SMT6

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

SMT6

Мнение от DA WOLF » 18 Фев 2005, 20:34

абе да попитам някой кара ли с смт тука?? че имам питане :?:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 18 Фев 2005, 20:48

Не лично, ма може да успея да ти помогна индиректно :)

Доколкото знам, СМТ-6 не е много съвместим с електрониките на Сименс, но за Бош компютър и не много голям бууст е перфектна. Сименс компютрите нещо не се харесват с СМТ-6, почвали да се държат странно и да дърпат назад аванса.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Фев 2005, 21:21

сименса не са с магнит май за това... хал ефект или оптичен сензор имат на колелото на вала.
аз нямам проблеми с игнишъна, още повече че все още го използвам само за рпм дефлекшън...
при мен немога да пусна допълнителните инжектори. като ги свържа и смт-то губи връзка с лаптопа и неще изобщо да буутне.
после като ги махна, пак няма връзка и се налага през дос да се влиза за да се оправят ком портовете
по 16 ома са общото им съпротивление е 4,27 ома - просто перфектно!
незнам какво става та неще по сумати форум съм пуснал ама никой не му се е случвало....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 18 Фев 2005, 22:09

Тоя оптичен сензор на вала и да го видя - няма да повярвам. Ако наистина така са го измъдрили - баси и тъпаците. А за проблемите на СМТ-то с доп. инжектори - да не би да ти си гръмнал драйверите им и като ги свържеш да товарят захранването или пък се получават разлики в потенциалите на масите и затова да ти прави проблеми. А и има нещо друго (което е малко вероятно, ама все пак) - ако случайно логиките на това СМТ са на 3.3 волта, тогава драйвера, който прави нивата за RS-232 интерфейса (за СОМ портовете) неможе да докара стандартните нива и повечето лаптопи имат проблеми с това - пробвай го ако имаш възможност и с настолен комп при тази ситуация.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 18 Фев 2005, 22:18

WOLF, ще питам, но е някакъв странен проблем дето едва ли много хора са го изпитвали :dunno:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Фев 2005, 22:43

Dimitar написа: Тоя оптичен сензор на вала и да го видя - няма да повярвам. Ако наистина така са го измъдрили - баси и тъпаците.

май е хал ефект - питай турбо маниака той имаше проблем на 320ската


Dimitar написа: А за проблемите на СМТ-то с доп. инжектори - да не би да ти си гръмнал драйверите им и като ги свържеш да товарят захранването или пък се получават разлики в потенциалите на масите и затова да ти прави проблеми.


има само един инжектор драйвер, 7амперов т.е. издуржа точно 2пъти повече инжектори от тия дет съм му сложил... плюс тва има изключвател като стигне над 100 градуса се изключва, а и изобщо не се нагрява студен е хийт синка...


Dimitar написа:
А и има нещо друго (което е малко вероятно, ама все пак) - ако случайно логиките на това СМТ са на 3.3 волта, тогава драйвера, който прави нивата за RS-232 интерфейса (за СОМ портовете) неможе да докара стандартните нива и повечето лаптопи имат проблеми с това - пробвай го ако имаш възможност и с настолен комп при тази ситуация.


май точно некъв такъв е проблема :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Фев 2005, 22:45

kay написа:WOLF, ще питам, но е някакъв странен проблем дето едва ли много хора са го изпитвали :dunno:


мда, всички US дистрибутори казаха че е определено "странен" проблем :mhihi: :mhihi: :mhihi:
но е налице и немоа си пусна допълнителните дюзи........

тия от перфект пауър обикновено им требва 1/2 година да ти отговорат така че нищо не ми остава освен да чакааам.....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 19 Фев 2005, 0:50

А премери ли си захранването към СМТ-то по време на проблемата?Да няма някакво смущение и когато го натовариш повече да се бъгва.Щото лаптопът ти мери и захранването му(предполагам де)и ако не му хареса блокира.Имах подобен проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Фев 2005, 8:58

обикновенно единия край на бобинките на допълнителните ионжектори се връзва на + ''контакт'' а другия към СМТ-то (извода от крайния транзистор) СМТ-то подава минусови импулси лъм дюзите докато плюса им е постоянен (когато колата е на контакт)



как точно си вързал инжекторите??? от къде взимат захранване , можеби трябва да прегледаш наново връзването им


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Фев 2005, 14:24

проблема е отстранен, помогна ми майкъл лоугх fl,usa
#21 сменя поляритета ако не е активирано смтето и от - става + (ебахти тъпото) така че последното нещо дет се пуска са инжекторите ;) :idea: :idea: :idea:

еги е-майлите за по-подробно:


-----Original Message-----
From: Iliian Velkovsky [mailto:iliianv@yahoo.com]
Sent: February 19, 2005 12:42 PM
To: Mike Lough
Subject: RE: problem


i connected the injectors +12V to the battery , #9 to ground, turned the key on and launch the SMT, then connected the #21 to injectors negative, and there was no problem with the communication.
so the conclusion is the injectors have to be activated at last!

Mike Lough <LoCustom@earthlink.net> wrote:
The injectors can be connected to to the battery power but they can not get power all the time, it is a possibility that power is being back fed through the #21 preventing the SMT from booting. try to disconnect the injector power then after the SMT is online then connect the power to the injectors and see if it stays online or goes off.

Thank you,
Mike Lough
LoCustom.com

-----Original Message-----
From: Iliian Velkovsky [mailto:iliianv@yahoo.com]
Sent: Friday, February 18, 2005 12:42 PM
To: Mike Lough
Subject: RE: problem


well lets see if he can help...



the only thing isn't quite right is my injectors +12V cable

I connect to the battery straight away, and you said it should be to the #13 red wire...

I think the way I connected the injectors got power 100% of the time the battery is connected, so that may create some problems......

Mike Lough <LoCustom@earthlink.net> wrote:
That should be perfect. Something else is not quite right, I have inquired with my US rep if he has encountered this before.

Thank you,
Mike Lough
LoCustom.com

-----Original Message-----
From: Iliian Velkovsky [mailto:iliianv@yahoo.com]
Sent: Friday, February 18, 2005 12:21 PM
To: Mike Lough
Subject: RE: problem
just went down to the workshop and measure them!

total impendence of all four additional injectors, parallel connected is 4.27Ohms



Mike Lough <LoCustom@earthlink.net> wrote:
OK no short, you check for a short just like checking for the imp. Do check overall imp and tell me the reading.

OK, #1 and #9 need to go to a good ground (I like to use the frame that holds the ECU) #13 needs 12V (it needs to be switched on with the key normally), #21 needs to be connected to the neg side of the injectors - then on the positive side of the injectors we need 12V (switched on by the key, can be the same as #13 power)

Thank you,
Mike Lough
LoCustom.com



-----Original Message-----
From: Iliian Velkovsky [mailto:iliianv@yahoo.com]
Sent: Friday, February 18, 2005 11:24 AM
To: Mike Lough
Subject: RE: problem

how do you check injector for short???
each injector impendance is 15.70 to 16.00 Ohm. I have checked them before installing.
these four injectors were on the car before and the car was working nice and stable with them..

do i need to connect the injectors +12V DC wire to the #13 red wire of the SMT???
for now they are connected straight to the positive pole on the battery!

Mike Lough <LoCustom@earthlink.net> wrote:
It is odd that it would not even boot up with the injectors connected, double check each injector for short, then check the impedance of all four of the injectors together. Is it possible by some fluke incident that the 12V was not activated when powering up with the injectors? The #21 is going to be positive when injectors are not being activated.

Thank you,
Mike Lough
LoCustom.com

-----Original Message-----
From: Iliian Velkovsky [mailto:iliianv@yahoo.com]
Sent: Friday, February 18, 2005 10:32 AM
To: Mike Lough
Subject: RE: problem


YEs I've grounded the green #9.
I wired the injectors parallel (all positive sides to one joint and then to +12V DC, and all negative sides to one joint and then to the grey/black #21 cable of SMT)
Then, (later today) I've disconnected #9 and #21 from the smt, and everything was working again...but no extra injectors and I need them so much because this was n/a car...
heeeelp please

Mike Lough <LoCustom@earthlink.net> wrote:
It is possible but I have not seen anything like this happen since the SMT5, on the injectors did you run the green to ground also? The green is #9 in the harness it needs to be connected to ground when using the extra injector output. ALso did you wire the injectors in parallel or series?

Thank you,
Mike Lough
LoCustom.com

-----Original Message-----
From: Iliian Velkovsky [mailto:iliianv@yahoo.com]
Sent: Friday, February 18, 2005 6:27 AM
To: Mike Lough
Subject: problem



Is it possible that I have corrupted the memory of the SMT with the extra injectors, feedback signal.
People in forums say this is common problem with SMT 6.
I have connected 4 16Ohm injectors though...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Фев 2005, 17:01

успех с мапването :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 19 Фев 2005, 17:45

Dimitar написа:Тоя оптичен сензор на вала и да го видя - няма да повярвам. Ако наистина така са го измъдрили - баси и тъпаците. А за проблемите на СМТ-то с доп. инжектори - да не би да ти си гръмнал драйверите им и като ги свържеш да товарят захранването или пък се получават разлики в потенциалите на масите и затова да ти прави проблеми. А и има нещо друго (което е малко вероятно, ама все пак) - ако случайно логиките на това СМТ са на 3.3 волта, тогава драйвера, който прави нивата за RS-232 интерфейса (за СОМ портовете) неможе да докара стандартните нива и повечето лаптопи имат проблеми с това - пробвай го ако имаш възможност и с настолен комп при тази ситуация.

Не го знам какъв тип му е сензора на тва БМВ ма е факт че сигнал за СМТ-то от него не можах да взема :shock: Колелото което е на вала е 60-2 зъба но не знам как е направен тоз сензор понеже на няколко места пише различни неща за него. До колкото разбрах е Хал ефект но и така да е требе да може да се върже към смт-то а на практика това не става :) Където и на трите кабела да го меря напрежение няма :shock: ако има то е някво мноо малко и не моа го фана с кирливия си дигитален волтмер за 10лв от битака :mhihi: Факт е че да разбера точния сигнал на сензора требе да му закача осцилоскоп но до сега не съм го направил може би ще го направя но незнам кога. Така че за сега единственното което знам е че СМТто не може да работи с този сензор на БМВ което е със Сименс 40.1 централа а дали въобще може да проработи с него представа си нямам, иначе всичко друго си работи и имам корекция само по ТПС което е тъпо но все пак има ефект :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Фев 2005, 18:35

TURBO Maniak написа: Колелото което е на вала е 60-2 зъба но не знам как е направен тоз сензор понеже на няколко места пише различни неща за него.

Има ли липсващ зъб на това колело.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Фев 2005, 18:44

60-2 значи че има 58 зъба а 2 са "избити" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Фев 2005, 18:55

Не са смей - не го знаех това заклинание :uups: . Щом е така, най-вероятно датчика е магнитен, т.е. прави импулс на всеки преминал зъб и там където са избити - импулси липсват. Повечето такива датчици правят импулси с много малка амплитуда и затова немогат да се хванат с цифровия мултицет за 10 лв :) . По-голяма вероятност има да се хванат с някой по-чувствителен такъв със стрелка, а най-добре наистина с осцилоскоп. В ЕКУ-то най-вероятно има на входа усилвател и формировател за да ги направят в по-човешки вид.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook