мнения за този кит?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

мнения за този кит?

Мнение от Вуйчо Ваньо » 15 Фев 2009, 15:17

Здравейте колеги, има ли някой, който е разглеждал този кит? Производителите твърдят, че е "болт он", без промени в електрониката, само бензинов регулатор"чувствителен към бууст". Аз обаче имам известни резерви именно заради електрониката. Иначе конфигурацията ми харесва като концепция, но въпроса ми е може ли да работи коректно в този си вид?
http://downingatlanta.com/downingatlant ... fo_new.htm

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2009, 19:24

Прочети пак, не е без пипане на софтуера ;)
Иначе с тоя кит на DA карат много ис- ки в щатите и не съм виждал да пишат лоши работи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 15 Фев 2009, 19:42

The stock fuel injection system is used unchanged save for a DowningAtlanta-designed "downstream" fuel pressure regulator
that is boost sensitive. No chip, EPROM, or other electronic changes are necessary - an important reliability point our engineers were careful to adhere to.
Може и аз да съм пропуснал нещо в бързината, но не прочетох нищо по въпроса :roll: Ако виждаш такъв текст, кажи къде е?
Днес им изпратих запитване за цената и чакам отговор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 15 Фев 2009, 21:04

Вуйчо Ваньо написа:The stock fuel injection system is used unchanged save for a DowningAtlanta-designed "downstream" fuel pressure regulator
that is boost sensitive. No chip, EPROM, or other electronic changes are necessary - an important reliability point our engineers were careful to adhere to.
Може и аз да съм пропуснал нещо в бързината, но не прочетох нищо по въпроса :roll: Ако виждаш такъв текст, кажи къде е?
Днес им изпратих запитване за цената и чакам отговор.


към 2000-3000$ е цената

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 15 Фев 2009, 21:58

We have created dedicated fuel management schemes that perfectly match the needs of the BMW engine under boost. This is one of the most critical areas for a supercharger designer. Pushing in more air can be a matter of plumbing, up to a point. Meeting that air with the proper amount of fuel is a very complicated task, one that we performed on over hundreds of hours in our lab. Before you buy a kit, inquire about the test procedures used to validate the kit maker's fuel maps. Few have the resources to perform advanced engine dyno work or intensive on-road instrumentation, most rely on "seat of the pants" testing and some simple mathematical formulas.

bum_bum, този пасаж ли имаш предвид?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2009, 22:21

дам :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 15 Фев 2009, 22:40

Нещо съм недогледал явно :roll: , не разбирам добре-какво точно трябва да направя? Те са разработили, не съм сигурен че го превеждам правилно, таблици точно за случая. Трябва да се препрограмира ЕКУ-то или? Ако е така малко си противоречи с първия цитиран от мен пасаж.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2009, 22:50

питай, вероятно кита включва и чип за него или има вариант без чип с некво ниско налягане и ако искаш стейдж 2 доплащаш за ролка, ремък и чип..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 15 Фев 2009, 22:52

ако цената верно е 2000$ това си заслужава... все пак изглежда надеждно направено и 200к.с. все ще стане йеската което е достатъчно, + че при тия компресори доколкото знам няма лаг и силата си идва плавно

PS: http://www.youtube.com/watch?v=8MaoqkFu3GU :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
Мечтае да кара: WBS

Мнение от Brat mu » 15 Фев 2009, 22:52

Вуйчо Ваньо написа:Нещо съм недогледал явно :roll: , не разбирам добре-какво точно трябва да направя? Те са разработили, не съм сигурен че го превеждам правилно, таблици точно за случая. Трябва да се препрограмира ЕКУ-то или? Ако е така малко си противоречи с първия цитиран от мен пасаж.

В началото казват,че са разработили схеми за нуждите на бмв двигател при boost.След това малко общи приказки(за fuel maps) и накрая те съветват да попиташ за процедурите при тестовете и потвърждаването на fuel maps(малко хора разполагат с необходимите инструменти и минават през прецизни настройки на дино).Надявам се да съм бил полезен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2009, 22:56

$2000 е цената .. ама само на половината кит :mhihi: не вярвам да се върже по- малко от 4000- 4500 долара с доставката, а може и нагоре. Съответно трябва да се бутне и някой лев на митницата :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 15 Фев 2009, 23:29

Благодаря на отзовалите се! Утре ще ги питам какво точно имат предвид и ще пиша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 15 Фев 2009, 23:38

Що направо не смениш мотора ами се занимаваш???Вместо $3000+ за някакви умрели 200 коня можеш за по-малко да се сдобиеш със 192.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 16 Фев 2009, 0:00

bum_bum написа:$2000 е цената .. ама само на половината кит :mhihi: не вярвам да се върже по- малко от 4000- 4500 долара с доставката, а може и нагоре. Съответно трябва да се бутне и някой лев на митницата :)


2-3к писах :) доставката отделно :mhihi:
Description Models Sub-Models Years MSRP KO Price Availability
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 Z3
E36 Z3 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 Z3 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

източник:
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/index.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 16 Фев 2009, 0:02

bum_bum написа:$2000 е цената .. ама само на половината кит :mhihi: не вярвам да се върже по- малко от 4000- 4500 долара с доставката, а може и нагоре. Съответно трябва да се бутне и някой лев на митницата :)


2-3к писах :) доставката отделно :mhihi:
Description Models Sub-Models Years MSRP KO Price Availability
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 Z3
E36 Z3 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 Z3 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock

източник:
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/index.htm

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook