Пак маховик олекотяване
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Пак маховик олекотяване
Днес един приятел ми пусна мухата да олекотявам маховика , той си е олекотил неговия а също и коляновия вал , няма противотежести :0)
после го е занесъл в в МЕИ-то и там са направили баланса
какво ви е мнението???
после го е занесъл в в МЕИ-то и там са направили баланса
какво ви е мнението???
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
на това със коляновия вал му се вика "blueprinting and balancing"- само дето ако няма да се въртиш по-бързо няма смисъл да се прави. особено на бмв където коляновите валове са добре балансирани фабрично.
а олекотяването на маховика ще ти помогне на доускорение, но ще ти пречи на тръгването от място.
аз лично на кола която изисква по-здрав-от-фабричния съединителен диск (със повече коне) не бих сложил по-тънък маховик...само проблеми после...
а олекотяването на маховика ще ти помогне на доускорение, но ще ти пречи на тръгването от място.
аз лично на кола която изисква по-здрав-от-фабричния съединителен диск (със повече коне) не бих сложил по-тънък маховик...само проблеми после...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
bawareca написа:На БМВ![]()
Недей така, колега, ставаш смешен
Каква е разликата дали ще балансираш вал на БМВ, Опел или талига на локомотив??? Принципа е един и същ дали ще балансираш гума или маховик. Само размерите ( респ. масата ) се различават.
Катедра Механика е една от най - старите и с най - голям авторитет в Техническия. Имат стендове, имат апаратура, имат знания и опит. Почти всеки учебен час дават нови примери къде и какво са балансирали. Включително и за кардана на едно БМВ, който е бил балансиран с нулево биене и в Германия в сервиз се шашнали ( оригиналният му проблем се оказал дефектен маховик)
Колкото до темата - не мога да дам съвет дали да ги олекотяваш или не, но мога да ти кажа, че в ТУ могат да ти ги балансират качествено.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Пак маховик олекотяване
ludiagsm написа:Днес един приятел ми пусна мухата да олекотявам маховика , той си е олекотил неговия а също и коляновия вал , няма противотежести :0)
после го е занесъл в в МЕИ-то и там са направили баланса
какво ви е мнението???
абе да пипаш кол вал май не си е работа ... ина4е маховиците ги олекотяват масово до към 50% от общата маса като се кълца по периферията кадето ефекта е най голям ... но както каза алекс полсе може да има проблеми с прегряване ... тва турбо с тоя момент + керамичен съединител и по бързо загряващия маховик може наистина да има проблеми ...

п.с аз съм лесен с двата маховика ..един на двг и един на кутията

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- Trevor Wilkinson
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: Southampton
Ето какво става когато нещо не е както трябва с маховика - http://www.migweb.co.uk/forums/showthre ... adid=85831 . Пича е бил късметлия. Същото нещо става и при БМВ-тата и при Опелите. Като ще се мре марката няма значение.
ами според мен за атмосферен мотор не е мноо добре да се олекотява но ти нали си с турбо мисля 4е е добра идея щото по бьрзо ще ка4иш убороти
по берзо ще заработи охльов4ето
особенно щом става вьпрос за ка4есвено олекотяване като тва на снимката в комплект с баланс на вала!
не прави само дупки по маховниика 4е така кофти се кьса




особенно щом става вьпрос за ка4есвено олекотяване като тва на снимката в комплект с баланс на вала!
не прави само дупки по маховниика 4е така кофти се кьса


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
утре към обяд ще свалям маховика за да си сменя семеринга на коляновия вал а и спортния комплект съединител ми пристигна така че време не остана до утре трябва да реша да олекотявам ли тоя маховик или не, щот иначе трябва да сабирам пари за алуминиев като на турбоманиака и като на Лъчо landicar
Последна промяна ludiagsm на 04 Мар 2005, 11:16, променена общо 1 път
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
bawareca
Ще имам смелост да го карам и причините са :
- Колко и качествени да са детайлите и сглобките на серийния автомобил, те все пак излизат от конвейр. От това следва, че в тях допуските за точност са по- големи, отколкото на единична бройка.
- Като следствие от горното, ако можещи хора в България ( няма значение от ТУ, сервиз, работилница и т.н.) се захванат да го правят, вярвам, че могат дори да подобрят изделието, защото е единична бройка и се занимават само с него
Ще имам смелост да го карам и причините са :
- Колко и качествени да са детайлите и сглобките на серийния автомобил, те все пак излизат от конвейр. От това следва, че в тях допуските за точност са по- големи, отколкото на единична бройка.
- Като следствие от горното, ако можещи хора в България ( няма значение от ТУ, сервиз, работилница и т.н.) се захванат да го правят, вярвам, че могат дори да подобрят изделието, защото е единична бройка и се занимават само с него
...Тез` две бири `що ги каза ...?
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани