Плосък ПОД
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Street-Killer
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.01.2005
Плосък ПОД
Пичове искам да ви питам дали според вас има смисал да си правя пода на колата плоск защото прочетох че ако пода се направи плосък ще се намали въздушното съпротивление с около 5%


- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
По принцип има голям смисъл особено ,ако колата е свалена ниско. Тогава преминаващата между колата и асвалта въздушна струя ще притиска клата към земята и тя ще бъде много по устоичива(закона на бернули), освен това за разлика от антикрилата и др ,споилери не вдига разхода. проблема обаче е как ще го направиш
А и да не е да сложиш 2мм ламарина от пред до отзад щото ще качиш масата на колата с толко, че по добре да не го правиш.
А и щом колата ти е щар по щар как ще се охлаждат дифовете
ще се запалиш вътре.


А и да не е да сложиш 2мм ламарина от пред до отзад щото ще качиш масата на колата с толко, че по добре да не го правиш.


А и щом колата ти е щар по щар как ще се охлаждат дифовете

0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
BESSNIA написа:По принцип има голям смисъл особено ,ако колата е свалена ниско. Тогава преминаващата между колата и асвалта въздушна струя ще притиска клата към земята и тя ще бъде много по устоичива(закона на бернули)
Така е защото скоростта на въздуха под колата се увеличава и налягането пада. Във Ф1 използват дървена плоскост по случая. Така мисля де

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Новото Аudi А8 също е с плосък под. И Ферари Енцо и още доста коли сигурно, но не съм се интересувал...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
rado_rf написа:Така е защото скоростта на въздуха под колата се увеличава и налягането пада.




Згледаи два тира или тир и автобус ,че когто се изпреварват бризентите им се опъвата като балони, а когато се движат поеденично са прилепнали навътре.
Във формула 1 мисля не им разрешават абсолютно плоски подове.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Точно затова е и дървената сопа....за да не се получава тоя ефект.Вкарват го във Ф1 Лотус ма после от ФИА го забраняват.По това време те правят най големите иновации в Ф1 като активното окачване например.То не е само да е плосък пода и предната престилката трябва да е друга праговете също и края на плокия под трябва да е вдигнат за да не вдига въздуха задницата.Май ако до вас няма писта няма смисъл.А и някой от тия новите изкилифирчените ситроени има такъв под.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
на фабрична кола няма смисъл. особено ако не е някоя екзотика.
плоския под помага когато всичко друго е оптимизирано аеродинамично- преден спойлър, дифузер отзад, може би малко спойлърче на задния капак ако колата е със задно предаване... но при една нормална кола, последния ти проблем като караш със 240 е че пода ти е аеродинамично мръсен...
та така. хубава идея, ма нямаш полза при така зададени параметри (кола)
плоския под помага когато всичко друго е оптимизирано аеродинамично- преден спойлър, дифузер отзад, може би малко спойлърче на задния капак ако колата е със задно предаване... но при една нормална кола, последния ти проблем като караш със 240 е че пода ти е аеродинамично мръсен...
та така. хубава идея, ма нямаш полза при така зададени параметри (кола)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани