някои истини за wheel horse power
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
някои истини за wheel horse power
http://www.acarisnotarefrigerator.com/A ... 070712.htm
добра статиика...
и най-вече 2 неща, кой защо ли никак не ме изненадват
http://www.rri.se/index.php?DN=29 -- разни графики ако на някой му е интересно ...
добра статиика...
и най-вече 2 неща, кой защо ли никак не ме изненадват
The new Audi RS4 that everyone just loves (well the car magazines, anyway) is quoted at 413 bhp for the 2006 model and delivers 345 bhp to the wheels. It's loss is 68 horsepower in the drive system or 16.5 percent.
Their big loser so far is the European Nissan Primera 2.0 with the CVT transmission. Note that Nissan is a big supporter of CVTs and even their CEO Carlos Ghosn has said that their efficiency is close to a manual transmission. The measurements don't support that. The CVT transmission absorbed about 23 percent of the engine's power.
http://www.rri.se/index.php?DN=29 -- разни графики ако на някой му е интересно ...
Последна промяна steeN на 20 Яну 2009, 12:41, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
Тук става интересно с тая Мазда...What about the cars that deliver more than quoted horsepower to the wheels? They don't have as big an increase as the losers have a decrease. The European 2006 Mazda 6 MPS (that's our MazdaSpeed6) is quoted at 256 bhp and actually delivers 264 bhp to the wheels. That is a 7 horsepower increase or 2.7 percent.

...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Te хората са го обяснили: This may be for marketing reasons -- or insurance reasons Причините могат да са много...
Интересно ми стана друго- Огромните загуби на моделите 4х4, 15 % за нищо ги нямат... Що не вземат да обявяват реалните мощности- на някои коли акциза ще вземе да отпадне, или поне да намалее
323ti ще минава без акциз
Интересно ми стана друго- Огромните загуби на моделите 4х4, 15 % за нищо ги нямат... Що не вземат да обявяват реалните мощности- на някои коли акциза ще вземе да отпадне, или поне да намалее

323ti ще минава без акциз

то от едно време е така..особенно немските автопроизводители обявяват една стойност пък като ходиш на един динотест си е съвсем друго..
например имам един приятел с фолксваген поло 2000 година го беше купил чисто ново...мотора е 1.4 16в с 100 кс....на 15.000 км отишъл на един динотест понеже е искал да смени генерация , входящи колектори и т.н. и му казаха че всъщност колата е 110 коня на колело...всеки който е имал кола с такъв мотор варираше от 108 до 112 коня...
друг пример е новото опел астра гтс 1.6 турбо...мама опел казва че е 180 коня но един приятел го измери и се оказа че е 185 на нормално и 192 на спорт моуд (1.2 овербуст) и колата НЯМА абсолютно нищо даже спортен въздушен филтър!
италианските пък от фиат браво 1.6 16в които не бяха 102 но 110 кончета и новото браво вместо 150 дава 155 на колело...на вала не знам колко е...
например имам един приятел с фолксваген поло 2000 година го беше купил чисто ново...мотора е 1.4 16в с 100 кс....на 15.000 км отишъл на един динотест понеже е искал да смени генерация , входящи колектори и т.н. и му казаха че всъщност колата е 110 коня на колело...всеки който е имал кола с такъв мотор варираше от 108 до 112 коня...
друг пример е новото опел астра гтс 1.6 турбо...мама опел казва че е 180 коня но един приятел го измери и се оказа че е 185 на нормално и 192 на спорт моуд (1.2 овербуст) и колата НЯМА абсолютно нищо даже спортен въздушен филтър!
италианските пък от фиат браво 1.6 16в които не бяха 102 но 110 кончета и новото браво вместо 150 дава 155 на колело...на вала не знам колко е...
А Баварците хич не лъжат.
The 2007 BMW 335i that was tested showed 282 bhp at the rear wheels where 302 bhp is the specified number. BMW specifies the maximum power at 5800 rpm, but Rototest found the maximum power at the wheels at 5610 rpm. Torque is similar story. The measured torque is 284 lb-ft at 3009 rpm, and BMW specifies it at 400 lb-ft at just 1300 rpm.
The 2007 BMW 335i that was tested showed 282 bhp at the rear wheels where 302 bhp is the specified number. BMW specifies the maximum power at 5800 rpm, but Rototest found the maximum power at the wheels at 5610 rpm. Torque is similar story. The measured torque is 284 lb-ft at 3009 rpm, and BMW specifies it at 400 lb-ft at just 1300 rpm.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Интересна статия. Само не ми стана ясно как е възможно от измерена мощност на двигателя примерно 100 к.с., мощността да се увеличи на двигателните колела с няколто процента. От направената статистика излиза че автомобилите с предно разположен двигател и предно предаване почти нямат загуба на мощност, или дори е повишена когато се измерва на двигателните колела, което е логично, няма карданен вал откъдето изват загубите. Другите с предно разположен двигател и задно предаване имат загуба около 16% и третите с двойно предаване варират от 19.6 до 22-23% загуба.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
А това с изчислението въртящия момент на 2007 BMW 335i изобщо не е ясно как става. На коя предавка е правено. Единствено може да се измери пика на въртящия момент, защото той не се влияе от предавателното отношение. Та на всеки е ясно че най-голям въртящ момент има на първа и най-малък на последна предавка. Това важи за BMW. Изключение са автомобилите, на които задната скорост е с по-голямо предавателно отношение от първа предавка.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
ивчо3 написа:А това с изчислението въртящия момент на 2007 BMW 335i изобщо не е ясно как става. На коя предавка е правено. Единствено може да се измери пика на въртящия момент, защото той не се влияе от предавателното отношение. Та на всеки е ясно че най-голям въртящ момент има на първа и най-малък на последна предавка. Това важи за BMW. Изключение са автомобилите, на които задната скорост е с по-голямо предавателно отношение от първа предавка.



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: някои истини за wheel horse power
[steeN] написа:http://www.acarisnotarefrigerator.com/Article_Alan_185_20070712.htm
добра статиика...
и най-вече 2 неща, кой защо ли никак не ме изненадватThe new Audi RS4 that everyone just loves (well the car magazines, anyway) is quoted at 413 bhp for the 2006 model and delivers 345 bhp to the wheels. It's loss is 68 horsepower in the drive system or 16.5 percent.Their big loser so far is the European Nissan Primera 2.0 with the CVT transmission. Note that Nissan is a big supporter of CVTs and even their CEO Carlos Ghosn has said that their efficiency is close to a manual transmission. The measurements don't support that. The CVT transmission absorbed about 23 percent of the engine's power.
http://www.rri.se/index.php?DN=29 -- разни графики ако на някой му е интересно ...



- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Pavel написа:А Баварците хич не лъжат........
Може и да не лъжат:
320 - 155кс
323 - 186кс
328 - 207кс
Ето и статията:
http://www.megaupload.com/?d=W6YHVEAZ
ПП Малко е тегаво свалянето но търпение /45 сек/, незнам къде другаде е фрии ъплоуда

След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани