Доработки (леки) по М40 , струва ли си?
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Доработки (леки) по М40 , струва ли си?
Преди известно време ми попадна моного запазен екземпляр на Е30 - 318и - 91 г. , седан , с шпер ( ! ) . Нов внос от Австрия - не се стърпях и го взех , въпреки че карам е36 купе 320 . Та мисълта ми е, без да се вживявам много, да направя някои доработки . Понеже не съм сигурен има ли смисъл , и дали са възможни - искам съвет.
1. Чип - около 160 лв - да/не ?
2. Смяна на въздушен филтър - К&Н конусен - да/не?
3. Махане на катализатор , монтаж на отворено задно гърне (отваряне на генерацията) - да/не?
4. Шлайф на глава - фабрична степен на сгъстяване под 9 ... дори при бензин 95 октана , има голям аванс - да/не?
5. Колектори - пилене , полиране - да/не ?
6. Маховик - сваляне на около 20% от масата - да/не?
Колта ще си е типична ежедневка, няма да се правя на рейсър, но ми е кеф да си поровя по нея , това "да/не" значи по принцип за или против, и някакви аргументи , разбира се. Ще пусна и снимки тия дни .Та целта е да не съсипя много нещата , дори да няма кой знае какъв резултат, поне ще си намирам работа
1. Чип - около 160 лв - да/не ?
2. Смяна на въздушен филтър - К&Н конусен - да/не?
3. Махане на катализатор , монтаж на отворено задно гърне (отваряне на генерацията) - да/не?
4. Шлайф на глава - фабрична степен на сгъстяване под 9 ... дори при бензин 95 октана , има голям аванс - да/не?
5. Колектори - пилене , полиране - да/не ?
6. Маховик - сваляне на около 20% от масата - да/не?
Колта ще си е типична ежедневка, няма да се правя на рейсър, но ми е кеф да си поровя по нея , това "да/не" значи по принцип за или против, и някакви аргументи , разбира се. Ще пусна и снимки тия дни .Та целта е да не съсипя много нещата , дори да няма кой знае какъв резултат, поне ще си намирам работа

Последна промяна geof на 22 Юни 2009, 13:50, променена общо 1 път
- autovan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: хасково
- Кара: 535d
- Мечтае да кара: 535d
- stefan81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 6.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 90 BMW E34
autovan написа:Не не не не. Този мотор не заслужава да стои в Е30
Аиде почна се с компетентните мнения.Колега по добре опитаи в друг форум тук освен сменяи мотора или не се занимаваи с тая орехомелачка друго неочакваи да прочетеш.Опитаи с търсачката но и там ще намериш поне 20 теми с така зададени въпроси и след това едно голямо с.....не.
По принцип тоя мотор не е от най-добрите и не е най удачния вариант за наливане на пари,но ако имаш желание мисля че може да тругне по-добре това желязо.Лично мнение

Извиняваи че ти спамя темата
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Колега и аз мразя отговора "смени си моторя",но в случар ще ти излезе по-ефтино и ще има по-голям ефект ако го смениш,даже и пари ще ти останат 

Изчетох нещата написани за двигателя , но идеята е че БЕЗ да наливам големи пари , по-скоро за лично удоволствие , да направя някои от посочените неща . Обслужването е ясно - свещи , кабели и т.н. , то ще поосвежи нещата , но най-ми е интересно повишаването на компресията с шлайф на главата възможно ли е ( да с вдигне до около 10 , иначе е 8.8 ) , да не би да няма разстояние . И пак да кажа - далеч съм от мисълта да правя бегачка или чудеса - просто любопитство , колата съм я взел между другото , и си ме кефи .
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Е30ката ти е готина спор няма. Обаче защо мислиш че тия работи дето си ги написал са евтини? И запознат ли си колко пари струва вече М50Б25 при масовия внос и колко лесно влиза в е30-ковия кош
Защото разликата между тия работи дето си ги написал и да набодеш м50 ще е сигурно не повече от 400-500лв а ефекта ще е много различен да не говориме че можеш да продадеш и твоя си двигател
Иначе от тия работи ще има ефект ама дали си заслужава сам прецени


Иначе от тия работи ще има ефект ама дали си заслужава сам прецени
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Kъм големия двигател ще ти трябват доста допълнителни работи за монтажа, тъй, че тези суми, които се споменаха по-горе са нереални.
Според мен няма да ти е толкова скъпо да извършиш планираните от теб дейности, тъй, че моето лично мнение е - действай!
Само с колекторите не виждам смисъл да се занимаваш - само смяна с някакъв Supersprint примерно може да има ефект, но там паричките са много и не си заслужава. А полирането не мисля, че ще има особен ефект.
Според мен няма да ти е толкова скъпо да извършиш планираните от теб дейности, тъй, че моето лично мнение е - действай!
Само с колекторите не виждам смисъл да се занимаваш - само смяна с някакъв Supersprint примерно може да има ефект, но там паричките са много и не си заслужава. А полирането не мисля, че ще има особен ефект.
BMW only!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
bum_bum написа:Колектори от IS- ка не стават ли?
само от Е30ка обаче

Виж за пилежите по маховик и глава съм против, особено пипайки главата по този варварски метод доста нарушаваш цялата горивна камера


И не знам какво толкоз го храните тоз М40, много си е добре , върви като 20ка, а харчи като 16ка

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
V-max написа: И не знам какво толкоз го храните тоз М40, много си е добре , върви като 20ка, а харчи като 16ка
Бих казал, че върви като 16- ка, а харчи като 20- ка

Факт е, че много коне и по най-лесен начин идват от генерацията, но малко хора явно го разбират тук и за тунинг на генерацията се смята само крайното гърне.. иначе в главата е истината, но цените са прекалено дебели

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани