Турбо ремонт???
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
- veso_shefa
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
Турбо ремонт???
Предварително се извинявам ако не пускам темата кадето трябва ма понеже карам е-36ца и ще се монтира на нея.
Та въпросът ми е следния.
Един приятел ми продава турбина Гарет Т3/Т4 с колектори, кулер, blow-off и т.н. но имала луфт и имало теч на масло та някои има ли представа колко горе доло ще струва ремонта та да си направя сметка.
Та въпросът ми е следния.
Един приятел ми продава турбина Гарет Т3/Т4 с колектори, кулер, blow-off и т.н. но имала луфт и имало теч на масло та някои има ли представа колко горе доло ще струва ремонта та да си направя сметка.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
по добре опитаи в темата за тунинг. там са турбо маняците. има няколко момчета които са много в час. мисля че единия беше ludiagsm
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Темата наистина не е за тук
но пробвай при тези колега http://www.realturbo.net/index.html лично аз съм доволен 


- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Колега за колко пари ти я дава тая турбина?На Т25 този ремонт е малко над 300лв,предполагам че и на тази ще е толкова и си заслужава ако ти я даде за 200-300лв не повече 

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Щом казаваш, че оста е леко разбита има вариянт който турбината неможе да се рециклира и старата се заменя с нова. Така, че като копуваш гледай добре.
- 24V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 25.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 MB w245 B150 facelift
- Мечтае да кара: B200 Turbo ;)
Re: Турбо ремонт???
veso_shefa написа:Предварително се извинявам ако не пускам темата кадето трябва ма понеже карам е-36ца и ще се монтира на нея.
Та въпросът ми е следния.
Един приятел ми продава турбина Гарет Т3/Т4 с колектори, кулер, blow-off и т.н. но имала луфт и имало теч на масло та някои има ли представа колко горе доло ще струва ремонта та да си направя сметка.
Тъй като ти е приятел според мен е най удачно да говориш с него да вземете турбината и да я занесете някъде да ви кажат какво е положението с нея и дали има смисъл да се прави изобщо
- narezankov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.11.2007
Всички турбини се рециклират . В най лошия случай остава само корпуса но пак се води рециклирана , ако че вътре све е ново.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Защо ли никой неможа на 2,4 JTD-то на братчеда да му направи турбината, която беше с износена ос. Само вдигаха рамене и казваха - може и да стане може и да нестане за 800 кинта. Та тогава се взе правилното решение - НОВА от гарет над 2 бона беше. Та съветвам колегата, ако ще кара колата като евридейка поне турбинката да си вземе от магазина. Не е вярно, че всички турбини се ремонтират в БГ. Може и да се получи, а може и да изкара 2 мин на макс натоарване на нормално налягане, а аз си мисля, че той ще е над него. Никой няма да ти върне парите зе рециклажа. Дават ти някаква измислена устна гаранцийка. Ял съм ги вече тези кебапчета. Това е все едно да си купиш износени дискове 2-ра ръка и да им пуснеш една стружка за изправяне и да си мислиш, че ще карат и няма да греят като котлони и да се напукат и да не ти изгори феродото на накладките.narezankov написа:Всички турбини се рециклират . В най лошия случай остава само корпуса но пак се води рециклирана , ако че вътре све е ново.
Поздрави!
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Брат не си попаднал на правилни маистори,всичко се прави
А за колегата,пиши ми на ЛС и ще ти кажа къде да отидеш да ти я видят,много разбират пичовете и дават гаранция.
А относно луфта,всяка турбина си има допустим луфт на вала,а и след ремонт ти я пускат на 25-30к оборота да поработи няколко минути за да се убедят че всичко е наред.

А за колегата,пиши ми на ЛС и ще ти кажа къде да отидеш да ти я видят,много разбират пичовете и дават гаранция.
А относно луфта,всяка турбина си има допустим луфт на вала,а и след ремонт ти я пускат на 25-30к оборота да поработи няколко минути за да се убедят че всичко е наред.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани