Какво е това Мо-Тек???
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
Какво е това Мо-Тек???
Някой да ми обясни шот съм прос 

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
www.motec.com
m800 e най-добрия им контролер за 8 цилиндъра. допълнително се доработва за 10 и 12 цилиндъра по желание на клиента.
m800 e най-добрия им контролер за 8 цилиндъра. допълнително се доработва за 10 и 12 цилиндъра по желание на клиента.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
smoKing написа:alx има ли некоя ефтина гъзария към която може да се закачи 1 лаптоп и да се настройва он дъ флай
СМТ на перфект пауър , уничип ,суперчип ... в диапазона 350-550 $
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Е, нищо не разбрах
(
Нали ви казах, че съм ПРОЗЗЗЗЗЗЗЗт.
дете олигофренче на майка - героиня на социалистическия труд
, бавно развиващ се или бързо изоставащ /според както го предпочитате/


Нали ви казах, че съм ПРОЗЗЗЗЗЗЗЗт.



"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Това е компютър за управление на на двигателя, който може да се конфигурира свободно ignition timing, injector pulse width, turbo boost, rev limiter... в зависимост от инфомацията постъпваща от различните датчици. Да взема показания от добавени допълнително датчици и такива магии. Изполва се за афтърмаркет модификации.
Това е може би най-евтиния вариант?
http://www.bimmerjim.com/MSpics.htm
Това е може би най-евтиния вариант?
http://www.bimmerjim.com/MSpics.htm
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Верно е.Като си направя някои сметки наистина излиза така(буст-контролер+контролер на горивото горе долу 1000$).И пак на старото ЕКУ.Ама тя информацията малко бавно стига до нас.
Човек се учи от грешките си.А и когато си мислехме за такива играчки го нямаше диностенда.В последствие се оказа,че Васко Орешков чудесно се справя с Мотек.И че това нещо много лесно се настройва.И ти дава много.Когато си купувах Апексито,арабинът ми каза,че Мотек е истината.Обаче не благоволи да ми обясни защо. 


Аз пък съм на мнение че за нормална стриит кола Мотек, Халтек, Аутроник и прочие, няма смисъл
Стаа въпрос за това че докато мапнеш всички режими ще изхарчиш още доста пари и едва ли ще са толкова добри маповете отностно икономичност колкото оригиналните мапове на ЕКУто. Все пак ние искаме колите ни да вървят, т.е искаме режим пълно натоварване, еми хуу ма тоз режим може да се изпълни и за по малко пари пак качествено с пиджи системи. Освен това за да сложиш стенд алоун трее да сменяш окабеляване датчици простотии.......вярно преимуществата са му невероятни що се отнася за къстъм енджин но пак повтарям според мен за всеидневна употреба едно че е неуправдано скъп и второ че според мен е трудно да се мапне за икономичност. Мотека е скъп и за тва че има телеметрия която ние просто няя как да я ползваме освен ако не караме на писта и не са нуждаем от допълнителна настройка в момента на състезанието
, такива екстри има тази централка, които са яки ама само за състезателни коли......е примерно антилаг.......ми той на наще коли ше гръмне два пъти и целия аспух ше стане на воинишки чорапи след петия караул или пък турбото ще пръдне още на второто паткане просто щото антилаг турбините са с доста по различен вал и лагери и даже и така пак държат няколко етапа и биват сменяни
Екстри екстри екстри.........повечето само за състезания а все пак тряя да са плащат 




13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани