N2O

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

N2O

Мнение от KA_sport » 05 Яну 2005, 12:18

колеги на кви техни4ески характеристики тря да отговаря един мотор за да се сложи диазотен оксид ? кубици? вид на инжекцията ? ...?

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 05 Яну 2005, 13:23

Тц няа значение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 05 Яну 2005, 13:59

тц има я пръсни на един джуган
дванайсетак малко да видиш как
ше се ухили :mhihi: :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Яну 2005, 16:32

:idea: има китове за всякакви мотори :idea:

http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/Products/NOS/NOS.html
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 05 Яну 2005, 17:28

ПИТАМ 6ТО ИМАМЕДИН ПРИЯТЕЛ КОИТО ЗАМИНАВА ЗА АМЕРИКА И МОЖЕ ДА МИ ВЗЕМЕ ОТ ТАМ 8) А ЗНАМ 4Е ТАМ СА ПО ЕФТИНИ ОТ КОЛКОТО АКО СИ ГИ КУПИ6 ТУКА :roll:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 05 Яну 2005, 17:35

можеш да пръскаш на всякакъв мотор... всеки мотор ша понесе 30 коня дюза. от там колко може още зависи от същото от което зависи и колко можеш да го помпаш със компресор или турбо- демек- статична компресия на двигателя (колкото по-ниска толкова по-добре), вид бутала (ковани са най-добре), здравина на коляновия вал, лагери, мотовилки и горни болтове на мотовилки... и характеристика на електроното управление- във смисъл колко аванс може да сложи на запалването, колко и при какви условия може да върне...

ма ако трябва съвсем общо да ти го напиша- консервативните дюзи са :

до 1.5 двигател - 30 коня дюза
1.5 - 2.0 литра - 30-50 коня дюза
2.0 - 3.0 литра - 50-75 коня дюза(и)
3.0 - 5.0 литра - 75-90 коня дюза(и)
5.0 - 7.0 литра - 100-150 коня дюза(и)
7.0 - 9.0 литра - 175-250 коня дюза(и)

та така. колко ти е голяма дюзата е много важно. но по-важно е как искаш да пръскаш- на сухо или на мокро (смесено със гориво). избора ти и инсталацията диктува и колко можеш да пръскаш

аз лично на фабричен мотор под 3 литра не бих пръскал повече от 50 коня независимо колко ми е добра инсталацията...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 05 Яну 2005, 21:01

а ти примерно за 1,8 гси астра каква система би предпочел суха или мокра ?
мерси много за вси4ки отговори !големи сте!! :bowdown: :bowdown:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 05 Яну 2005, 21:29

50коня мокра !
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 06 Яну 2005, 13:44

а ако сложи суха каква ще е разликата в конете и всичко останало
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Яну 2005, 15:50

Scott написа:а ако сложи суха каква ще е разликата в конете и всичко останало


като слагаш сухо, се очаква че можеш да добавиш необходимото гориво по друг начин- затова на сухо можеш да пръскаш по-малко (защото си ограничен откъм гориво да го доставиш със фабричните инжектори), но пък инсталацията е по-проста защото имаш само един соленоид за азота. когато се пръска на мокро, обикновено се пръска със "Y"-образна дюза която смесва горивото и азота като за всяко имаш по един соленоид.

следващия избор е къде да се пръска- може да се пръска пред дросела, а може да се пръска и директно - демек за всеки цилиндър си има по дюза която налива малко пред клапаните на цилиндъра. първото е по-просто, второто ти позволява да пръскаш повече.

хм.. май трябва да седна да напиша една тема за азота как и кога и колко се пръска...
алекс
трабант 601с
разни други возила

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 06 Яну 2005, 16:06

хм.. май трябва да седна да напиша една тема за азота как и кога и колко се пръска...


:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 06 Яну 2005, 17:24

ПЕРФЕКТНА ИДЕЯ щЕ ПОМОГНЕш МНОГО!! :lol: :winky: :bowdown:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 06 Яну 2005, 19:17

да наистина няма да е зле да понапишеш нещо повече за самата система и начините и на употреба
а и така ще спестиш тъпи въпроси от рода на кво е НОС как се пръска,каде,защо и.тн ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 06 Яну 2005, 22:22

.Ето картинка която обяснява нещата. Сухата е с отделна дюза която пръска в входящия колектор, което е гадно защото двете смеси - на бензина и нитрото не се смесват хомогенно и става гадно. Мократа система е с една дюза която смесва двете неща, както вика alx и директния порт е с отделни дюзи за всяко бутало :D http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=465&sid=1886dd5d6dc85c0c5b37bee45018a20d
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 07 Яну 2005, 0:12

ми що годе ви разбрах ама няма да е лошо да се напише една тема за НОС и системите

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook