Пак маховик олекотяване

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Пак маховик олекотяване

Мнение от ludiagsm » 01 Мар 2005, 21:52

Днес един приятел ми пусна мухата да олекотявам маховика , той си е олекотил неговия а също и коляновия вал , няма противотежести :0)

после го е занесъл в в МЕИ-то и там са направили баланса

какво ви е мнението???

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 01 Мар 2005, 22:18

На БМВ :?: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Мар 2005, 23:17

ето какво првят шведите тва е маховик на is или това което е останало от него ;)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Мар 2005, 15:56

на това със коляновия вал му се вика "blueprinting and balancing"- само дето ако няма да се въртиш по-бързо няма смисъл да се прави. особено на бмв където коляновите валове са добре балансирани фабрично.

а олекотяването на маховика ще ти помогне на доускорение, но ще ти пречи на тръгването от място.

аз лично на кола която изисква по-здрав-от-фабричния съединителен диск (със повече коне) не бих сложил по-тънък маховик...само проблеми после...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 02 Мар 2005, 15:57

bawareca написа:На БМВ :?: :mhihi:


Недей така, колега, ставаш смешен
Каква е разликата дали ще балансираш вал на БМВ, Опел или талига на локомотив??? Принципа е един и същ дали ще балансираш гума или маховик. Само размерите ( респ. масата ) се различават.
Катедра Механика е една от най - старите и с най - голям авторитет в Техническия. Имат стендове, имат апаратура, имат знания и опит. Почти всеки учебен час дават нови примери къде и какво са балансирали. Включително и за кардана на едно БМВ, който е бил балансиран с нулево биене и в Германия в сервиз се шашнали ( оригиналният му проблем се оказал дефектен маховик)

Колкото до темата - не мога да дам съвет дали да ги олекотяваш или не, но мога да ти кажа, че в ТУ могат да ти ги балансират качествено.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Мар 2005, 16:34

BigMUZZY написа:......

Абе аз много съм ги слушал тия легенди , ма що не моа да повервам че световнонеизвестната катедра на ТУ по еди кво си ще балансира вала така както е балансиран в завода на БМВ 8)
Ти ша имаш ли смелост нещо правено в БГ да го въртиш с 7300 об. и 1.3 бара буст :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Мар 2005, 17:37

А някой има ли координати на човек от тази катедра ?

Аз ще се жертвам ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Re: Пак маховик олекотяване

Мнение от V_G_Z » 02 Мар 2005, 19:50

ludiagsm написа:Днес един приятел ми пусна мухата да олекотявам маховика , той си е олекотил неговия а също и коляновия вал , няма противотежести :0)

после го е занесъл в в МЕИ-то и там са направили баланса

какво ви е мнението???

абе да пипаш кол вал май не си е работа ... ина4е маховиците ги олекотяват масово до към 50% от общата маса като се кълца по периферията кадето ефекта е най голям ... но както каза алекс полсе може да има проблеми с прегряване ... тва турбо с тоя момент + керамичен съединител и по бързо загряващия маховик може наистина да има проблеми ... :roll:
п.с аз съм лесен с двата маховика ..един на двг и един на кутията :mhihi:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 02 Мар 2005, 20:19

ето как НЕ трябва да се олекотява ...
:mhihi: Изображение
:mhihi: Изображение
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: Southampton

Мнение от Trevor Wilkinson » 02 Мар 2005, 21:25

Ето какво става когато нещо не е както трябва с маховика - http://www.migweb.co.uk/forums/showthre ... adid=85831 . Пича е бил късметлия. Същото нещо става и при БМВ-тата и при Опелите. Като ще се мре марката няма значение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 02 Мар 2005, 23:24

ами според мен за атмосферен мотор не е мноо добре да се олекотява но ти нали си с турбо мисля 4е е добра идея щото по бьрзо ще ка4иш убороти :arrow: по берзо ще заработи охльов4ето :lol: :lol:
особенно щом става вьпрос за ка4есвено олекотяване като тва на снимката в комплект с баланс на вала!
не прави само дупки по маховниика 4е така кофти се кьса :( :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 03 Мар 2005, 20:22

ами според мен за атмосферен мотор не е мноо добре да се олекотява но ти нали си с турбо мисля 4е е добра идея щото по бьрзо ще ка4иш убороти ....

глупости
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Мар 2005, 20:50

утре към обяд ще свалям маховика за да си сменя семеринга на коляновия вал а и спортния комплект съединител ми пристигна така че време не остана до утре трябва да реша да олекотявам ли тоя маховик или не, щот иначе трябва да сабирам пари за алуминиев като на турбоманиака и като на Лъчо landicar
Последна промяна ludiagsm на 04 Мар 2005, 11:16, променена общо 1 път

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 03 Мар 2005, 21:23

Смъкни 20-30% и го балансирай, за повече - по-добре събирай за алуминиев.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 04 Мар 2005, 10:45

bawareca

Ще имам смелост да го карам и причините са :

- Колко и качествени да са детайлите и сглобките на серийния автомобил, те все пак излизат от конвейр. От това следва, че в тях допуските за точност са по- големи, отколкото на единична бройка.

- Като следствие от горното, ако можещи хора в България ( няма значение от ТУ, сервиз, работилница и т.н.) се захванат да го правят, вярвам, че могат дори да подобрят изделието, защото е единична бройка и се занимават само с него
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook