м20б25 или м50б25 в е30
Модератор: bum_bum
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
м20б25 или м50б25 в е30
нека някой по компетентен по въпроса да си каже мнението на кратко кой от двата мотора е по подходящ за е30 , м20б25 или м50б25 колата ще се ползва предимно за дрифт
Благодарности предварително
Благодарности предварително

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Колега да не се отказа от 20 ката ... Знаеш какво е казал МЕЧО ПУХ
Ако имаш м50 го заиграваи без да се чудиш, обаче с м20 то щи е в пъти по лесно ... Абе м50б25 в е30 не сам карал ама м20б25 за мене върви пре доволно...
п.п Които и да сложиш няма да сгрешиш... Успех с проекта
Ако имаш м50 го заиграваи без да се чудиш, обаче с м20 то щи е в пъти по лесно ... Абе м50б25 в е30 не сам карал ама м20б25 за мене върви пре доволно...
п.п Които и да сложиш няма да сгрешиш... Успех с проекта
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
- djoni82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 650
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: у нас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
тя идеята не е да ходя по дрифтове из страната а да си дрифтя за собствено удоволствие и след време като посвикна с поведението на колата да турбинирам този мотор който съм избрал, от това което съм чел из нета и двата мотора държат на духалка с тяхната си карантияREMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт

REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт
И според мен 200 коня (М50Б25) не са достатъчни за дрифт, трябват поне 1700 коня....
Решението е да си вземеш един виейрон и да му сложиш чип и филтър, гледам на някои колеги тия 2 неща им вдигат към 20-40% от конете
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт
що си мисля че не всичко е колко ти е мощна колата
http://vbox7.com/play:e60cc264
А отностно кои от двата агрегата,зависи с какви средства разполагаш по евтинко ще ти излезе м20 и за турбиниране според мен е по добре защото степента му на згъстяване е 8.8 ,естествено трябва читав екземпляр,м50 върви повече но ще ти излезе малко повече,но доста колеги са правили тази интервенция и има инфо така че имаш избор.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
киро не може да кара
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
павката написа:киро не може да кара
с е34-ката ли е Киро?
Аз толкова сърце и ташаци (смелост) скоро не бях виждал, евалааа!

по темата: м52

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Всичко зависи от парите все пак, така че ти си прецени кое ще можеш да си позволиш! Аз от М20-ката съм много доволен, конете са достатъчно за това купе като за начало щом ще го турбинираш после, а и поддръжката е по-евтина, защото всичко е наполовина
А и М20-ката е желязна няма такъв добитък - много издръжлив матор, но все пак ако имаш повече парички и нерви си слагай М50 



HA_PEMOHT написа:REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт
И според мен 200 коня (М50Б25) не са достатъчни за дрифт, трябват поне 1700 коня....
Решението е да си вземеш един виейрон и да му сложиш чип и филтър, гледам на някои колеги тия 2 неща им вдигат към 20-40% от конете
Не не трябват 1700, достатъчни са и 300, но с голям въртящ момент в ниските обороти, което никое стандартно м50 дори и с ванус, или м20 го няма

Последна промяна REMUS на 21 Апр 2009, 11:14, променена общо 1 път

баварка написа:REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт
що си мисля че не всичко е колко ти е мощна колата
http://vbox7.com/play:e60cc264
Да не е ,има много дрифтъри в България, които карат с м50 и се справят добре



23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани