADO BMW ENGINE PERFOMANCE

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 04 Мар 2005, 22:39

да Кирето вече има доста голям опит с турбиниране на баварци :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 1:19

да мерси много.......пратих му ЛС и каза че сигурно ще стане работата. :) някой иска ли да сподели как е да си с турбо на мотор на бмв. аз смятам да сложа като начало само турбо без нищо допълнително за лятото щот мотора е доста добър. а другата зима ще го отворя и вече ще помисля за нещо по сериозно. :)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Мар 2005, 8:28

M20B23 написа:...аз смятам да сложа като начало само турбо без нищо допълнително за лятото щот мотора е доста добър... :)


+интеркулер, + маслен радиатор, ако не искаш да ти се опече мотора ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 9:31

TOM написа: +интеркулер, + маслен радиатор, ако не искаш да ти се опече мотора ;)

e това не го пиша щото е задължително към турбото :) просто не съм си и мислил да закача турбо без поне маслен радиатор.а интеркулер си намерих ама мисля че е малък........според вас как да определя точната големина която ми трябва.....или размера не е точен а приблизителен
Последна промяна M20B23 на 05 Мар 2005, 9:47, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Мар 2005, 9:44

взимаш най големия възможен :!: :!: :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 9:51

ludiagsm написа:взимаш най големия възможен :!: :!: :!:

абе и аз така си мислех ама гледам да не говоря като не съм сигурен че да не изляза малоумен зарибител- щот това действително ще го направя но искам да съм 100% сигурен че нещо няма да се обърка (по лошо). :mhihi: затова е важно и мнението на другите........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Мар 2005, 9:54

M20B23 написа:
ludiagsm написа:взимаш най големия възможен :!: :!: :!:

абе и аз така си мислех ама гледам да не говоря като не съм сигурен че да не изляза малоумен зарибител- щот това действително ще го направя но искам да съм 100% сигурен че нещо няма да се обърка (по лошо). :mhihi: затова е важно и мнението на другите........



е така де ;) аз не съм го измислил сам , видял сам от приятели Лъчо със Субаруто ,Тони турбоманиака с Вектрата, разни шведи приятелчета всички са с големи кулери , повечето даже са с камионджийски>

пп: на първо време ако не намериш голям слагаш къвто има пак ще помага, пък после с по-големия ще усетиш разликата
Последна промяна ludiagsm на 05 Мар 2005, 10:13, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 05 Мар 2005, 10:01

под важно е мнението на другите имах предвид по принцип а не другите освен теб....защото доста ми помогаш с постовете си по темите които пиша :) и за мен е важно щот аз сега почвам с бмв а пък ти вече имаш опит който ще се радвам ако продължаваш да споделяш :bowdown: ;) .


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 23:02

големината на кулера зависи от колко коне ше вадиш - колкото повече толко по-голям ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2005, 23:10

аз нямам маслен радиатор и не мисля че ми трябва... турбото ми е с водно охлаждане и маслото не се нагрева чак толко...
при тва гледам да се придържам възможно най-много към оригиналния концепт на колата ми защото веднъж съм зел маслена магистрала за турбото и налягането вече не същото,ако зема такава и за маслен радиатор нещо не ми харесва идеята...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 06 Мар 2005, 9:22

DA WOLF написа:аз нямам маслен радиатор и не мисля че ми трябва... турбото ми е с водно охлаждане и маслото не се нагрева чак толко...
при тва гледам да се придържам възможно най-много към оригиналния концепт на колата ми защото веднъж съм зел маслена магистрала за турбото и налягането вече не същото,ако зема такава и за маслен радиатор нещо не ми харесва идеята...

напълно съм съгласен с теб....но моето няма водно охлаждане и да ти кажа много рядко съм виждал такова (с водно охлаждане). :) затова при мен е необходимост радиатора но и аз смятам за проблем налягането.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 06 Мар 2005, 21:57

взимаш най големия възможен


:OT: Луд нещо такова нали :P
Изображение

са да не кажеш че е малак :roll: :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook