TUNING ЗА 318ис Е36
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
TUNING ЗА 318ис Е36
С този автомобил даваме начало на идеята си - да ви представяме красиви и поддържани български коли. Затова намерихме за вас едно изключително добре поддържано BMW 3-та серия. За такова отношение доста български коли биха могли само да мечтаят.
BMW-то е пристигнало в милата ни родина лятото на 2004-та година. Произведено е в края на 1995-та година, а първата й регистрация е 1997. Единственият й проблем е бил счупено предно стъкло, но съвсем скоро след като е пристигнала тук, тя се е сдобила с ново. Двигателят е бил напълно изправен. Първият й тест на българска земя се е провел веднага след регистрирането й - 0-100км/ч на трета предавка за 11секунди, а максималната скорост - 210км/ч.
Само седмица по-късно и собственикът й се заема с подобренията. Първи са предната и задната престилки. Предна - Зендер,а задната - Хаман. Сенникът за задното стъкло и веждите за фаровете - Сиджи. Джанти - 17" от Дару Кар. Гуми Dunlop Sport Pro 9000 с размери отпред и отзад съответно 225/45/17 и 245/40/17.
Следващата стъпка е свалянето на двигателя. Следва шлайфане на колектори и камера. ECU-то е препрограмирано. Стандартният въздушен филтър е сменен с K&N Typhoon. Фаровете с мигачите отпред и отстрани на калниците са Хела. Следва потъмняване на всички стъкла на 50%.
За музикалното озвучение на тази машина се грижи отделен акумулатор с подсилка на алтернатора. Резервната гума е предотстъпила мястото си, за да осигури място за музиката. Две пищялки Pricision Power и две среди с високи отпред. На кората - четири среди JBL. В багажника - два 15" баса по 1kW Pyle(Precision Power) в кутия, а за захранването им отговарят два усилвателя Lanzat по 1200W. Цялото озвучение е правено от АудиоМания.
По окачването - най-общо казано - всичко е сменено с части на марката Bilstein.
Изпускателните тръби са донесени по поръчка от Гърция и са Henessi. Следва рязане на катализатора и средното гърне и в момента последователността е следната - Henessi, права тръба, Supersprint гърне отзад.
След всичките тези подобрения и всичкото изгубено време, резултатите са налице - много приятна и привлекателна спортна външност и подобрени показатели. Ускорението от 0-100км/ч на 2-ра предавка става за 8сек., като оборотомера подминава червената си граница от 7000оборота в минута. Максималната скорост варира от 235 до 245км/ч в зависимост от пътя и от температурата на въздуха.ВАН4О от някъв саит
BMW-то е пристигнало в милата ни родина лятото на 2004-та година. Произведено е в края на 1995-та година, а първата й регистрация е 1997. Единственият й проблем е бил счупено предно стъкло, но съвсем скоро след като е пристигнала тук, тя се е сдобила с ново. Двигателят е бил напълно изправен. Първият й тест на българска земя се е провел веднага след регистрирането й - 0-100км/ч на трета предавка за 11секунди, а максималната скорост - 210км/ч.
Само седмица по-късно и собственикът й се заема с подобренията. Първи са предната и задната престилки. Предна - Зендер,а задната - Хаман. Сенникът за задното стъкло и веждите за фаровете - Сиджи. Джанти - 17" от Дару Кар. Гуми Dunlop Sport Pro 9000 с размери отпред и отзад съответно 225/45/17 и 245/40/17.
Следващата стъпка е свалянето на двигателя. Следва шлайфане на колектори и камера. ECU-то е препрограмирано. Стандартният въздушен филтър е сменен с K&N Typhoon. Фаровете с мигачите отпред и отстрани на калниците са Хела. Следва потъмняване на всички стъкла на 50%.
За музикалното озвучение на тази машина се грижи отделен акумулатор с подсилка на алтернатора. Резервната гума е предотстъпила мястото си, за да осигури място за музиката. Две пищялки Pricision Power и две среди с високи отпред. На кората - четири среди JBL. В багажника - два 15" баса по 1kW Pyle(Precision Power) в кутия, а за захранването им отговарят два усилвателя Lanzat по 1200W. Цялото озвучение е правено от АудиоМания.
По окачването - най-общо казано - всичко е сменено с части на марката Bilstein.
Изпускателните тръби са донесени по поръчка от Гърция и са Henessi. Следва рязане на катализатора и средното гърне и в момента последователността е следната - Henessi, права тръба, Supersprint гърне отзад.
След всичките тези подобрения и всичкото изгубено време, резултатите са налице - много приятна и привлекателна спортна външност и подобрени показатели. Ускорението от 0-100км/ч на 2-ра предавка става за 8сек., като оборотомера подминава червената си граница от 7000оборота в минута. Максималната скорост варира от 235 до 245км/ч в зависимост от пътя и от температурата на въздуха.ВАН4О от някъв саит
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА СТРЕЕТ СЕМКА ТИИМ ЗА БЪЛГАРИЯ!!!HTTP://MERCEDES.MYFREEBB.COM-ФОРУМА НА МЕРЦЕДЕС ЗА БЪЛГАРИЯ!!!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Стига вече с глупостите де - всички могат да четат простотий по разните сайтове - напълно достатъчен е само линк. И само за сведение - тая кола ще дигне 245 км/ч при около 7200 оборота - т.е. никога според мен.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Dimitar написа:Стига вече с глупостите де - всички могат да четат простотий по разните сайтове - напълно достатъчен е само линк. И само за сведение - тая кола ще дигне 245 км/ч при около 7200 оборота - т.е. никога според мен.
важно е да се погледна че колата е 318ис


важно е на собственика да му харесва той си я кара и все пак си обича колата

Последна промяна ludiagsm на 22 Яну 2005, 16:29, променена общо 1 път
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани