Плосък ПОД

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.01.2005

Плосък ПОД

Мнение от Street-Killer » 02 Яну 2005, 23:55

Пичове искам да ви питам дали според вас има смисал да си правя пода на колата плоск защото прочетох че ако пода се направи плосък ще се намали въздушното съпротивление с около 5%
:help:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Яну 2005, 23:57

На колибата или на седмака :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.01.2005

Мнение от Street-Killer » 03 Яну 2005, 0:08

на калибрата

а на седмака небих искал нищо да му пипам и така си е добре 8)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 03 Яну 2005, 1:05

По принцип има голям смисъл особено ,ако колата е свалена ниско. Тогава преминаващата между колата и асвалта въздушна струя ще притиска клата към земята и тя ще бъде много по устоичива(закона на бернули), освен това за разлика от антикрилата и др ,споилери не вдига разхода. проблема обаче е как ще го направиш 8) 8)
А и да не е да сложиш 2мм ламарина от пред до отзад щото ще качиш масата на колата с толко, че по добре да не го правиш. :D :D
А и щом колата ти е щар по щар как ще се охлаждат дифовете :!: ще се запалиш вътре.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 03 Яну 2005, 1:27

BESSNIA написа:По принцип има голям смисъл особено ,ако колата е свалена ниско. Тогава преминаващата между колата и асвалта въздушна струя ще притиска клата към земята и тя ще бъде много по устоичива(закона на бернули)


Така е защото скоростта на въздуха под колата се увеличава и налягането пада. Във Ф1 използват дървена плоскост по случая. Така мисля де :roll:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 03 Яну 2005, 1:42

ако обичаш да караш сьс скорост над 250 км/час има смисьл :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 03 Яну 2005, 1:49

Плоския под дава добри резултати, имам един познат дето казва че имало ефект ама верно трябва да е долу ниско колата, да с висока скорост и да е е с качествено задкормилно устройство :lol: .
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 03 Яну 2005, 1:49

От всички серийни коли мисля, че само салийн е с плосък под :)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Яну 2005, 2:24

Новото Аudi А8 също е с плосък под. И Ферари Енцо и още доста коли сигурно, но не съм се интересувал...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 03 Яну 2005, 3:10

rado_rf написа:Така е защото скоростта на въздуха под колата се увеличава и налягането пада.

:D :D Е тва е закона не Бернули :D :D
Згледаи два тира или тир и автобус ,че когто се изпреварват бризентите им се опъвата като балони, а когато се движат поеденично са прилепнали навътре.
Във формула 1 мисля не им разрешават абсолютно плоски подове.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 03 Яну 2005, 4:59

Точно затова е и дървената сопа....за да не се получава тоя ефект.Вкарват го във Ф1 Лотус ма после от ФИА го забраняват.По това време те правят най големите иновации в Ф1 като активното окачване например.То не е само да е плосък пода и предната престилката трябва да е друга праговете също и края на плокия под трябва да е вдигнат за да не вдига въздуха задницата.Май ако до вас няма писта няма смисъл.А и някой от тия новите изкилифирчените ситроени има такъв под.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 7.08.2004

Мнение от kikcho » 03 Яну 2005, 17:05

не съм сигурен 100% но това Не е "закона на Бернули", а "Ефекта на Вентури"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 03 Яну 2005, 17:16

Ако беше закона на бернули, колата щеше да излети. Фиуууу ;)
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 03 Яну 2005, 18:38

на фабрична кола няма смисъл. особено ако не е някоя екзотика.

плоския под помага когато всичко друго е оптимизирано аеродинамично- преден спойлър, дифузер отзад, може би малко спойлърче на задния капак ако колата е със задно предаване... но при една нормална кола, последния ти проблем като караш със 240 е че пода ти е аеродинамично мръсен...

та така. хубава идея, ма нямаш полза при така зададени параметри (кола)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 03 Яну 2005, 19:15

е с плосък под пада веселба с жегата от изп. система( о6те пове4е при турбо) и маслото в диффа и кутията 6те заври без охлаждане :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook